Sunday, July 20, 2014

Indonesia terancam... Malaysia sedang bocor...

selepas dunia arab keseluruhannya telah dimusnahkan kesatuan dalaman mereka kini Malaysia antara yang jadi sasaran kerana kekuatan Islam yang masih menguasai negara dan menjadi kerajaan.

Kelantangan sejak dari dahulu terutama era mahathir telah mendedahkan niat buruk barat dan yahudi sesuatu yang mereka rasa terancam dan tidak boleh diterima.
Kita jangan lupa Malaysia adalah negara yang paling berani melebihi keberanian mana mana negara di dunia dan PBB menamakan Presiden Amerika dan Britain untuk diheret ke mahkamah antarabangsa atas jenayah di Iraq danmpaling lantang dan vokal mengutuk Israel.

oleh itu jika Malaysia diserang dan diburukkan dalam pelbagai cara bertubi tubi mutakhir ini bukanlah sesuatu yang pelik terutama ketika negara dipimpin secara lemah dan penyatuan orang melayu dan Islam sedang longgar.

Adalah tidak mustahil malaysia akan jadi palestine dan akan diserang sekaligus di utara dan selatan oleh negara jiran yang dipengaruhi barat atas pelbagai alasan. Malah kedudukan pantai barat dan pantai timor juga terdedah kepada serangan.

apa yang berlaku di lahad datu adalah tanda tanda awal kebocoran tersebut. ancaman di situ akan berterusan untuk melekakan tumpuan tentera di lain lain kawasan.

sebelum malaysia diceroboh dan diganyang, negara terbesar kependudukan Islam iaitu Indonesia juga perlu diroboh dan dihuruharakan terlebih dahulu dengan kekecohan, perbalahan dan perang saudara.

Petunjuk awal sudah ada, keputusan pilihanraya Presiden kelak akan dipertikaikan oleh calon yang kalah atas nama "penipuan" dan ini menjadikan Indonesia akan diperintah oleh dua pengaruh yang besar. Apa yang akan terjadinya akan menjadi sejarah nanti...

Bila Indonesia lemah, Malaysia terdedah kepada serangan yang lebih mudah...

Kita tidak perlu ada segenggam ijazah kedoktoran untuk membuat hipotesis ini?? Betul tak?

24 comments:

  1. Replies
    1. Kau baca ke tidak ni? Kau faham ke tidak?

      Delete
    2. Anak cina rba tu....

      Delete
    3. Merapu apanya? Bahalol punya RBA

      Delete
  2. Negara Malaysia Kucar Kacir... Malaysia Makin Terancam...

    Apakah Salah KePimpinan No Satu...????

    ReplyDelete
  3. Ya,,, salah PAS dan PKR kerana memecah belah ummah! Pemimpin UMNO juga kelihatan lemah dan korup. Semua MESTI bersatu di bawah ISLAM bukan gunakan Islam dan masjid utk politik.

    ReplyDelete
  4. hahaha.... kena jugak batang butuh PAS...

    ReplyDelete
  5. Ada bagusnya,kerana bila ancaman luar meningkat kerajaan yg ada lebih di perlukan terutama oleh rakyat Sabah dan Serawak.Rakyat yg cerdik dan rasional,tidak mungkin akan mempercayai PR akan mampu utk mempertahankan negara,menjual negara mungkin mereka boleh,terutama selagi mereka berketuakan al Jubori yg pro Israel dan sahabat baik Misuari.DAP pun pro S'pore manakala Pas pula pro Syiah,semuanya bisa menjahanamkan negara dan bangsa.

