Friday, November 27, 2015

DUIT SENDIRI, TENAGA SENDIRI, T SENDIRI...PESANAN BUAT MUHYIDDIN

Malas dah nak komen panjang panjang pasal Muhyidfin Yassin seeloknya letak jawatan Timbalan Presiden kalau dah sampai tahap tidak lagi dihormati, disegani dan dihargai.

Kalau parti sendiri, rakan seperjuangan dan Presiden tunjuk belang apa guna bersarung keris dipinggang kalau kerisnya sudah dicabut orang.

Di mana maruah UMNO Pagoh...mana Pemuda nya, mana Puteri nya, mana Wanita nya...kain merah simpan dalam almari, UMNO Johor...berdetik pun tidak, mudahnya dipijak-pijak.

Elok contohi Ketua Cawangan (GKCM) duit sendiri tenaga sendiri, telor sendiri dalam erti perjuangan.

7 comments:

  1. Muhyiddin, lihat pada najib, walau dia terang2an salah tapi dia seperti bak pepatah: jika sudah menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan, kalau mandi biar basah. Ini perjuangan menuntut kebenaran apa macam jadi seperti teh tarik suam suam panas? Yang dipimpin pun jadi sejuk. Alahai! dah nasib badan....

    ReplyDelete
  2. yiddin pun roti takdak tolor juga kaa

    ReplyDelete
  3. Jangan diharap pada c mahyudin.
    Langkah tak kemananya pun. 2x5 mcm najib. Tak boley pakai.
    Lupakan dia. Mari kita scanning siapa akan jadik PM.
    Hehehe, tapi sure jawa perak akan terkandas jugak.
    Jeng3x....

    ReplyDelete
  4. Khabarnya akan ada pertemuan dengan Jkkk seluruh negara tak lama lagi.
    Habis la.... manamungkin ular lidi menelan naga.

    ReplyDelete
  5. Aku dh komen dlu...muhyidin ni manusia takleh pakai. Sesia je kita letak harapan. Sejak dr dia jd mb johor dlu hingga skarang, takde apa yg baik mengatasi kekurangan dia. Pd aku, yiddin ni kalau naek jd pm, baik sikitttt saja dr jibby tuh! Yg lain, hampir sama je! Pendek kata kupiah atas kepala pun bleh tanggal bila dh berada atas sana.
    Kita carilah org lain. Dlm umno bersepah lg yg boleh cuba.

    ReplyDelete
  6. bekas mb terengganu, ahmad said mungkin boleh..

    ReplyDelete
  7. Muhyiddin PM... Mukhriz TPM.... ok tak.... double M terajui Malaysia...... MMM....... atau Shafie pun ok juga... atau Mustapha Mohamad...

    ReplyDelete