Saturday, January 6, 2018

NIK AMAR DAH DAPAT PENYAKIT

Selepas melayan acuh tak acuh orang asli Gua Musang, PAS kini berdepan pula dengan orang siam kelantan.

Sudah tentu berbeza dengan Tun yang menyelar lanun bugis kerana ada yang menggembar gembur dirinya pahlawan bugis. 

Sedangkan Mahfuz langsung tidak menyentuh pun soal siam dan sebagainya.

Apa cerita dan isunya:

http://www.ekeleh.com/pondan-siam-masyarakat-siam-kelantan-kecil-hati/



19 comments:

  1. TampaTun M,, nescaya lumpuh lah HARAPAN,,, kekuatan PKR hanya ada pada Anwar dan DAP bukan pada partinya,, agenda PKR adalah kuasa bukan negara,, maklumlah dah 17tahun bercita cita,, selangor negeri kaya kalau letak siapapun dia akan berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau pembangkang nk confirm menang ke Putrajaya cepat2 cadang PM selain drp Tun......sbb Najib takut sangat dgn Anwar n PKR.... hahahaha

      Delete
    2. PBBM tak kuat....ahli pun entah berapa orang pun.....diharapkan PKR jgn bagi kursi kpd PBBM dlm pru 14....kalu PKR bertanding semua lagi bagus....lagi cepatttt ke Putrajaya....PKR dan otai pun kuat

      Delete
    3. JIKA ANDA BUTUH ANGKA TOGEL 2D 3D 4D 6D HK/SGP DIJAMIN 100% TEMBUS..JIKA ANDA BERMINAT HUBUNGI {082-313-669-888} AKI.ALIH 

      Delete
  2. Pakatan Haprak dengan Panglima Keling nya @ MahaKUTTY AL-Munafiq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pilih penyamun jadi PM..rasa hebat sangat !

      Delete
    2. Bukan lanun dan songlap harta gitu maksud nya

      Delete
  3. Bokti.. bokti... manoooo... DoJ FBI mano niih... bilo laie nak saman sita tangkap nihhhh...?
    Duit jota jota dah bayar... time kirja lembab.... bodo punya DoJ... puiiiiii...

    Kutty bila mau saman laaa.... aayik membatu api sana sini.... puiiiii...

    ReplyDelete
  4. Nasib baik yang sebut pondan siam tu bukan geng Tun M.

    Kalau tidak mulalah uMNo akan bawa import orang-orang Siam masuk ke Malaysia buat sidang akhbar kecam orang yang sebut 'pondan siam'.

    Mgkn juga depa akan libatkan sekali Raja Siam dengan dakwaan orang yang sebut 'pondan siam' itu telah menghina raja.

    Pondan tak pondan, tunggulah saja bila sampai masa keputusan berlaku. Tak lama mana dah pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penjual agama 10.13 telah memulakn kerja kerja memfitnahnya seperti biasa. Org mcm ni mana kenal dosa dn pahala. Confirm tak yg komennya di 10.13 tu adalah fitnah dn prasangka yg jahat.

      Tak lama dh tu. Confirm mmg dh tak lama.

      Delete
    2. Macai harami 10.55, apabila diberi ruang memberi komen, gunakan dengan memberi fakta dan berisi, penuh ilmiah, ko ingat rakyat yg membaca bodoh ker? Cuba ko terangkan bab mana fitnah dan penjual agama? Sertakan bukti sokongan tulisan kamu macai oiiii!!!!

      Hmmmm terfikir jugalah, dah nama pun macai harami, habuan haram diterima, sumbat sampai tak boleh masuk lagi dah, umpama hidu gam, sehinggakan sel sel otak dah tak boleh berhubung gitu.

      Delete
    3. Hehehe..

      Dengan qudrah dan iradah Allah Virgo telah muncul kembali.
      Sekalipun hanya menggunakan anon, karakternya kekal.

      Maka lebih mudahlah untuk pembuktian berlaku apabila Virgo ditimpa apa yang ia cerca dan perolok-olokkan.

      Memang tak lama sangat dah.

      Delete
    4. Sekadar menjawab tuduhan jahat Virgo secara fakta dan analogi.

      Komen saya di atas bukan dibuat di atas pasangka melainkan di atas qias dan analogi apa yang UmNo lakukan apabila Tun M memanggil Najib sbg 'Lanun Bugis' iaitu:-

      1. Mengheret istana Selangor untuk bertelagah dengan Tun M;

      2. Mengheret bangsa Bugis di Indonesia untuk bertelagah dengan Tun M; dan

      3. Membawa masuk orang Bugis ke Malaysia membuat PC hanya untuk bertelagah dengan Tun M.

      Maka kalaulah Tun M yang telah menyebut pondan siam maka berdasarkan precedent isu Lanun Bugis itulah apa yang akan mereka lakukan.

      Delete
    5. hehehe...
      Agak agak la Klau nk memfitna pn. Otak ko yg bengap to.... ko ingat semoa to bengap mcm ko ke yg senang diasut?? byk fitnah ko ni..

      Delete
  5. Kluangman Boddo...hok maroh nye sorang dua jer...kami orange siam memae sokong kerajae

    ReplyDelete
  6. Apsal citer kat blog banngang nie dah basi tak hebat? tak der fitnah lagi ker blogger banggang? citer lah pasal madey mamakkuty kata Nabi tak cukur Janggut sebab tak der gillette... citer lah pasai orang popuam tak payah pakai tudung..orang arab pakai sebab adat depa jer..

    mari lah kita berdebat pasai apa hang takuit kaa Madey tak bagi habuan Air Mani Hanyir buat kau kasi makan anak bernak kau Kluangman ..

    Memang padan muka kau,...makin lama blog kau nie makin hanyir...tak der isu sama macam Nyonya Cina berak kencing main pakai LAP saja...

    BUSUK OOOI!!!

    MANE TeD mANOFF...TAK NAK BACK UP KLUANGMAN???

    ReplyDelete
  7. Macai haramijib harap anwar jadi pm..kakahkah

    Madey PM...macai Harami lari

    Kikikikik³

    ReplyDelete
  8. "citer lah pasal madey mamakkuty kata Nabi tak cukur Janggut sebab tak der gillette."

    Knapa plak?

    ReplyDelete
  9. "mari lah kita berdebat pasai apa hang takuit kaa Madey tak bagi habuan Air Mani Hanyir buat kau kasi makan anak bernak kau Kluangman .."

    Tak faham, macai oiiii, marilah bercerita secara waras.

    ReplyDelete