Saturday, July 12, 2014

hidup najib !!!!

Bung mokhtar minta maaf atas twittnya..... " hidup hitler !!! Atas arahan dan amaran keras najib.

7 comments:

  1. Najib sila letak jawatan! Takdak teloq nak beri amaran kepada mca yang terang terang kurang ajar kepada umno dan umat Melayu-Islam!

    ReplyDelete
  2. Najib dengan Bung Mokhtar dan ahli ahli UMNO beranilah dia. Itu yang Rayer kata celaka UMNO dia membisu seribu bahasa. Macam ini ke pemimpin Melayu berani?
    Saya lebih rela Rayer kata 'Najib Celaka' daripada UMNO celaka. Menggelegak darah dibuatnya. Mahu sahaja lakukan apa yang Kiyai Arshad lakukan pada Karpal Singh!

    ReplyDelete
  3. Sabar. Apa yang PM diamkan bukan bermakna diam besi berkarat tetapi diam dari memberi komen sahaja. Yang pastinya tak lama selepas itu kes itu timbul semula siap dengan tindakan undang2 diambil. Bila Najib komen atau meminta maaf dipohon maknanya kes itu selesai disitu. Ini yang aku faham bentuk tindakan PM yang lebih berhati2 dalam bertindak. Nak kata Najib lemah aku tak percaya sebab isteri dia tak pernah merungut kata Najib lemah . Mesti Najib ada power lah tu......

    ReplyDelete
  4. najib memang power. cuma sebagai pm, najib semakin hari semakin kurang power sebab dia buang powernya. dah mansuh macam-macam akta yang power, kuranglah power kerajaan.

    ReplyDelete
  5. Pak Lah PM Tidor!!

    Najib PM "No negative words ti describe"!!!

    ReplyDelete
  6. Lemah atau tidak nilaikanlah sendiri...najjb dlm ketakutan utk melakukan sesuatu yg tegas. Kuat hanya pada kaum sendiri... Diam berkarat.

    Kalau bukan kerana muhyiddin yg lantang bersuara mendesak paklah turun..najib is nobody dan aku rasa kj akan menguasai segalanya...

    ReplyDelete
  7. Najib memang lemah , tapi yang bangang ialah 194000 ahli umno yang boleh mengundi pilih pemimpin , masih kelabu nak pilih mana satu pemimpin yang boleh di ketengahkan , sampai yang ada kes lembu pun masih di pilih .

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...