Google+ Followers

Wednesday, June 6, 2018

SESETENGAH BANGSAT MELABEL RULE OF LAWS, MEMERANGI KORUPSI, MEMBONGKAR SKANDAL DAN TADBIR URUS NEGARA SECARA AMANAH DAN BERAKHLAK DIKATAKAN TIDAK ISLAMIK








Yang Islamik nya adalah mengurus negara secara merompak duit rakyat. File merah, boros dan mewah serta rasuah sebelum ini di beri A markah dan Islamik - inilah fahaman sesetengah bangsat. 








AG (gambar di bawah)  adalah seorang kapir tetapi akan mengambil tindakan seperti yang dituntut oleh nilai Islam. 
AG lama pure Melayu dilahirkan Islam,  hanya takut pada Allah katanya. Perlaksanaan? tindakan?? 
Melindung jenayah dan tidak mengambil tindakan ke atas jenayah adalah juga satu jenayah? Sudah tentu AG baru tidak terlepas pandang? 





Sedap juga bahasa tu,  nobody complain,  mungkin sebab omputih.. 



53 comments:

  1. Aku nak komen sikitlah. Setiap kali pm kita bercakap, mesti ada jurubahasa duduk sebelah. Adakah ia petanda pm kita dah tak lancar bercakap atau takut pm kita tersalah cakap? Sekejap² berbisik, sekejap² berbisik. Ada lebih baik mof sediakan skrip je kpd pm supaya tak nampak janggal dan tak akan tersilap skrip. Satu lg, apa yg ada pd mulut mof tu. Setiap kali dia bercakap maka pasaran saham akan jatuh. Buka mulut je pelabur lari keluar bawak duit pelaburan sekali. Inikah apa yg diharapkan oleh rakyat melalui malaysia baru. Maknanya malaysia baru adalah zaman rakyat makin sempit. Yg diharapkan hanya boleh dibaca dikertas tp tak dapat dirasa. Tanya ajepun, jangan nak marah pulak. Biasalah, ada soalan kena la tanya. Salah ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak salah bertanya. Lagipun org bodoh mmg kena byk bertanya.
      Biasalah kan, ada soalan kenalah jawab. Tak salah kan?

      Delete
    2. Kita kena berada di kasutnya untuk leb8h memahami, bukan secara mata kasar.

      F\ktor usia, yes ada kaitan kecil.

      Mengambilalih negara yang bokrok terutama jumlah hutang gila berbanding dengan duit ciput yang ada di tangan, apa anda fikir tidak memeningkan?

      Tun mempunyai beban kerja yang sangat besar untuk difikir dan dilaksanakan, nasib baik Menteri Kewangan bukan sekadar cukupkan kuota politik tetapi benar² berkelayakan dan ber pengalaman.

      Ia melibatkan data, figure dan keputusan.. Tidak mudah untuk mengingati semuanya.

      Delete
    3. Masalah yg rumit dan pelbagai angkara najib lebih teruk dari masalah 20 tahun dulu...pm perlu berhati2 bila brrcakap...dia perlukan seseorang

      Delete
    4. Dengki pulak orang ada asst...alahaaiiii...

      Delete
  2. Kd,

    Aku dari dulu suka ikuti blog ko dan antara juga yg suka memberi komen di sini..

    Aku amat respect kau..!

    Aku jg amat menyokong penuh kepimpinan tun mahathir..!

    Namun, dlm artikel kau kali ini.. aku kurang bersetuju bilamana artikel ini seperti menyerang isma.. apatah lagi apabila kau menggunakan perkataan bangsat..

    Aku tak ingin berbahas panjang mengenai perkara ini..

    Namun, ada kalanya apa yg dikatakan pihak luar tentang PH ada betul nya.. kita lihat pd isu yg dibangkitkan isma tersebut.. bg aku apa yg isma zahirkan itu cukup luas isu nya utk kita dalami dan fahami..

    Ingat kita hanya sebuah parti politik yg tdk maksum dan isma adalah sebuah badan ngo islam beraliran sederhana yg tdk berpihak kemana2 parti..

    Anyway, kau memang berhak menyuarakan pandangan kau seperti mana isma juga begitu..!

    Cuma, gunakan bahasa yg agak molek dan lihat kpd sudut yg lebih mendalam..

    K.. selamat malam dan selamat bsahur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isma ni hebat sangat ker?...masih prejudis...

