Google+ Followers

Saturday, January 21, 2017

APAKAH UMNO SUDAH TIDAK SAYANG ZAHID




# Zahid jangan kecewa atau terkejut,  orang yang lebih berjasa dari dia pun seperti Mahathir dan Muhyiddin,  sudah diejek dan diperlekehkan bagitu sahaja... Itulah politik cash is king.

# Zahid jangan ulang kesilapan itu,  teruskan jadi pemimpin yang "baik" di dalam umno.




14 comments:

  1. Hehe..
    Zahid baru tau politik umno.
    Sian zahid, nmpk suci dan xtahu apa.

    Lg awal lipat kain baju lagi bagus.
    Timb dari awl sudah nmpk baiah dia xberapa jujur #Demi najib, rosmah dan keluarga.
    Setakat sokong suam kuku, salleh keruak jauh lagi berbakat utk memimpin.

    Sudah2lah zahid. Anda sendiri oppurtinist menyokong kejahilan. Baik anda lantang menentang 1MDB.

    At least bila dipecat anda sudah same par dgn muhyidin.
    Kalau x, jilat pun kena pecat ada baik ludah lekas2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dengan pendapat ini kecuali satu perkara.

      Zahid telah memilih untuk mendapatkan redha Najib di atas kemurkaan Allah. Kini hatinya gundah gulana disebabkan ia benar-benar percaya nasib dirinya terletak di tangan Najib.

      Kalaulah ia sedar...

      Delete
    2. Sembang hukum mcm terar..

      Delete
  2. Setuju sesangat dengan anon 6.17.00.AM.....padan dengan muka Zahid,balasan dari ALLAH kepada orang yang jahat dan tak setia.
    Tentu ramai yang tahu iaitu selepas sahaja beliau dilantek menjadi TPM terus pergi jumpa Tun dan meminta Tun nasihat Najib pasal IMDB.Tetapi setelah Tun menasihati Najib dan Najib tidak megendahkannya sebaliknya melawan dan menghina Tun,siZahid pula U-Turn 360 darjah dengan mengambil keputusan menyokong Najib secara membabi buta.....malah sanggup menjadi pengkhianat dan berbohong kepada seluroh rakyat.Manusia seperti inikah yang perlu kita pilih??....ayuh seluruh rakyat Malaysia yang masih ada maruah,kita singkirkan pengkhianat ini dan kita haramkan dari menjadi pemimpin kita!!....
    Dan sama2lah kita berdoa kepada ALLAH semuga segala usaha murni dan tulus ikhlas dari Tun dan TS Mahyuddin akan diberkatinya,InsyaALLAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dengan pendapat ini 100%..

      In shaa Allah. Aamiin.

      Delete
  3. Ingatlah, tak berbaloi berbohong untuk menutup kemungkaran ketua.

    Apabila pembohongan dibuktikan, kamulah mangsa ketua kamu

    Bukti.....kes derma pak arab

    Tak guna tunjuk berani kalau tak reti nak pertahankan diri

    Nak bukti?

    Minta maaf dengan Lee Kuan Yew
    Minta maaf dengan Mahathir

    Inilah zahid....unprincipled leader

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahid macam lembu cocok hidung, dia sebenarnya tak tahu apa-apa, cuma jadi alat saja,, bahasa inggris pun telo jawa,,sekolah tak tinggi,, pokoknya jadi bahan lawak saja..!!

      Delete
  4. Kepada kejora, suharli, unknown, keris dan mereka yang dibayar dedak,

    Tolong jawab soalan ini tanpa penjelasan panjang.

    ADAKAH ZAHID BERBOHONG PASAL DERMA PAK ARAB....YA ATAU TIDAK?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika Zahid berbohong saja dapat dedak RM5juta,,lemah iman hoi.....

      Delete
    2. Salwah abdat,

      Biarlah suharli and geng jawab

      Betoi ke zahid terima 5 juta? 3.85 dan felda chairman masing2nya dapat 2 juta dan 1 juta....ermiety dapat 50k je.

      Delete
    3. Tak jawab pun si suar and the geng tu.belum terima skrip jawapan agaknya ataupun lagi sibuk layan dgn berok-berok dia?

      Delete
  5. Sudah lama jawatan Tim. Presiden UMNO di biarkan tak bertuan.
    Sejarah UMNO menunjukkan Tim Presiden berkuasa melawan presiden.

    ReplyDelete