Tuesday, September 19, 2017

ANNUAR MUSA NAK JADI TUKANG PUNGUT

Kemasukan mereka semula ke umno boleh menggugat Pakatan Harapan dalam ketika umno sangat² desperado sokongan..

















40 comments:

  1. Bajet umno najib besar hasil rompakan terhadap rakyat, pemimpin boleh dibeli, tetapi rakyat yg menghadapi kesengsaraan,dizalimi dan dianaiya kos saraan hidup menggila naik boleh di beli ke?

    Rakyat boleh menilai mana kaca dan mana permata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat yg menilai
      Majoriti masih percaya pd bn
      Tapi, kau tuduh mkn dedak pula
      Payah kalau otak dah tak betul ni

      Delete
    2. Tak kan setiap kali selepas solat macai bertaubat kot, pastu buat balik kerja2 harami mereka? Ingat macai, setiap ketik korang kat henfon tu direkod oleh malaikat.

      Lihat sendiri kerja haram mereka di facebook dan lain2 media sosial.

      Peringatan sudah diberi, kami cuba dan berusaha menyelamatkan macai2 najib ini dari terjerumus ke lembah durjana di akhirat.

      Delete
    3. "Majoriti masih percaya pd bn"

      Jika majoriti rakyat masih percaya pd bn, kenapa pula merungut dengan bebanan kos saraan hidup yg kian hari meningkat! Barang naik, petrol naik, GST, lihat sahaja keliling anda macai, rakyat mengeluh, rakyat marah pentadbiran najib. Rakyat nak sokong pemimpin menipu rakyat ke?

      Delete
    4. "Tapi, kau tuduh mkn dedak pula"

      Bertaubatlah macai, hasil pendapatan korang tu haram, hasil dan habuan najib beri adalah hasil rompakan terhadap rakyat,

      Delete
  2. Byk 2 gmbr diatas gmbr logo cap munge menarik perhatianku.mcm pernh kulihat hidung tu..

    ReplyDelete
  3. Kah kah kah kah kah kah...

    Betul betul lawak giler la KD..
    Harith Iskandar pun takkn menang jika kau masuk melawak!!!!

    Tu semua muka muka UMNO la KD...

    Pemimpin2 korang tu kebanyakknnya muka muka dr UMNO..

    Atok Tua 92 pun muka UMNO pun...

    Semua yg nk diangkat jd ketua adalah muka muka UMNO je..

    Bila keluar atau disepak keluar.. Puak Hanjing korang duk sibuk julang mensucikn ape juga kebejatannya..

    Kah Kah kah kah kah..

    Bila keluar balik dr Pakatan Hanjing ni mesti dosa tu melekat balik !!!

    Kah kah kah kah kah

    Keadilan dr KANDANG MUGHALAZAH..


    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorang masuk pakatan x derlah buat kenduri besar besaran, ni gegak gempita seluruh alam, tgk tgk, kaki bawak lari duit masuk semula dlm tong taik! Mmg padanlah, satu bawak lari kereta automatik, satu kereta manual, sama cantik sama padan .

      Dan manjing yahudi bersahut sahutan!

      Delete
    2. Garang betul anjing berburu DAP ni

      Delete
  4. Tengok muko muko kat atas lagi depa suma berambusss lagi bagus... mamak midin bole ckp rela dipimpin peliwat... bingai punya macai mamak iskundur kutty... pessta gay elok buat kat Selangor Darul Pluralism Murtad...

    ReplyDelete
  5. Cpt kd tukar tajuk.. Kikiki..malu la tu. Pesta arak masalah sosial byk kt selangor n penang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki tu lawak ker macai?

      Delete
    2. Siapa masuk duit dalam akaun aku nih!....

      Delete
    3. Penyamun sebenar menyamun wang rakyat dan dimasukkan ke akaun-akaun proksi, penama, pemegang amanah dan kroni untuk mengubahnya menjadi wang halal. Berlagak baik walau jahat amat. Di Malaysia hidup merendah diri, di luar negara gaya macam seorang raja.

      Pemimpin yang jujur berani kerana benar, duit derma dimasukkan ke dalam akaun sendiri. Menggunakan wang tersebut setakat perlu. Selebihnya dipulangkan kembali. Kepercayaan orang yang menderma bertambah-tambah. Banyak projek-projek dibagi pula.

      Penyamun sebenar yang busuk hati menggunakan peluang ini untuk menjatuhkan pemimpin yang jujur tersebut. Direka-reka cerita dan disensasikan episod tersebut agar rakyat marah dan bangkit memberontak.

      Tetapi Allah maha adil, tak satu pun rancangan jahat penyamun sebenar hendak menganiaya pemimpin yang jujur berjaya. Yang baik tetap menang dan yang jahat tetap kalah. Itulah lumrah hidup.

      Delete
    4. Pulang balik, kah kah kah kah. Masuk akaun eric tan aka jho blo job! Tadak baca ka?

      Delete
  6. Aku la raja arab ni....derma derma derma macy

    Wasahlan wasahlan

    ReplyDelete
  7. Kadang2 aku bagi tips dan bola canggung untuk pecacai smash sekali sekala, malangnya kalangan mereka tiada yang pandai berhujah..

    Kipidap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorang pandai berhujah ke kd, menyalak boleh le, plg plg pun meneran!

      Delete
    2. Kah.kah.kah.