    ReplyDelete
  6. bila PELIWAT diangkat menjadi pemimpin .... hancussss

    ReplyDelete
  7. Apa benda lah engkau ni klu wang man......merapu meraban je engkau ni....last2 KJ jugak kau highlightkan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kj di london sertai demonstrasi kutuk israel..wayang tumpang glamour..tak ada perjuangan dan trademark sendiri. Haprak

      Delete
  8. Sejak PAS sanggup makan babi bersama DAP dn meliwat rakyat bersama anwar laknatullah, keadaan negra berubah jd tidak sekuat di era Tun M. Tun M beliau berfikiran tajam serta bebas berani anugerah Tuhan buatnya. Jd dia adalah arkitek bg pntadbiran negara. Berbeza dgn Najib, beliau lemah serba serbi serta hnya bergantung kpd punasehat yg berniat buruk. Hasilnya undang2 lemah, ISA dihapus demi mjaga iblis pakatan, peguam negara yg juga talibarut dajjal terus mnjadi barah dlm negara. Jd inilah peluang besar musuh Islam. Atau mungkin Najub sndiri adalah GRAND DESIGN puak musuh yg menyelinap dlm UMNO utk liberalkan bngsa dan undang2. Jadi.. Org melayu troksa taat jua pd Najib wpun Najib jelas pelik dn melakukan kerosakn secara konsisten.. Musuh Islam dn negara xkn berdiam diri.. Sejak Tun M bersara, lubng musuh masuk semakun luas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah Liwat Pemecah UmatSunday, July 20, 2014 6:50:00 PM

      Anwar difitnah, maka laknat Allah akan kembali kpd anda.

      mahadey memang hebat dan tajam pisaunya hingga tertubuh S46 dan PKR.

      kerana hebatnya mahadeylah maka Kassim Ahmad disokong.

      jgn risau teruskan celaru dn maki hamun sana sini atas kesalahan sendiri. ini tanda penyakit hati yg dicampak Illahi ke dlm diri yg suka fitnah.

      Delete
    2. Tertubuh nya S46 dan PKR disebabkan terdapatnya pemimpin-pemimpin yang dengki dan kianat , serta mabok merebut kuasa , sama seperti zaman kejatuhan melaka pada 1511. Tetapi disebab kepimpinan yang dirahmati allah Malaysia terselamat , melaka jatuh kerana pemimpin lemah . Tun M tidak mengata beliau menyokong Kassim Ahmad cuma dia memberi platform kepada pihak konon nya ulama dan cerdik pandai islam mematah dan memberi hujah balas bagi meniutup kecelaruan yang dibuat oleh kassim Ahmad supaya umat muslim malaysia tahu dimana silapnya kassim ahmad kalau dia bersalah tapi malangnya peluang ini tidak disambut oleh semua mereka yang mengelar diri mereka ulama malah mengambil jalan mudah untuk menangkap dan menuduh beliau dimakamah , sebenarnya islam agama penuh hikmah tentu ada jalan dan jawapan penuh hikmah kalau kita dilandasan yang benar menurut agama islam . Cuba rujuk alquran Allah memerintah nabi musa dan nabi harun mengunakan cara bijaksana dan berhikmah untuk berdepan dengan firaun yang 1000 kali kufur dan zalim berbanding kassim Ahmad .
      Maki hamun selalu dapat diikuti dalam ceramah pas , Fitnah dan berita putar boleh di ikuti dalam Malaysiakini serta kilang pembuat fitnah PkR , Allah ada berfirman berulang kali dalam surah al bakarah iaitu Fitnah lebih dasyat dari membunuh.

      Delete
  9. SINGAPORK IDUPKAN ISA MALAYSIA MATIKAN ISA?WHY?

    ReplyDelete
  10. ISA perlu dihidupkan semula. Kalau kita tidak ingin melihat Negara huru hara. Itu tugas Zahid utk memulakannya.

    ReplyDelete
  11. Fitnah Liwat Undang BalaSunday, July 20, 2014 6:58:00 PM

    pembetulan. PAP ditaja Mossad CIA M16 (menurut anda) tidak menawan singapura, tapi singapura diserahkan oleh agen Mossad CIA M16 melayu kepada agen Mossad CIA M16 cina PAP.

    dan agen Mossad CIA M16 melayu ini jugalah yg mengundang APCO ke dlm sistem keselamatan negara sekarang ini.

    melayu mudah lupa pada APCO!

