Saturday, June 30, 2018

MALAM INI TIDOR GENERE, ZAHID HAMIDI PRESIDEN UMNO

8 comments:

  1. Yes!! Zahid menang presiden. Lawak bodoh dlm blog ni takde sapa peduli. Org umno nak zahid maka zahid menang. Boleh la tido lena, musuh yg sakit hati boleh la mimpi apa nak maki esok pagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah, tp errrrrr... Kalau menang presiden boleh jadi perdana menteri?
      Kikikikiki.....

      Delete
  2. Betulkah siapa pun tak peduli....habis tu yangnmenyemak dalam blog ni golongan mana plak ni?

    ReplyDelete
  3. Telah beberapa kali saya katakan saya melihat UmNo sedang menuju kebinasaan dan akan lenyap selama-lamanya sebelum fajar 2019 menjelma.

    Kemenangan Wak Jahid adalah satu lagi petanda bahawa UmNo sedang nazak dan tidak lama saja lagi sebelum talkin boleh dibacakan ke atas UmNo.

    Pohon untuk kongsikan tulisan saya di blog Shahbudin tentang kemenangan wak Jahid 10 hari sebelum ia berlaku.


    john doe21 June 2018 at 13:35

    Daripada tulisan Dato K di atas, dan juga fakta bahawa Zahid tidak berani untuk berdebat dengan dua lagi calon Presiden UmNo, maka saya meramalkan bahawa Zahid akan menang kerusi Presiden. 

    Sebabnya mudah. Sebab UmNo sedang menanti tempoh untuk dilenyapkan, maka apa saja yang berlaku di antara tempoh UmNo kehilangan kuasa dan ia dilenyapkan akan memberi justifikasi kepada lenyapnya UmNo kelak.

    Sebab di antara ketiga-tiga calon tersebut, Zahid adalah calon terburuk.

    ReplyDelete
  4. So.... tak lama lagi boleh lah kita tahu apa yg zahid maksudkan dengan gabungan baru yg akan dia bentuk dan bagaimana dia rancang untuk rampas kuasa sebelum pru15.

    Tak sabar nak tahu kisah selanjutnya....

    ReplyDelete
  5. Pi mai pi mai dok tang tu..
    Selepas rakyat menghukum BN, apa yang diharapkan adalah kelahiran semula umno dengan wajah baru.
    Tetapi malangnya perwakilan umno masih gagal merasai jiwa rakyat. Masih juga berkampung dalam kepompong lama.
    Zahid mungkin hebat untuk sebahagian perwakilan tapi bukan untuk rakyat terbanyak.
    Lebih kere dari najib dan pak lah...
    Jika join dengan PAS, saya syorkan ada baiknya namakan hadi sebagai pm jika pembangkang menang..jika namakan zahid pm umno (sebab BN dah mati ) akan hilang pahang dan perlis dipru15.


    ReplyDelete
  6. Kebanyakkan rakyat menantikan keputusan pemilihan presiden umno. Ini kerana akan jadi penentu untuk pru15.
    PH akan mencalonkan anwar. Ini tidak disenangi oleh sebahagian pengundi dan mengharapkan kuli menjadi presiden umno untuk mengalih undi pada pembangkang. Malangnya zahid pula yang dipilih.
    Itu keputusan dalam rumahtangga umno apa boleh buat.
    Biarlah umno dengan cara umno dan kehidupan umno.
    Yang diluar umno dan tak puas hati... Sayonara lagi lah untuk umno dipru15.
    Anwar pun anwar lah..asal bukan zahid.

    ReplyDelete