Google+ Followers

Saturday, January 28, 2017

PAS DI UJI LAGI

Ramai yang tidak bersetuju apabila BERSATU masih memberi ruang dan peluang untuk PAS berjumpa dan meneruskan perbincangan.

Sudah ramai yang meramalkan apa hasilnya nanti.

Kesediaan Pembangkang tanpa PAS sudah ada dan alternatifnya pun walaupun sedikit sukar ada baiknya, mungkin yang nak diburu dan dijerat umno tapi mana tau kali ini dapat tawan PAS sekali, adalah lebih baik jika kedua duanya parti ini dikuburkan satu liang satu masa.

Apapun bermesyuarat itu ada hikmah yang berdiri dengan sendirinya.

Tunggu PAS bikin serupa cakap...




9 comments:

  1. pas dah booking undi melayu yg tak mampu berfikir. dahulu jahat pasti masuk neraka, sekarang nak masuk syurga pas dengan mudah. kira pas dah kira, ada 1000 pengundi, 400 undi bn, 200 undi pas 300 lagi undi pakatan, 100 lagi atas pagar undi pas, agaknya la. pas boleh menang tak. ikut ohh start pas, kira menang tipis tu kalu 3 penjuru.

    ReplyDelete
  2. Entahlah..pm najib sgt bergantung pada pas pada bagi hadapi pru14 nanti..byk juga yg dihulur kepada pas..jgn dipandang rendah pengaruh pas..selagi ada ruang eloklah dirunding..atau lupakn saja pAs...💀💩😱💩💩💩

    ReplyDelete
  3. 90 juta tu..bila nak saman...

    ReplyDelete
  4. http://sejarahmelayu.blogspot.my/2017/01/pendedahan-murad-khalid-kerugian.html?m=1

    link kat atas PAS desak buka kertas siasatan... meddey ..aljunoori..daim zainuddin..mana mau lari haahh..?

    sapa yg terdesak nak undi PAS...? PKR dan Cap Munga ka....?
    Pengundi PAS di Dun Bukit Antarabangsa. .DUN Ampang..DUN Pandan..DUN Shah Alam.. Parlimen Lembah Pantai dan Matang... pastikan calon ini hilang wang deposit di PRU nnti....

    Bila mau saman la.... Datuk Murad warga Malaysia. .anak bini tinggal di Malaysia. .. kes forex tak.libatkan
    WSJ..DoJ..FBI..CIA..Spork Bank..Swiss Bank..Panama News .. lgbt dan gay.... ini pun tulur sudah goyang takut mau saman... kikikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuck...kikikikikiki

      Delete
    2. Nk saman buat apa.
      Amek murad jdk saksi kerajaan dakwa tun m.
      Kahkahkahkah..

      Ikot logik cacai najis,
      Peguam negara polis kastam semua boleh dibubarkan mcm tourism msia.
      Penjenayah boleh bebas dgn pilihan saman kerajaan utk bersihkan nama.
      Kahkahkaha..

      Kena pulak mcm najis yg putus urat malu.
      Peduli apa dia nk kata pencuri ke bugis pondan ke janji duit 2.6B ana yg punya.
      Kahkahkahkah


      Padan la 6.6% je yg tinggal.
      Yg bodoh tahap gaban yg xterfikir akal manusia.
      Itu pun mangkok berayon kena blakon beberapa watak.

      Kahkahkahkahkahkahkahkah

      Delete
  5. Tak payah lah nak runding dengan PAS..buang karan je. Biarkan PAS berniaga buluh kasap..

    ReplyDelete
  6. ct nonolija pun da pandai mencarut?ni mesti ted yang ajar tau.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete