Sunday, December 21, 2014

Kenapa Perlu Muhyiddin.. jangan sampai buat habih boreh je..

Semuanya atas harapan Muhyiddin mampu melakukan sesuatu ( mengumum dan
melaksanakan) yang drastik untuk menyebelahi Melayu dan Islam termasuk mempunyai hubungan yang lebih baik dan mesra dengan PAS.

Secara langsung atau tidak, ini boleh menjauhkan lagi sokongan dan undi kaum bukan bumiputera semata-mata Muhyiddin akan dilabel ultra Melayu.

Jawapannya juga mungkin agak drastik:

1) Peduli apa sokongan bukan bumiputera kerana sekarang inipun mereka sudah menunjukkan sikap tolak dan benci kepada Melayu dan Islam. Mereka hipokrik pada Melayu dan Islam PKR dan PAS - lebih sekadar memperalat - habis madu sepah dibuang.

Cina di MCA dan Gerakan serta India di MIC bukan fix deposit, sekadar akaun debit malah terbukti gunting dalam lipatan.

2) Sejarah menunjukkan walaupun Mahathir juga dilabel ultramlays di peringkat awalnya, akhirnya tindakan rasionalnya dalam membangunkan kaum di Malaysia ternyata menjadi satu kekuatan untuk menjadikan Malaysia terus maju.

3) Negara sedang hancur di tangan yang kononya tidak ultramelayu..hancur di tangan liberal dan pemimpin yang kacang lupakan kulit.

Kalau  Muhyiddin juga "sama" !!! - elok jangan buang masa dan tenaga untuk minta najib berundur - buang current  !!! Buat habih boreh je..

# Desas desus azmin dibayang kembali kepada UMNO untuk menguatkan Najib (?) UMNO Selangor dikecam lemah bangat dan sampai kiatmat pun tidak mampu menawan kembali Selangor adalah penanda "ruang dan lorong" sudahpun diberi kepada azmin.

2 comments:

  1. Kluangman.....saya setuju kalau muhyiddin tak bertindak, kita lupakan saja. Sarawakians, let us prove our points

    ReplyDelete
  2. Kluangman.....ada tak bunyi2 yang muhyiddin mula bertindak dalam masa ketiadaan najib selama 28 hari ini?

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...