Google+ Followers

Thursday, January 12, 2017

SUMBER SOKONGAN DARI MANA (?)

Jumaat penghulu segala hari,  elok sangat antaranya berdoa untuk kebaikan..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang,  Segala Pujian Hanya Kepada Allah,  Limpahkanlah Rahmat Ke Atas Junjungan Besar Nabi Kami Muhamaad SAW,  keluarga dan para sahabatnya.

Ya Rabbi,  berilah hidayah dan petunjuk kepada hati dan fikiran kami untuk membezakan antara yang benar dan palsu untuk menilai dan menyokong mana jua pemimpin kami yang lurus dan Engkau redhai.

Aamiin Ya Robbula'alamin.

Terima kasih kerana sama sama membaca / berdoa.

17 comments:

  1. Bertaubatlah KD selagi diberi kesempatan.jgn Jadi penyambung fitnah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaminn...

      7.08
      Fitnah kat mana? udah2 le saudara. saudara dah kena kencing dengan MO1..

      Delete
    2. Modal kenyang mkn dedak... Fitnah...fitnah...fitnah

      Delete
    3. Amin..amin... ya rabbalalamin.

      Anon 9:02.... saya percaya anon 7:08 tidak bermaksud doa KD ni doa fitnah.... anon 7:08 mungkin berpesan kepada KD eloklah berterusan bersikap sederhana sebegini... tak usah lagi sambung catatan2 sebelum ini yg berbaur dengan fitnah. Mungkin ada yang betul untuk sesetengah isu.... tapi menyampai2 dengan iain2 tohmahan tanpa bukti sahih setakat dengar yg menjurus kepada fitnah tanpa mengikut kaedah yang di sarankan agama seharusnya dihentikan
      Kan bagus macam ni.... Cuba Lagi.

      Delete
  2. Aamiin.....

    Semoga kita kebenaran kalahkan kemungkaran..

    KD, teruskan usaha anda. Saya sokong sehingga kita capai kemenangan dengan kalahkan penyamu

    ReplyDelete
  3. Aamin aamiin aamin ya robbal-a'lamiin.

    KD, teruskan usaha.

    Saya menyokong penuh KD. Kita jatuhkan pengkhianat ini drpd kekuasaan.

    Dan jadikan Malaysia bercahaya semula.

    In shaa Allah. Aamiin.

    ReplyDelete
  4. Ya KD, teruskan
    sama sama kita hapuskan najib bangsat pencuri and umnobn dari bumi allah nie.
    semalan kat kuala pilah lebih 900 ahli umno keluar umno and masuk bersatu....Alhamdulillah.
    hidup TM.

    ReplyDelete
  5. Kalau kat negara kafir di barat, jika kes macam di singapura dijadikan ukuran penyiasatan, najib rosmah dan jho loe dah kena tangkap, soalsiasat dan dituduh di mahkamah. Namun ini negara islam yang sangat pentingkan keadilan.....hahaha

    ReplyDelete
  6. Amin Amin Amin Ya Rabb!

    MLN

    ReplyDelete
  7. Baca doa kepada Allah untuk minta diberi petunjuk ikut pemimpin yg benar pun fitnah. Dah berat sangat cai najib ni.

    ReplyDelete
  8. Amin. Anom 09:07 jangan hairan. Logiknya mana ada pencuri2 yang memohon doa agar pencuri ditangkap.Tidak apa jika di izinkan Allah bila Ketua perompak jatuh maka pengikut2nya akan hilang juga. Mereka akan cabut kuat2.

    ReplyDelete
  9. Aamiiin...

    Tengoklah...pencacai pro mo1 takde sorang pun berani aminkan doa2 yg baik2. Tahu tuduh org memfitnah je.

    Padahal depa yg bodoh atau buat2 bodoh. Syok kot bagi family makan dedak haram...

    ReplyDelete
  10. Amin..amin... ya rabbalalamin.

    Anon 9:02 serta anon2 lain di atas....InshaAllah... saya percaya anon 7:08 tidak bermaksud doa KD ni doa fitnah.... anon 7:08 mungkin berpesan kepada KD eloklah berterusan bersikap sederhana sebegini... tak usah lagi sambung catatan2 sebelum ini yg berbaur dengan fitnah. Mungkin ada yang betul untuk sesetengah isu.... tapi menyampai2 dengan iain2 tohmahan tanpa bukti sahih setakat dengar yg menjurus kepada fitnah tanpa mengikut kaedah yang disarankan agama seharusnya dihentikan
    Kan bagus macam ni.... Cuba Lagi.

    ReplyDelete