Google+ Followers

Friday, January 13, 2017

APAKAH ANUAR MUSA DI FITNAH LAGI...

Nama Anuar Musa bukan disebut sekali dua tapi rasanya macam sepanjang tahun 2016 setidaknya awal 2017 sudah begitu popular disebut dalam beberapa isu seolah dia turut terlibat dalam beberapa isu panas yang melibatkan kewangan.

Hakikatnya Anuar masih gagah dan lebih manis kalau dapat diangkat jadi Menteri penuh supaya lebih gagah. Anuar sendiri sebenarnya lebih tahu ramuan dan jampi serapah apa kalau mahu peningkatan di penghujung politiknya.

Terjahan TMJ berhubung penajaan MARA melalui UNIKL ke atas TRW telahpun dijawab dengan gaya sinis dan menang yang membawa maksud Anuar perlu lebih bersedia di masa hadapan.

# Arahan Menteri kepada UNIKL tidak langsung memberi talian hayat kepada Anuar.

Kalau asyik kantoi, bateri kuat pun dah jadi lemah, sebagai Ketua Penerangan umno, apalagi yang nak disuluhnya...







# Komen komen dari pro Najib aku dah tak respek, ajak berasional pun tak berani, ajak berdoa pun lari lintang pukang..
Kalau komen juga, aku bakulsampahkan.


16 comments:

  1. Anuar musa cuma mahu cari populariti....asalkan ada je peluang dia akan gunakan termasuk la "mencipta" peluang tersebut. Lagi bagus kalau MARA atau UniKL melabur kat pasukan2 piala presiden atau sukan2 lain utk menggalakkan anak2 muda bersukan disamping akademik. Liga Super...Perdana...ini cuma sesuai utk glamer kan menda2 sukan atau product2 tertentu dan bukan utk ahli politik. Kalau nak glamer sgt buat mcm KJ buat dulu..kasi guna 2.6billion beli ronaldo ke...messi ke..mewakili team 1Malaysia...hehehehe...bijan jadi 1Malaysia FA presiden.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Komen seperti di atas yang KD maksudkan...tengok le sendiri..

      Delete
  3. Ko yg sebenarnya tak rasional kd. Komen kontra ko bakulsampahkan, so siapa yg tak boleh terima perbezaan pendapat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bg la komen yg berisi.
      Yg bernas, logik, mengajak berfikir seperti suharli rsnya xde mslh.
      Yg komen sekadar nk dpt elaun je tu ptt dibakulsampahkan

      Delete
    2. ok bro 4:40
      aku umpan tu, alhamdulillah umpan dpt disiarkan.
      pada pendapat aku serangan kpd anuar musa tak perlu dikaitkan dgn politik dan umno. isu serangan tmj kpd anuar adalah berkaitan trw, bukan umno. anuar disoal berkaitan dengan tajaan mara dan unikl kpd trw pada musim 2016. isu telah dijawab oleh anuar tetapi tak pasti jawapan tepat atau meleset. yang pasti ini isu bolesepak, apa relevannya dgn isu politik? hanya kerana anuar adalah some one dalam kepimpinan umno maka kerja bolasepak melalui trw nak dikaitkan dgn umno. umno bukan hanya ada di kelantan, satu malaysia ada kecuali sarawak so, relevankah serangan kpd anuar musa ni seolah tertuju sama kepada umno? cari lagi isu yang lebih relevan bro...eh kd...

      Delete
    3. Jawapan anuar musa berubah2.
      Dari xperlu dilayan, bg logo free je xkena byr, smp la mmg ada bayaran spt yg disebarkan.
      Jadi, anuar musa telah menipu.

      Apa relevannya kepada umno?
      Ketua penerangan kaki kencing.

      Serangan tmj ke atas anuar musa sebenarnya bukan ke trw tp ke mara dan unikl.
      Oppsss.. salah guna kuasa.
      Oppsss.. conflict of interest.

      Kes beli banguna lagi tinggi dari harga pasaran apa kesudahannya?

