Monday, November 2, 2015

Tony terima kasih pada Arul... Zahid pun termakan gula gula getah Tony

Apabila dikatakan Arul bukanlah tandingan Tony dalam politik ramai yang tidak percaya...

Apabila dikatakan Arul masuk perangkap mainan politik Tony ramai yang kata tidak...

Hari ini cai sendiri akui hakikat dan  spin Tony hanya cari galamour dan nama untuk panjat Pengerusi DAP... kan dah kena !!!
Kalau tak cabar Arul, Tony bukan sekadar terlepas Pengerusi, kerusi pun mungkin dia tidak jamah.

Terima kasih pada Arul yang membantu Tony ditabalkan Pengerusi DAP.

Bagi Tony... dia masih ada peluang untuk keronyok dan menyiat Arul dalam siasatan PAC...


TAHU TAK KENAPA TONY TAK NAK DEBAT DENGAN ARUL...
SIAPA YANG MALU SEKARANG (?)
No wonder Arul berani sebab kerusi kosong.....


Maaf le kalau ramai yang terpaksa ketawa....



8 comments:

  1. Ada seorang dua cai yang meroyan bila baca realiti ini. Malang sekali hujah mereka masih tahap lama dan tahap longkang, maki dah sebati dalam hidup budaya makan dedak. Tak dapek den nak siarkan...
    Mereka gagal menerima hakikat realiti Menteri mahu Arul debat dengan kerusi kosong di depan, tanpa soal jawab.
    Itu realiti, bukan fitnah. Itulah standard Pendebat yang digariskan menteri.

    ReplyDelete
  2. Kalau dah jadi camtu, tu bukan debat namanya. Menteri kabinet najib semua pun bangang macam najib juga.

    ReplyDelete
  3. Bila Najib nak berdebat dengan Tun M???

    ReplyDelete
  4. baca habis lah bro....dia menang kerusi pun nengoklah kedudukan dia... tak jauh berubah pun.... sebelum ni dia tak bawak isue pun kat situ gaks kedudukan dia.... lagipun KALAU pun dia dapat merit untuk kerusi di sebabkan isue berdebat ngan Arul tu apa ada masalahnya....tak jadi kudis pun kepada negara..... sebab he is just nobody pun...setakat tukang salak kuat DAP dan kedudukan kasihan dalam PAC jer sebab yg lain tak sudi..tak mahu..dan tak tahu apa nak diketahui....
    Nampak tak...depa dalam parti sendiri pun terpaksa tunjuk hero acaner nak kekal... pigi dah... tak jadi kudis..... nak terimakasih apanyer....

    ReplyDelete
  5. Tony bual pon ko nak sokong..dah jd cai DAP ke..ok lagi aku makan dedak dr jilat jubo komunis

    ReplyDelete
  6. satu lagi....nama pun sessi perdebatan... bukan pertandingan debat... maksud aku kalau dah berdebat...lawan debatlah...nak soal jawab apanyer...kang kalau nak ada soal jawab aku gerenti... si tony tak yah debat sebab penonton asik angkat tangan jer nak paham. kalau nak buat sessi soal jawab.... baik buat ceramah macam Azahar Idrus....bukan ceramah...sessi jawab soalan.... tak pun masuk balailah...boleh soal jawab. Ok takper....tak puas hati gaks....nak gak ada penonton.... tu yg tonton kat tv tu bukan penonton ker... menteri tak kata tak bleh live pun.... hang ingat ni pertandingan debat ker?...sebab pertandingan debat mmglah tak bleh soaljawab.... cuma boleh tepuk sorak jerpun.... amacam maba satu hangpa nak neh? makin siallah pandangan korang neh.

    ReplyDelete
  7. Apo bangang kau ni KD,siapa yang cadangnberi syarat dan tarik diri.
    Siapa yang beri syarat tiada soal jawab,dia saja bolih soal tapi lawan tak bolih soal
    Kau baca surat kabar mana ni
    Dah langgar tiang lampu dah,dah nasihat jangan terbang siang hari
    Apa pun keep on menyalak........bersamax caix kau
    Najib masih PM lagi
    Jawab apa sebab...........

    ReplyDelete
  8. teruskan debat tony orang dah mula kata cina dap jenis tak ada lancau potong kasi anjing

    ReplyDelete