      Delete
  3. Bahasa ko kd..dlm bulan mulia pun tak berubah. Puak mcm ko ni ke nak suruh melayu ikut??

    Sorry..mcm org kafir jgk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak usah berlagak islamik laa kalo prompak yg jadi pojaan hati ko..

      Delete
  4. Apabila aku guna bangsat, aku tetap yakin bangsat itu masih Islam masih beriman.

    TEtapi apabila kita tuduh orang lain sebagai plural, liberalisma, sekular dan lgtb sebagai contoh maka kita menanggap orang itu tidak lagi sempurna iman dan Islamnya @ amalan yang tidak Islamik.

    Tuduhan yang sangat berat tapi bahasanya dianggap molek.

    Fikirkanlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg cakao plural liberal sekular lgbt tu paham ker ape kebenda tu...hanye ikut sebut apa yg orang sebut...

      Delete
    2. setuju.. menglabel tak sama dengan menggunakan nama samaran

      Delete
  5. Mudah cakap liberal dan sekular. Hujah nak liberal dan sekularkan orang guna fakta air liur. Kasi fakta la, curi itu halal dalam islam, jatuhkan pemimpin korup haram. Orang kapir jadi menteri liberal, orang kapir hormat azan sekular. Kasi fakta kukuh la. Buat malu jawatan presiden otak macam ...

    ReplyDelete
  6. Betul KD,
    Jenis melayu totok twisted mind.
    Rompak sonhlap,pecah amanah, samseng tak boleh bawa bincang, mmg dibolehkan, asal utk melayu yg mempamir islam.
    Mmg bangsar apabila perkara jijik pun masih nk kaberap. Dh kalah, dh kantoi masih ckp gegar.
    Mmglah melayu jenis babgsat , berislam sudur taek.
    Kalay babi haram, haramlah juga semua perangai,perbuatan terkutuk itu.
    Apologetic taek minyak Isma atau siapa sj.

    ReplyDelete
  7. Tuduhan liberal Dan sekular tu ibarat menuduh tun m yg menolak Islam. Isma kena jelaskankan apa hukum Islam yg ditolak oleh pH. Aku setuju dgn perkataan bangsat tu.

    ReplyDelete
  8. Kdg² bila terlalu beretorik dan berpolitik, kita terlalu jauh berprasangka yg bukan².
    Bagi saya, TDM kepenatan sbb bulan puasa. Cuaca panas dan tekak menjadi kering, jadi nak cakap banyak pun tak lancar lidah.

    ReplyDelete
  9. Kenapa madey 'suci' sangat dari tuduhan tak boleh sekelumit pun? Ini sembah Allah ke sembah madey??

    Tuduh dan sahkan bertubi tubi Najib dengan macam2 keburukan bertahun tak masuk mahkamah boleh pula? Rakyat mula membanding bro..dulu rakyat hanya nanpak kelemahan Najib digarap setiap pelusuk media sosial.. Bertali arus.. Now.. Rakyat sudah membanding dgn cara Madey..

    Proses ini berjalan dan korang takkan boleh sekat kecergasan demokrasi rakyat.. Madey boleh tumbang sebelum 2 tahun..tumbang dengan berundur dua perkara berlawanan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. AG masuk kerja baru satu hari, Kau tak kesian ke kalau Najib kena reman atau kena charge di mahkamah sebelum sempat raya..
      Relax le bro..

      Delete
    2. Yg kau marah sgt najib kena tuduh, kenapa? Najib tu suci sgt ke? Ini sembah Najib ke sembah Tuhan?
      Kihkihkih

      Delete
    3. Dia orang tak sabar nak tengok najib masuk mahkamah...bagilah pluang najib berposa dan bertobat...