      Siapa pernah dgr sendiri dari mulut anuar musa dlm kempen penerangan umnonya, tanpa rasa segan silu mngatakan 2.6B adlh utk blanja pru umno dan bn.

      Hakikatnya dlm penjelasan peguam negara belanja sikit je lain pulangkan.
      Menurut edisi mahkamah singapura, dipulangkan kembali ke akaun tanore finance akaun yg sama yg memasukkan duit itu.

      Siapa pemilik akaun di tanore finance tu? pi baca laporan persidangan mahkamah singapura yg xkeluar di tv3.

      Delete
    4. anon 4:57.
      aku ambil respon persoalan dalam perenggan terakhir tulisan ko. kenapa ko tulis dalam bentuk soalan? ko ada jawapan maka jawab sahaja persoalan tersebut. adakah ko yang melihat sendiri akaun tersebut atau macam biasa yang disebut tun 'hearsay'. kalau tak tengok sendiri maka tak pastilah cara ko memberi bukti. printskrin akaun ada?

      Delete
    5. Bongok nk mampos cacai najis.
      Kan dh kata perbicaraan dimahkamah singapura.
      Kenapa nk sokong najis je mesti jdk bodoh?
      Kerajaan msia mnyembunyikan fakta. Tukar peguam negara dan osa kan laporan audit.

      Tp singapore xamalkan wasatiyah.

      Delete
  4. Political mileage. .. selagi org politik tadbir apa2 persatuan sukan tetap jahanam....

    ReplyDelete
  5. annuar caught with his pants down

    no longer trust MARA Chairman

    Pak annuar nggak ke pontianak lagi? Kawan sekolah kamu senantiasa tunggu untuk main golf di KGS dan ke pontianak.....hahahha

    ReplyDelete
  6. Siapa pun yg menjilat bontot najib pasti akan jd bodoh Dan hilang maruah..Lihat saja annuar musa..Dah hilang akal..

    ReplyDelete
  7. Kita sebagai org islam seharuh nya mengelakan pertelikahan sesama melayu islam dan tidak boleh menjadi batu api,,
    Tetapi di dalam hal TMJ dan TAM biar kan mereka berdua berkelahi,, insyaallah hasilnya akan datang pd rakyat,,,
    Seorg angkuh dgn kedudukan seorg lagi angkuh dgn kuasa,,, kedua dua tak berguna,, percayalah biar kan mereka saling berbalah kita sebagai rakyat akan dpt menyaksikan yg mana lebih kotor,, keadilan tidak boleh pd satu pihak tapi keadilan harus pd kedua dua pihak,, sama sama kita saksikan episod seterusnys

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batu api apa ke bendanya.
      UNIKL dan MARA tu bukankah institusi pengajian yang sedang bergelut dengan pemotongan budget pembiayaan dan kekurangan duit pinjaman?
      PETRONAS PUN AMBIL LANGKAH PENSTRUKTURAN PERBELANJAAN DAN PENJIMATAN AKIBAT KEMEROSOTAN PENDAPATAN DAN KEJATUHAN NILAI MATAWANG.
      Kalau hamba yang hanya rakyat biasa nak tegur TSAM.... dikatakan tak ada locus standilah... TMJ patut ada 10 kat Malaysia ni ..... yg tau menggunakan kedudukan untuk kebaikan negara.

      Delete
  8. DULU KUTUK TUN MAHATHIR BUKAN MAIN LAGI MACAM LAH MAHATHIR TAK BERGUNA LANGSUNG..SEKARANG PUCAT LESI..NAK JAWAP MACAM MANA TEMBELANG DAH PECAH...PERGI TERJUN SUNGAI KELANTAN LAH..

    ReplyDelete
  9. Sungai Kelantan tak sesuai bro,takut nanti mati semua kehidupan dalam sungai tu.Kat mana eh sesuai..bagus suruh dia terjun kat tempat loji taik sebab geng songlap ni takda beza dgn najis.

    ReplyDelete