Wednesday, July 30, 2014

Siapa Anwar utk berbohong dan membuat keputusan bagi pihak Majlis Tertinggi PAS?

Begitu banyak kenyataan-kenyataan pemimpin kanan pkr dan dap telah dikeluarkan dengan majoriti mengkritik keras, mengugut dan sudah mula mengungkit dan memburukan hadi dan pas sedangkan tarikh penentuan sebenar 10hb ogos sudah diketahui umum.

Kesilapan awal yg dibuat oleh anwar menyatakan pas bersetuju tidak ditonjolkan sebaliknya kenyataan umum hadi dipersoalkan......?
pembohongan dan rasa tidak hormat  anwar ditutup, jawapan pembetulan hadi dipertikai?

PAS hanya bersetuju membawa cadangan PKR menggantikan Khalid dengan Wan Azizah ke Mesyuarat Tertinggi PAS pada 10hb Ogos untuk diperbincangkan...

Siapa anwar untuk membuat keputusan bagi pihak Majlis Tertinggi PAS? Kenapa pula ada yg pertikaikan pendirian awal Hadi selaku dan selayaknya dia seorang Presiden!!!

Kenapa Anwar perlu berbohong? tidak boleh bersabar sehingga 10hb? Kenapa terburu-buru? Apa yg Anwar bimbang dan takut dengan "masa" ... dan sekarang siapa yg kerugian dan buang masa?

Hari ini ramai yg membuat analisa PAS akan lemah jika menarik dari atau tersingkir dari pakatan... Apakah pkr dan dap akan kekal kuat, bertambah kuat jika PAS keluar? Jika mereka juga akan jadi lemah kenapa selama ini mereka tidak menunjukkan rasa hormat kpd PAS?

Pembocoran whatsapp dr zuhdi bukan sesuatu yg pelik..pemikiran yg lebih dasyat sentiasa ada pada DAP dan Anwar, cuma masa belum sesuai untuk didedahkan. Bukan setakat soal kerjasama di kalangan pembangkang tetapi menyentuh tentang keselamatan dan kemajuan negara!!!

Sudah ada suara meminta mesyuarat Majlis Tertinggi PAS disegerakan? Disegerakan untuk siapa? Kenapa masih nak gelojoh...

3 comments:

  1. Nk ulas bnykpun rasanya membazir masa dan buang.karan je. Bila masanya anwar tidak berbohong? Sejak zaman dlm kerajaan sampailah dh jd kepala pembangang ooss..pembangkang. Setiap kata2nya adalah dusta dan tipu daya belaka. Siapa presiden pas, anwar atau hj hadi? Mungkin anwar perasan dia adalah presiden golongan erdogan pas. Perasan tak sudah2.

    ReplyDelete
  2. Yang sokong ketua peliwat nih lagi teruk! Mereka2 nih telah mengalami kerosakkan kepala hotak yang serius!

    ReplyDelete
  3. Apa saja yang kau cakap kluangD semua dah jadi terlambat nasi dah jadi bubok , hasil dari anuar dan PAS yang setia pada awal -awal lagi telah menjadikan melayu islam berpecah macam kaca , bukan pecah tiga dah lagi . baik orang UMNO , PAS atau atas pagar tak boleh di jadi kan ukuran yang melayu itu kuat sebab dah pecah hancur. ini kenyataan , Kita boleh berangan-angan mengatakan kalau PAS tak sama dengan DAP dan PKR melayu semua sokong PAS ini cakap syok sendiri sebab realitinya melayu berpecah. ya kita kata UMNO korup , rasuah saya pun tak minat dengan UMNO , Apa dalam PAS tak korup lancau ! kalau tak rasuah , apa jadi bukit dan gunung yang gondol di kelantan sampai sungai tak macam sungai bukan lebai PAS makan komisen selama 20 lebih tahun sapu balak dari cinabeng . Apa jadi projek lebuhraya kuala krai kutipan duit rakyat apa jadi pada tabung tsbt tu belum pasai tabung memali ,di Pulau Pinang pengurusi tanah wakaf muslim di ambil ailh Lim guan Eng , Dana pembangunan agama islam sekarang terpaksa dikongsi sama rata antara agama kerana adil , Ini berlaku kerana Guan eng merasuah mat sabu sebanyak cuma RM 25,000 tiap-tiap bulan sebagai ahli lembaga PBA pulau pinang , lebai seman satu-satu adun PAS di penang cuma jadi kerang busuk , Perkara ini fakta periksa sendiri lembaga pengarah PBA penang. itu belum lagi nak cerita kerosakan PAS lakukan di kedah dari 2008-2013 semua berkisar pada wang samapi nak pejatuh MB azizan macam kalid di selangor , nak cerita PKR di selangor tak payah la cerita lagi teruk , pendek kata semua sama saja kalau mereka dapat perintah pusat pun perangai sama iaitu sapu duit akan berlaku malah lebih teruk sebab nak cari tak pandai nak tolong habis cukup laju ini berlaku dikedah dan , selangor dan kelantan , negeri pulau pinang pun dah mula merosot FDI. Itu sebab sebelum ini saya katakan malaysia sekarang tak bernasib baik kerana majoriti ahli Politik yang ada adalah tak berkualiti , macam mana bagus pun pada pandangan kita akhirnya 2x5 wang . Yang bagus sedikit tapi selalu disekat masa pemilihan agung parti tapi PkR dan DAP terus terang saya cakap semua tak boleh pakai . Jadi fikir-fikir lah.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...