Sunday, March 23, 2014

melayu tolak najib.

tahniah kpd pengundi kajang yg menolak calon mca, bukan bererti aku sokong pembangkang tetapi aku lebih suka parti yg berorintasikan gunting dalam lipatan tewas, mereka lebih merbaya dari dap, lebih dap dari dap.

janji mereka untuk tidak menerima jawatan kabinet dan kerajaan adalah hipokrik apabila mengubah pendirian - parti tauke takkan mampu 'telan air lior' shj. mereka tidak menghormati maruah parti mereka di kalangan orang cina sekadar mengejar pangkat dan jawatan. mereka tidak ada kesabaran untuk mendapatkan semula kepercayaan drpd masyarakat cina. mca sudah hilang keistimewaan !!!

the star anjing peliharaan mca dibiar bebas memburukkan kerajaan, melayu, Islam - inikah yg umno anggap kawan setia? Dalam diam mereka sokong DAP!

kekalahan ini juga memberi satu pengajaran kpd umno bahawa nasib mereka juga akan sama jika berdepan dengan PAS, dan mungkin akan hilang segala-galanya di pru14.

umno kena ingat - pembangkang tidak turun dengan kekuatan 100% di kajang kerana pas boikot secra diam dan terdapat perbalahan dalam kem pkr sendiri malah calonnya pun, bidan terjun - itupun mereka masih mampu menang.

melayu masih tolak najib !
cina tolak najib dulu, sekarang dan selamanya - itupun kalau sedar diri. UMNO kena balik kepada Islam menggantikan PAS yg sudah dihanyutkan.

Tulisan ini dibuat berdasarkan sumber tidak rasmi, bn tewas.

-KU WONG-

5 comments:

  1. BN kalah memang sudah di jangka tetapi pengajarannya yang perlu diambil, jika BN khususnya UMNO tidak pandai berfikir maka makin sukar lah masa depan politik BN / umno.

    ReplyDelete
  2. Anjing gimak kutuk Najib lagi!!!!!!!!!Ptuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiii babi, kalah prk...nak puji, kau ni jenis biawak

      Delete
  3. Kepimpinan umno negeri selangor perlu ditukar. selepas kalah pru-13 disebabkan tindak tanduknya yang letak calon2 suka hati sendiri, lepas kalah di kajang ni cukuplah. tak perlu beri muka lagi dah. kalau DSN tidak mahu tukar, elok usulkan undi tidak percaya kepada pengerusi badan perhubungan umno negeri dalam setiap mesyuarat cawangan dan bahagian umno akan datang. tukar jugalah pegawai icu selangor dengan yang lebih kompeten.

    ReplyDelete
  4. Sokong 100%. Aku pun x akan sokong parti gunting dlm lipatan ini, walaupun aku sayangkan UMNO. UMNO akan tewas PRU 14 akan dtg kalau masih bergantung kpd parti kapir ini.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...