Friday, July 18, 2014

Terkini:Siapa Tembak mh17

Setakat ini belum ada mana2 pihak yg membuat pengakuan menembak mh17 sebaliknya saling tuduh menuduh antara ukraine, rusia dan puak pemberontak pro-rusia. Satu pihak lagi yg boleh berkemungkinan ialah amerika/israel yg mahu memberi tekanan antarabangsa ke atas rusia dan memberi masalah moral kpd malaysia yg menyokong kuat palestine.

dalam lain perkataan, setakat ini mereka cuba menyatakan mh17 telah menembak dirinya sendiri!!!!

 musuh masih tidak berpuashati melihat malaysia masih gagah walaupun kehilangan mh370 dan mas masih kekal beroperasi.

1 comment:

  1. Tembakan KD memang tepat.
    Hehehe.
    Jangan kau harap ada yang nak mengaku pa lagi kunun mau heret ke muka pengadilan. (KALAU ADA PUN PIANG2X JER UNTUK COVER DAN SEDAPKAN HATI KAU) Hahahahaha. DUNIA PUNYA HAL!
    Siapalah Malaysia nak heret kuasa besar mengaku. Bodoh piang nak layan permintaan Malaysia.
    Semua AUTA punya cerita.....
    Masih banyak lagi ole-ole best untuk kamu Mr. PM... (Kau akan jdi PM yang paling hina bila hilang kuasa nanti.
    Bangsa kau yang akan mencemuh,menghina kau sendiri). KECUALI....... LU PIKIR LA SENDRI APA PATUT BUAT. ALLAH DAH BAGI SIGNAL, CEPAT CEPATLAH BALIK KE PANGKAL JALAN. KALAU ENGKAU BOLEH BUAT SPIN YANG PALING BERANI DALAM SEJARAH PM ABAD INI, INSYAALLAH ORANG MELAYU AKAN DIBELAKANG ENGKAU DAN ANGKAT TANGAN SEMULA MENDOAKAN KESEJAHTERAAN KEMPIMPINAN ENGKAU. SETAKAT JAM 10 PAGI NI KAMI TENGOK KAU MASIH PEMIMPIN LIBERAL, SAMARATA SAMARASA, AGAMA BANGSA TOLAK TEPI, UNDI BANGSA KESAYANGAN KAU LEBIH PENTING, JADIK KAMI PUN X NAK SEKONGKOL LHA DOSA KAU!).
    ADA BERANI MR NAJIB?
    Mari tengok filem P.Ramlee judulnya 3 ABDUL Mr. Najib. (Mana tau ALLAH tetiba bagi otak geliga kat kamu) Jeng3x.....

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...