      Delete
  10. Jika kita Islam tulen, di bumi mana yg sesat dan mengalpakan kita duduk diam dan tinggal, kita tetap pegang agama kita walau kiri kanan depan belakang kita semuanya perangai aneh². Inilah suasana hidup kita yang sebenarnya sebelum dajal yang asli muncul dan jika pengikut² dajal ini kita berasa takut hidup bersama mereka, saya rasa kita tak mampu hidup dalam zaman dajal tulen bila ia muncul.
    Luruskan langkah kita, tetapkan pendirian kita, pimpin sebanyak mana anak isteri kita @ jiran kita atau kawan kita untuk terus istiqomah dalam hidup yg akan mencabar minda dan hati kita.
    Bila TDM meninggalkan kita, anda akan nampak pengikut ² dajal merayakan kemunculan bapak dajal yang dinantikan oleh mereka semua tidak terkecuali di Malaysia.
    Banyak manusia akan hanyut dan mengikut macam lembu. Jadi dari saat tun berkuasa mulai 10/5 hingga Allah tarik dia dari hidup kita, cubalah belajar kuat dgn hidup yg kekal berprinsip dan berpegang teguh hanya pada 1 tali Allah sahaja.
    *Kelahiran* tun semula hanyalah satu watak yang ditakdirkan untuk kita menerima 1 takdir lain. Pembuka jalan kepada penyatuan umat melayu dengan kebangkitan menggerunkan bila agama & maruah bangsa kita dihina. Ini pasti terjadi kerana saya sudah nampak klu²nya. Tun hanya 'pembuka jalan' dan seseorang akan lahir di kalangan kita untuk menyahut & menyudahkannya perjuangan Islam yg sebenarnya bukan Islam yg bertopeng janggut, jubah atau kata2 palsunya tentang Islam sebab orang² sebegini yg telah wujud Di persekitaran kita saat ini, tidak kita akan menyangka bahawa mereka ini akan menjadi musuh kita bila tiba zaman *huru Hara* itu kerana berlawanan pegangan dan tujuan hidup sesama kita.

    ReplyDelete
  11. Kd..korang bermati2an mahu katakan najib bersalah, merompak konon. Siapa menolak dakyah madey dan korang, ko akan maku dan hentam org tu cukup2 sampai tahap ko menghina Islam.

    Maaf aku cakap, aku takkan sokong kumpulan sesat macam puak ko..biar aku ditangkap sekalipun untuk dipaksa bersekongkol. Aku amat setuju 100% kenyataan ISMA.

    keganjilan dan jelik bila terlalu menggila untuk hukum najib. Bermacam cara tapi Najib belum mampu dihukum secara adil.. Manakala keburukan madey korang ampu luarbiasa. Tak rasa jelik kah?


    'Islam' ikut sedap korang..main kutuk sindir..ko nk pksa 'Islam' ikut selera ko hukum musuh politik dengan zalim..

    Ajaran apa korang sedang anuti skg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pertama, kau tak baca pun kenyataan ISMA, Tak tahu hujung pangkal, sebab tu kau merapu.

      Kedua, ISMA tak sentuh pun pasal Najib, ksu syok sendiri.

      Kalau sku sesat, kau ikut, memang kau tolol

      Masa Najib ada kuasa, kenapa tak dakwa Tun?
      Hilang kuasa, masih nak fitnah Tun?



      Delete
  12. Zionist akan kencing ber pusing, bermaki hamun, atau buat sedih drama, alih topik, dan segala justifikasi bila sudah kantoi.
    Jika semya tak bethasil,mereka akan kata tuhan pilih mereka, maka mereka bangsa beragama special, jadi mmg dikecualikan dari kejahatan dan kebangsatan.

    Dah melayu bersadur islam pun dah sebijik perangai.

    Ini lah doktrin umno dan pas.
    Jijik betul.

    ReplyDelete
  13. Sdra KD,

    1. I support your dissenting views on ISMA. Their interpetation of what Islam is not the real islam, not factual islam and not the true islam.

    2. ISMA's views are their understanding of how islam works. Those who differ from them are not true muslims

    3. If one understands how Dr Daniel explains what Islam is, you would feel that islam is not a mere word or brand. Its action that speaks. Membasmi corruption is ISLAMIC..nothing liberal. Good governance and transparency is islamic etc etc.

    4. Never allow narrow interpretation to explain real islam, factual islam and true islam...that is why Nabi Muhammad SAW had, has and will continue to be recognised as the best leader in tgis world.....wallahuaklam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. If other views do not support your own, then it is not islamic. In that case neither yours or theirs are islamic coz what you siagree abt theirs are also what they disagree about yours. Islamic ir otherwise, you should broaden your views. But most definitely, accusing others of wrong doings which are not justifically proven is unislamic. Ypu can provide your arguments so much in length, but the Alknowing is above and beyond us. So, to accuse others'belief and opinion as unislamic is totally wrong.

      Delete
  14. Ada orang semasa menulis atau berucap, dia petik dan rujuk Al Quran. Hadis, Kitab, Imam Ghazali dan sebagainya..

    Lepas tu dia buat ulasan..

    Nampak Islamik tak?

    ........
    Yang dipetik itu sudah tentu 100% betul jika sumbernya sahih. .

    Yang kita kena perhatikan ulasannya itu adakah menepati maksud atas apa yang dipetiknya..

    Yang jahil akan kata itulah "Islam" kerana terpedaya dan telan bulat².

    ReplyDelete
  15. banyak yg kata bahawa jika kita hendak melihat 'real n living islam in action'( saperti d tuntut olih Allah swt melalui Rasul Nya n Mohamad saw), maka lihat saja beberapa negeri d barat.

    wallahu'allam.

    ReplyDelete
  16. Sdra KD

    *Kita semua ada khilaf, ada silap, ada dosa masing-masing*, bukan mereka sahaja yang berdosa atas muka bumi ini, serahkan pada DIA Yang Maha Menghakimi.

    Kadang-kadang masalah kita sebagai ummat Islam, *kita belum Islam pada cara hidup, kita belum Islam pada pemikiran, kita belum Islam pada percakapan, kita belum Islam pada akhlak dan tindakan*, tapi kita bermati-matian ingin ISLAMkan negara.

    Tidakkah ianya pincang? *Islam perlu bermula dari dalam diri*, dari dasar, bukan terus di puncak.

    Kita hanyalah buih-buih di pantai yang mudah pecah dilambung ombak (tiada kualiti). Kita belum benar-benar muslim pada roh, pada aktualisasi dan cara hidup, *kita hanya Islam pada I/c yang mewarisi ugama nenek moyang*.

    'Kita' itu termasuk sy, yang bercakap dan menulis tidak semestinya lebih baik dari yang membaca, menulis dalam masa yang sama menasihati diri *sendiri juga yang sentiasa alpa dan leka*.

    Attitude dan keperibadian kita dibangunkan oleh suasana dan persekitaran, inginkan akhlak yang baik, cari circle yang baik-baik, cari jemaah yang baik-baik, semua itu harus bermula dengan mencari Allah.

    *Pandangan kita terhadap manusia sekeliling adalah berdasarkan hati kita*. Jika hati kurang berpenyakit, kita melihat pendosa dengan pandangan kasihan berserta doa kepada mereka, (kerana hakikatnya kita juga seorang pendosa).

    *Jika hati kita berpenyakit, kita melihat pendosa dengan perasaan benci, sakit hati, jelik, sinis, disertai cacian dan sarcasm*, (tanpa menyedari kita juga sebenarnya seorang pendosa, hari-hari kita buat dosa sama ada dengan sengaja atau tidak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fahamkan.
      MELABEL RULE OF LAWS, MEMERANGI KORUPSI, MEMBONGKAR SKANDAL DAN TADBIR URUS NEGARA SECARA AMANAH DAN BERAKHLAK DIKATAKAN TIDAK ISLAMIK.

      Disitulah kucinya,
      Setengah itu jadi BANGSAT. 100℅ setuju KD

      Faham? ...atau buat2 tak faham?

      Delete
    2. Masalah besar orang islam selepas zaman kegemilangan khalifah ialah mengenal islam mcm orang buta kenal gajah....pelbagai bentuk islam digambarkan bila diraba dan dipegang...

      Delete
  17. Isma ni tinggi sangat ker
    pengetahuan ugama islam?...boleh cerita feqah usuludin tasawuf ilmu hadis dan quran hingga boleh cop orang tak islamik?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu pandangan mereka bang. Apa hal pulak nak maki hamun. Mcm pandangan kau jugak, bukan semua org setuju. Berilah peluang pihak lain berpandangan. Jgn sekar dgn makian dan cacian. Bulan rahmat begini diisi dgn caci maki apa barang.

      Delete
    2. Isma adalah gabungan pemikir islam profesional yang bebas mengeluarkan pendapat dlm megara demokrasi berdasarkan kefahaman, kajian dan pemerhayian mereka. Yang mmengeluarkan perkataan bodoh dan kata2 cacian maki hamun itulah yg tak islamic. Myngkun ada yang tidak aepndapat dengan neteka beei lag hujah secara razional dan akasemik. Jika tidak mampu jangan pula mwncaco mwnghina kerna ia menunjukkan kekarangàn mana sendiri.

      Delete
    3. Kenapa isma ni tak tegur penyelewengan yg dilakukan pada zaman bn umno..kalau betul2 islamik la..

