Tuesday, July 29, 2014

Siapa Dalang Dalam PAS lebih mudah dikenalpasti - kena dibersihkan

Sesuatu yg menarik dalam isu penggantian MB Selangor dari Khalid kepada Wan Azizah ialah secara terbuka tidak ada percanggahan pendapat di kalangan pemimpin PKR itu sendiri, solid di belakang Anwar, begitu pemimpin2 DAP yg terus menyokong Anwar - secara senada mereka juga melahirkan kebimbangan atas pendirian awal Hadi dan seterusnya mengutuk dengan keras akan niat PAS Selangor untuk bekerjasama dengan UMNO merampas kuasa pentadbiran negeri dengan mengekalkan khalid sebagai MB.

Berbeza di kalangan pemimpin PAS, terdapat dua suara yg jelas iaitu satu menyokong Hadi dan satu lagi menafi secara lembut dng merujuk  itu adalah hanya pandangan peribadi Hadi.

Petanda awal pemimpin PAS mudah dipengaruhi dan Presiden tidak lagi dihormati. Apakah benar pandangan mursyidul am tibai hadi awang hanya kucing kurap pada anwar?

Apakah whatsapp dr zuhdi sengaja dibocorkan untuk memaksa hadi berpusing 360 darjah untuk kembali menyokong anwar sekaligus menyelamat dan menutup maruah partinya drp mempunyai niat untuk bekerjasama dengan umno?

Kalau ini berlaku, nyatalah lim guan eng super tokong !!!

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...