      Nak lindungi kemaluan la tu!

      Delete
  8. Tertanya Tanya juga. Andai kata peralihan kuasa menjadi masa musim katak melompat (pinjam kata ibrahim Ali), Dan selangor berjaya diambil alih oleh Umno, ape mereka yakin Yg kuasa itu akan bertahan pada Pru14 Nanti. Ini kerana majority rakyat selangor selesa dgn pemerintahan kerajaan negeri sekarang. Mungkin mereka berpandukan peralihan kuasa diperak dahulu Dan berjaya mengekalkan kuasa hingga kini. Tapi saya rasa benda ni tak akan Terjadi diselangor. Ini kerana kita boleh lihat keputusan masa pru 12 @ 13. Itu pun tanpa Tun M. Bayangkan dgn Aura Tun Yg masih berbisa. Jgn kata selangor, Mungkin beberapa negeri tak mustahil akan Ada kejutan. Lagi pun ape la nak dibandingkan pengaruh Mike Tyson Dan Tun M. Bagai langit Dan bumi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yela pomen.. Prk sg besar ph mng bergaya

      Delete
    2. Sg besar bkn kt slgr tp kt Zimbabwe.. Kikiki

      Delete
    3. Ye la, sebelum pru 13, prk hulu selangor, bn menang bergaya.

      Delete
    4. Cuba lebih terperinci sikit rakyat bahagian mana di Selangor ni yang puashati dengan kerajaan pimpinan DAP. Golongan mana yang puashati, Golongan-golongan mana yang tak puashati, cer citer sikit.

      Jangan gunakan 30,000 responden dah la!

      Delete
    5. PRU-12 tahun 2008, Tun sudah menyebelahi pakatan pembangkang.

      PRU-13 tahun 2013, Tun kembali dalam UMNO dan BN. Tetapi bukannya bawa untung, cuma bawa... menyusahkan saja. Elok la dia merajuk bawa diri keluar daripada UMNO dan BN bersama dengan macai-macainya.

      Syukur Alhamdulillah, terlepas sudah UMNO dan BN daripada bebanan Tun dan macai-macainya. Bebanan tu dah beralih ke pembangkang pulak. Padan muka dia orang, mendukung biawak hidup.

      Delete
    6. Syukur Alhamdulillah juga kerana kami tidak lagi terikat dengan ketua penyamun bernama najib.

      Berat juga soalan di akhirat nanti apabila di soal malaikat kenapa tolong menolong ketua penyamun?

      Kena pula merangkak mohon maaf...

      Nauzubillah.

      Delete
  9. pilu dan pedih KD bila ada org PH nk masuk umno. sabar. bwk bertenang & istighfar byk2. klu x tenang jugak, byk2 la buat solat sunat nk bersihkan hati yg terlebih hitam tu huhu

    ReplyDelete
  10. Cerdik memang cerdik TS Annuar Musa ni. Saja je dia umpan tuan macai dengan macai-macainya dengan berita-berita macam ni nak tengok bagaimana reaksi mereka-mereka ini. Seperti dijangka terkinja-kinjalah mereka macam monyet terkena belacan.

    Sebenarnya nak duga samada tuan macai dan macai-macai dah ketandusan isu-isu ke belum, he.he.he. memang ternyata ia. Jadi bila mereka mendapat berita nan sekelumit ini, sudah dirasanya seperti mendapat sebusut pisang dan sebaldi tuak. Biarkanlah... bagi kat depa hayal dengan tuak tersebut sampai terguling-guling dan tersengih-sengih bagai kerang busuk. Senang nak cekau dan menambatnya dengan tali rapia di pokok binjai belakang rumah bersebelahan reban itik, di belakang kandang kambing, dan betul-betul di depan lubang tandas.

    Bijak TS Anuar, sungguh bijak mu ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerdik sgt! Kafa pun hampir x masuk liga super, mara pun mcm mcm skandal... mmg cerdik suku sakat ni nak bedal duit!

      Delete
    2. Dalam lengkongan pemimpin umno yg bengap, annuar dikira cerdik sikit.

      Itu je nak bagitau.

      Delete
    3. Aikkk! tak kan nak bagitau tu jer. Duduk lepak dulu pekena teh!

      Mamakkk. Teh tarik wunnnek!

      Delete
    4. Ha.ha.ha. Tengok maca-macai dah meroyan dengan kebijaksanaan TS Annuar Musa. Tu baru sikit je dah berguling-guling kepedihan ulu hati. Kalau bagi lebih sikit mau sakit jantung disebabkan sakit hati.

      Ha.ha.ha. Itu aje yang macai-macai terdaya nak cakap!

      Delete
    5. Semua org bijak! Najib bijak. Anuar bijak. Tapi pegang benda semua hancus jadi taik! He2 he2 he2 ha kan pedih ulu ati tu!

      Delete
    6. Macai 4.12, apa yg meroyan? Ha ha ha boleh tukar jadi ki ki ki tak?

      Delete
    7. Ha.ha.ha. tu ketawa orang lelaki sejati.

      Ki.ki.ki. tu ketawa pondan.

      Delete
  11. KD pun jadi pak turut pembangkang..ana bukan penyokong najib..kikiki

    ReplyDelete
  12. Zainudin Maidin still umno lagi la KD..apa punya kluang x up todate..

    ReplyDelete