      Delete
    4. Anda menghukum orang berdasarkan pendapat dan tafsiran ko n group blm terbukti pon. Ko n grup suka buat andaian tanpa bukti. Ni la golongan yang termajan hasutan syaitan. Menghukum seblum dibicarakan..gaya ph busuk hati.

      Delete
  18. Nampak ostad isma hebat bila bercerita teras melayu islam terhakis bila terbentuk malaysia baru...

    Masa 1 mdb di hebohkan tak de pon gesaan 1 mdb disiasat...pasukan petugas khas dilanyak...najib klentong sana klentong sini...ostad isma bisu 2 ribu bahasa..

    Mungkin kerana ape yg najib dan umno buat boleh di cop islamik oleh isma...rasanye ostad isma ni orang najib...

    Setakat AG dan mof bukan islam terus nak di cop tak islamik...
    Kapir2 ni bukan ada kuasa penuh....semua tertakluk kpd peraturan dan undang2....

    Wakil umno yg keciwa kerana kalah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak sokong kd, sokonglah elok². Takde faedahnya dgn membuat tuduhan² yg tak relevan begitu kpd isma. Zaman najib jd pm dulu, isma sering menjadi pengkritik kerajaan. Boleh search pandangan isma melalui garis masa. So, bersopan di bulan rahmat ni. Jgn bazirkan rahmat Allah dgn tulisan² negatif.

      Delete
  19. cukup kuat putar belit blog ni..
    penuh kesombongan..
    takde sape nak mengampu Najib, tapi cara pengadilan yang berat sebelah.
    kalau ampu mahadey boleh? suci sangat kah dia?
    Isma pun dihentam, soal liberlisme yang sangat merbahaya..
    lagi diputar belit..
    siapa baki pendapat yang menentang mahadey..siaplah orang itu akan jadi musuh..
    ini ajaran jenis apa..
    mengalahkan orang Yahudi..
    ikut suka korang lah..
    dunia sementara..
    nak loyar buruk nak maki orang sana sini silakan..
    selagi masih ada kudrat..Allah pinjamkan sekejap..
    nak hina Agama demi nak jatuhkan orang itu ini.. tapi pasti balasan Allah SWT itu Maha Berat
    yang pasti puak ini termasuk 72 golongan yang Rasulullah Solallahu Alaihiwasallam pernah Sabda, berdasarkan sifat dan ciri2 ditunjukkan.

    wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog ini tidak melarang mana² pihak untuk mengampu najib, silakan.

      Delete
    2. Pengadilan berat sebelah?....bila plak najib diadili?....blm lagi...AG baru masuk opis...baru nak study fakta kes dan bukti....jangan bimbang najib boleh lantik pegyam paling terbaik dudunia...gerenti tak berat sebelah..

      Cuba bagi bahaya mcm mana dan bagaimana bahaya liberalisma...
      Ko bagi dulu definasi liberalisma yg ko paham sebab dlm pasaran harga barang pon ade jugak ustilah liberlisma.....

      adekah pakatan harapan berfahaman liberal kpd sape2 pon nak hentam islam?...adekah masjid dibenarkan digunakan oleh non muslim?....adekah quran dibenarkan diterjemah dan di tafseer oleh bukan islam?...

      Delete
    3. Yg pasti puak pembela prompak termasuk dlm golongan 72 kumpulan yg mengikut ajaran setan yg mempertahankan prompak dan melarang prompak di adili di mahkamah...

      Fbi dan sprm telah ada bukti hasil siasatan...dlm proses untuk mengadili najib di mahkamah..

      Delete
    4. Mempertahankan yang hak bukan bermaksud mengampu. Dalam setiap insan ada baik dan buruknya. Tiada siapa didunia ni yg perfect melaunkan rasul yg maksum. Tiada manusia yang layak di agung2kan atau di remehtemehkan secara berlebih2an. Kerana mereka semua ciptaan Allah. Malahan jika mengeji seseorang, yang mengeji mungkin lebih keji dari yg dikeji.

      Delete
    5. 444,
      Ayat2 pembuka ko sudah boleh jelaskan yg ko dapat #1 dari 72 keneraka.
      Sifat n argumen sehala yg ko kmukakan mmg bersifat zionist totok,islam junud. Tajuk tam sebut pun Najib,haha.
      Ko ni sah zionist melayu.
      Tahniah kabilah ko dpt #1/72.

