Saturday, March 15, 2014

hishammudin menggagalkan najib

apakah anda berpendapat kelemahan pengurusan dan komunikasi yg dipamerkan hishammudin atas kepercayaan najib dlm krisis kehilangan mh370 menggambarkan keduanya sudah tidak layak meneruskan kepimpinan negara - jika anda berpendapat ya - ia bukan satu pendapat sendirian - ia juga kini menjadi pendapat sebahagian dari dunia?

apakah mungkin bergu muhyiddin dan zahed wajar mengambilalih bagi meneruskan kepercayaan rakyat dan dunia?

12 comments:

  1. Pukimak engkau!!!!! Namti aku tampar mulut engkau macam buaya baru ko tahu

    ReplyDelete
  2. hisham communicate better than najib...

    ReplyDelete
  3. Ok je Hishamudin kendalikn PC..apa la kau ni bro mcm ketandusan isu plak...mmg patut pn ko ni kena tampar mcm buaya..lemahnya tahap pemikiran...sedih la ko ni bro....

    ReplyDelete
  4. Jangan melihat kesalahan orang saja, kita Kena juga berfikiran secara terbuka. Kalau hati selalu negative maka kita akan nampak masalah walaupun Allah menurunkan rahmat Nya.

    ReplyDelete
  5. Everybody is doing their level best... sebelum ni ada keraguan juga ttg kredibiliti dato hisham...tapi bila tengok bagaimana beliau handle press conference...sy sangat bangga... malahan kwn2 saya dr negara lain juga memuji kebijaksanaan malaysia menangani situasi ini. Kita sepatutnya bersatu sbgi bangsa malaysia ketika negara amat2 memerlukan sokongat rakyatnya. Semoga Allah Taala memberi kemudahan utk kita menyelesaikan isu ini. Marilah saudara2ku kita teruskan bersolat hajat & berdoa.

    ReplyDelete
  6. Hishamudin speaks better and fluent English than Zahid kut.

    ReplyDelete
  7. Bahasa ingris Hishamudin jauhhhh lebih baik dari ingris anwar yg lebih mirip kepada bahasa ingris tamil.

    Tak caya cuba korang tengok anwar speaking... Dengan kepala dengan tangan semua goyang juga kalu. Kah kah kah.

    ReplyDelete
  8. Saya setuju yang H2O mengendalikan PC dengan cara profesional. Dia juga tidak melayan soalan-soalan (dari media tempatan yang subversive) yang berbentuk spekulasi. Saya rasa H2O lebih berkesan dari Najib. Mungkin dia sepatutnya mengantikan Najib....bukan Zahid yang menonjolkan sikap "confrontational" bila di asak dengan soalan. Saya dahulu memang tak suka cara H2O menangani isu-isu negara tapi saya rasa dia sudah belajar dari episode Lahad Datu.

    ReplyDelete
  9. Adoilah kluang man ni. Hisham and Najib doing well. Apa cite duit company yg haritu kata ada billion dari HSBC? Dah kaya ke?

    ReplyDelete
  10. Secara purata dan syok sendiri bagi penyokong setia umno, dalam kacamata mereka, memang bersetuju hisham doing better than before dari segi kelancaran, gaya dan bahasa ucapan...bagaimana dng fakta yg flip flop, hari ini dan esok tidak sama, mulanya nafi kemudian setuju, mulanya palsu kemudian jadi kenyataan.

    Apakah cara pengendalian mereka menambah undi di kajang?

    ReplyDelete
  11. Aku nie dulu kutuk2 gak cara Hishamuddin handle kes Lahad Datu dulu tapi utk kes MH370 nie dia nampak paling cool dan pro drp yg lain2 tu...so kena berkata benar la dlm hal ni..dia mmg menyerlah dan commanding...dah jadi terbalik lak si Zahid nie...silap2 kena penampar buaya drp aku sbb dah berubah jadi tin kosong lak sejak menang jawatan naib presiden umno dulu...cit! Nasib baik la si Hishamuddin masih menang masa tu...

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...