Wednesday, April 13, 2016

BANTAH MUHYIDDIN

KEMASKINI:
RALAT: Jumlah yang hadir membantah sekitar tidak sampai 60 orang dari 3 cawangan yang mungkin mewakili KB Marsum Paing
Kesilapan typo- harap maaf.


TULISAN ASAL:

# Penyokong Najib kurang lebih 60,000 orang turun padang membantah Muhyiddin.

Diharap penyokong TSMY dapat menerimanya secara terbuka, berlapang dada dan faham demokrasi.


"JANGAN PECAH BELAHKAN PERPADUAN PARTI"

Bantahan Program TS Muhyiddin di Putra Perdana oleh Umno Cawangan2 di Putra Perdana,Puchong.

Berkumpul di depan b/stop Sekolah Agama Putra Perdana jam 5.45 ptg ini.

Contact person Azwan 0123566177




23 comments:

  1. Hahaha, hohoho, hihihi.

    Pandai ko perli, KD. 60,000 orang. Hahaha, hohoho, hihihi.

    Satu gambar tunjuk 8 orang, satu lagi 9 orang, gambar yg ke tiga 10 orang.

    Jumlah: 27 orang yang demo bantah TS Muhyiddin.

    Hahaha, hohoho, hihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan orang yg serupa aje, Bang? 10 orang aje semua yg keluor, tak? Kesian.

      Nampak nya jenis yg makan dedak najib aje.

      Delete
    2. Splendid job on your part bro Kluangman, that on the same token, stir me to tirelessly deliver same message in bringing down Najib Bullshit & his packs of coyotes.
      Keep it up and ongoing......!!!!

      Delete
  2. memang patut la najib terus nak berkuasa melihat sokongan tu. patut la semua mt umno tergugat kalu tak sokong najib. pemimpin umno memang #kelepeknajib. kumpul ahli, tangkap gambar hantar kat pmo, kelepek riban-riban. tukang pegang spanduk dapat puluh hinggit.

    ReplyDelete
  3. Gambar kedua & ketiga tu sama je, sudut je berbeza. Jadi potong lagi 9 orang!

    ReplyDelete
  4. Hahaha, berdemo di bus stop sekolah. Cikgu dan Cikgi ke? Diorang pegawai kerajaan boleh demo ke?

    Ngapa tak suruh bebudak sekolah join? Kot pakai baju seragam tak boleh. Nak suruh bukak baju, nanti obsin pulak.

    Ha kau, 60,000 le jadi jumlah nya.

    ReplyDelete
  5. Ko org sume benci Najib mau Najib lepas jawatan PM... siapa pula PM yg ko sume mahu?Adakah dgn PM baru kita sume lebih senang atau PM bertukar ko sume dan saya boleh jadi senang... Cer crita nk tahu gak sapa yg ko sume yg tak suka Najib dan mahu sapa yg jadi PM?,"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5.47

      Tin kosong bleh, sotong bleh, penkid pon bleh....

      Delete
    2. Inikah Cara rakyat malaysia berfikir... Dari tiga juta lebih ahli umno dr Yg berkelulusan srp hingga PhD tiada sorang pun bolih menandingi Najib? Malukan org melayu sahaja... Nampak gayanya Najib akan menjadi pm hingga penghujung nyawa...

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Satu Kapal (5:47).... walau apapun samaran kamu, bau bangkai busuk Kejoral Liberal tetap menyengit. Yang penting, pengganti Najibul Bullshit tidak akan mengulangi dosa2 yg telah mendatangkan musibah di darat, udara, laut maupun gunung yg tak pernah terjadi dalam catatan sejarah.

      ANGKARA DAN SILAP BESAR NAJIB:

      1. Dayus, kena Queen Control

      2. Pecah amanah

      3. Membohong & menipu

      4. Mencuri & menyalahguna kuasa, harta & perbendaharaan negara

      5. Membuat perilaku memalukan hingga maruah negara hina di dalam dan luar negara

      6. Berkiblat & Guna Khidmat Penasihat Yahudi, USA & UK.

      7. Membenarkan Sachman Gold Yahudi beroperasi & malah bersekongkol mengguna pakai kelicikan mereka dlm penipuan/riba terutama dlm kes 1MDB. Tak lupa juga Apco Yahudi sebagai Consultant dlm pentadbiran kerajaan.

      8. Mengamalkan meritokrasi & sanggup menghapuskan DEB (Hak Keistimewaan Melayu).

      9. Talent Corp yg mengutamakan bangsa asing hingga kepakaran anak bangsa sendiri diketepikan.

      10.Mengikut jejak Temasek Holdings yg dikendalikan oleh keluarga pm Spore (Najib tubuh 1MDB juga melibatkan keluarganya... Anak Rosmah & teman rapat Jho Low).

      11.Mentransformasikan slogan PAP/DAP 'Malaysian Malaysia' dan dijelmakan dengan "1Malaysia" yg meranap & menjahanamkan.

      Got it, dude......????

      Delete
    5. akibat banyak makan dedak.

      Delete
  6. Ralat: kesilapan typo, sudah diperjelaskan. Harap maaf

    ReplyDelete
  7. Ralat: kesilapan typo, sudah diperjelaskan. Harap maaf

    ReplyDelete
  8. Ya... Siapa yg patut jadi PM kalau Najib turun... Adakah Lim Guan Eng yg korang pilih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko suh je turun dulu...bkn najib sorang je melayu dlm Malaysia ni,...ramai lagi yg blh jd PM, sekurangnya lebih baik dari najib...najib ni paling worst PM!!!

      Delete
    2. Aku pilih tok mat MB negeri sembilan jadi PM..amacam ?

      Delete
    3. Adenan Satem pun boleh jadi PM,,,bagi canlah orang malaysia Sarawak pulak..takkan orang semenanjung je nak concur.

      Delete
    4. Kita Mau Najib turun dr parti umno...bukan nak org dr parti lain...ada faham...3 juta ahli umno tu...bodoh bangang biul ke semuanya tak layak jd pm?

      Delete
    5. Kejora Liberal (6:07) nak buat lawak sindir tapi kelihatan jadi lawak bodoh kerana tak cukup umur, salah pergaulan, salah didikan & pengecut hingga ke hari ini & selamanya.. Anon 7:49 AM lebih jauh bijak & cekap.

      Delete
  9. Lge sedang disiasat rasuah banglow. Zahid tin kosong pun ok, tsmy ok, hisham amaran ok, hadi mengkafir ok, lksial ok, kuman ok, asal bukan najib. Kita tengok 3 bulan, tak puas hati pru 14 tukar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terutama sekali Kejora Liberal, KJ, si Pengkid, Salleh Keruak, Rahman Dahlancang, Pendekarat Amin, Hassan Ayam, Mat Malas-Malasan dsbnya.

      Delete
  10. Tak baik Kluang persenda peserta demo dengan tak menunjukkan set gambar-gambar seterusnya. Lepas habis demo kat bas stop tu, semua pendemo beransur ke padang sebelah dan mengadakan satu pertunjukan layang-layang menggunakan kertas banner DIY mereka sebagai layang-layang. Go fly kite ;))

    ReplyDelete