      Ps. Org melayu sudah ak makan mainan label melabel. Rakya audah move on, n decide utk selamatkan malaysia .

      Kalau puak jahiluah tak ma tolong sila shut up, get lost, move out.

      Pergi Afghanistan.

      Delete
    6. Selamatkan malaysia?. N how do you expect to do that? By compartmentalising the society?

      Delete
  20. PBB tetap keluar BN, tak endah rayuan Zahid

    7 Jun 2018, 8:52 pagi (Dikemaskini 7 Jun 2018, 8:58 pagi)

    Meskipun selepas rayuan daripada pemangku presiden BN Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) yang merupakan parti pemerintah Sarawak tetap dengan keputusan keluar daripada BN

    Langkah ini akan menyebabkan kerusi parlimen BN berkurang lagi 13 kepada 66.

    Langkah itu juga dikatakan mungkin menyebabkan parti komponen BN lain di Sarawak akan dipinggirkan dari negeri itu.

    Ketika kunjungan ke Putrajaya pada 31 Mei lalu Ketua Menteri Sarawak Datuk Patinggi Abang Johari Tun Openg memaklumkan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad tentang keputusannya meninggalkan BN.

    Abang Johari juga memberi jaminan Sarawak akan menyokong kerajaan yang kini di bawah pentadbiran Pakatan Harapan dalam hal-hal berhubung kepentingan negeri itu dan Malaysia secara keseluruhannya, katanya seperti dilapor The Malaysian Insight.

    ReplyDelete
  21. Umno dan Pas tuduh DAP anti islam anti melayu...lihat lge berlakon hormati azan?....ato vedeo edit?..

    Sudah sebulan DAP dlm pentabiran kerajaan PH...tak ade lagi kedengaran tuntutan DAP kpd kerajaan...malah DAP giat bekerja dikementerian yg dipegang...najib yg gelisah bila lge buat pendedahan hingga takut jelaskan kenapa syarikat kaitan jho lo pasang paip dibayar 90% sedangkan kerja baru 13 %...maklumat yg disorok oleh najib dlm fail merah...

    Ini yg agaknye dikatakan islamik bila melayu islam tidak amanah...dan ini dikatakan Dap anti melayu islam bila mendedahkan pemimpin melayu islam tidak ikut ajaran islam...ini lah golongan yg dikatakan tidak termasuk dlm 72 golongan?...

    Menteri Dap susah payah cari idea supaya yg tak mampu boleh tengok piala dunia melalui rtm jerana piala dunia 4 tahun sekali....
    Kos 40 juta ..bising ke seluruh dunia Kerajaan PH bazirkan wang 40 juta dlm keadaan hutang negara 1 trillion...bila dijelaskan wang tajaan akan cover semua malah dapat untung semua penyokong najib tergamam...kerja puak umno ni nak kutuk orang jeer...dah lah bodooh tapi berlagak cedik...hingga boleh cop orang tak islamik ikut sukahati dia....

    Pas tak berani komen negatif kerana nak bodek bajet...

    ReplyDelete
  22. Bila kamu dibangsatkan, tahu pula kamu terloncat loncat marah. Bila kamu pula mengkepala bapakkan, menuduh plural, liberal LGBT tanpa hujah bernas dan bukti serta segala mcam cercaan,..oh! ok pulak, tak pe. Cara kamu takkan berjaya utk ubah pemikiran pihak lain.

    ReplyDelete
  23. What? Do you need a non muslim to teach you about Islam? Don't you know they are twisting the points in their favour. Otherwise they won't be called the jews of the easy. Uou ppl here are so blind to the manipulation of the ingrated alkafirun.

    ReplyDelete
  24. What? Do you need a non muslim to teach you about Islam? Don't you know they are twisting the points in their favour. Otherwise they won't be called the jews of the easy. Uou ppl here are so blind to the manipulation of the ingrated alkafirun.

    ReplyDelete
  25. Gone is a christian and part of their religion is to manupulate the minds of others. It is part of their teaching to manipulate the minds as not to be obvious while doing it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 400,831,

      U are showing sure signs of delusions, and getting further from truth.
      You points of argument is depleted.
      You start to display similar traits to extreme zionist views.
      Islam is not hard,cold and heartless...but you are.
      You are not practicing Islam the right way.
      You are actually destroying Islam.
      May Allah show ypu the right way.

      Delete