    ReplyDelete
  12. Mengikut pandangan saya:
    1. Israel x akan hantar bom ke Malaysia memadai guna proksi/agennya pecah belahkan perpaduan bangsa melalui DEMO JALANAN, FITNAH FB, PEMBOHONGAN MEDIA UTAMA DLL (& jugak tengah rancak berperang di alam lain kita x nampak - ILMU PUTEH LAWAN ILMU HITAM).
    2. Walaupun masih GAGAL, tetapi tapak dan asas telah ada, berjaya serapkan perasaan kebencian kepada sesama kaum dan pemimpin UTAMA negara (target).
    3. Untuk menghotkan lagi, perlu terus cipta konspirasi dan buat Malaysia panik. Samada Mr PM tenang2 atau masuk lubang biawak mereka akhirnya, kita tunggu dan lihat polisi2 & dasar2 kerajaan nanti (samada benarkan LGBT, plurisme, samarata,samarasa menjadi ke tak kat bumi ni).
    4. Sebab itulah mengapa LAHAD DATU, MH370 dan MH17 dicipta dan akan ada lagi suspens dari Hollywood. Hehehehe.
    5. Sebenarnya niat mereka bila cipta konspirasi ni HENDAK SEMUA RAKYAT MARAH KAT KERAJAAN, PERGI DEMO KAT JALANAN DAN RUSUHAN, TAPI NTAH LAH MENGAPA JADIK LAIN. MCM ORANG MALAYSIA NI TUNGGUL KAYU KAN, X MAU RETI2 BUAT RUSUHAN (mereka berharap jadik macam Arab Spring). Hehehe. Ntah makbul doa orang alim2x ker atau ALLAH belum mengijinkan (tunggu timing kot). Mungkin Tahun 2016-2017 kot baru menjadik ilmu hidden hand.
    6. Kalau menjadik ilmu diorang, dengan sendirinya, Malaysia 'jatuh' ke tangan yahudi & proksi mereka jadik PM Boneka.
    7. Seterusnya baru lah kete kebal Singapork masuk Johor untuk 'menawan' dan menguatkan proksi tadi.
    8. Lalu terjadiklah 'peperangan' antara bla bla bla, umat islam dan melayu merana.
    9. Untuk mereka yang sayangkan nyawa, kenalah pilih kapir (nauzubillah). Yang islam kena ganyang/sembelih.
    10. Jeng3x, bab ni aku suka: (Selepas yahudi cuba godak Brunei pula, ada kes lah tu nanti kot), pada masa itulah tetiba UMAT MELAYU SEANTERO NUSANTARA BANGKIT DENGAN GAGAHNYA MENGALAHKAN YAHUDI DAN PROKSINYA.
    11. Hahahaha - aku goreng jer. jangan percaya sangat (tapi itulah naluri aku kot).
    Wasalam.

    ReplyDelete
  13. Ada lagi makhluk yg kata Anwar di fitnah,tak tahu cari fakta lah mangkuk ni.Puak-puak bodoh ni lah yg mengundang bala,kerana menzalimi mangsa sebenar dgn menuduh beliau memfitnah.

    ReplyDelete
  14. anon 6:50:00 PM
    dah terang2 Si Anwar ayahanda ko tu kaki jubo ... nak nafikan lagi ????
    dah diberi peluang bela diri dalam mahkamah ... apasal tak mau cakap "TIDAK MELIWAT" ... itu pun susah sangat ke ??

    ReplyDelete
  15. apa yang ko merepek ni otak ko dah banyak sgt kena liwat dgn juburi ni. yg sebetulnya geng2 ko tula yg berkawan rapat dgn adik mossad cina PAP. dasar tahalul siyasi my a**!

    jentayu

    ReplyDelete
  16. Dia pun kaki jubur jugak kot?

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...