Wednesday, June 20, 2018

ZAHID WARISI DNA NAJIB - TAK SAHUT CABARAN. KU LI BERDEBAT..

Ku Li cadangkan debat.. 
Kj kata ok.. 
Zahid kata.. Itu hanya cadangan Ku Li.. 


Zahid masih kuat DNA Najib.. N2h

9 comments:

  1. Daripada kalah berdebat dan jatuh kemaluan, lebih baik kalah bertanding

    ReplyDelete
  2. Nii bkn soal berani atau tk tapi buang masa berdebat dlm keadaan umno sekarang..byk lagii perkara lain yg harus dibuat selain debat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poorahh...klu jenis x bertelur mcm2 alasan diberi...cam ni ke watak seorang pemimpin umno?

      Delete
    2. Berdebat membentangkan idea masing2 jauh lebih lebih baik daripada buat team, melobi dan melabur perwakilan

      Delete
  3. Balik² umno umno umno. Bala apakah puak ko nih? Nape tak bincang puluhan bilion dah lebur sebaik ph memegang kuasa? Umno dh jd parti picisan dan tak relevan utk dibincangkan dlm situasi ekonomi makin hancus begini. Dulu hebat sgt memuji pimpinan ph akan menjadi penyelamat malaysia. Bila ekonomi makin karam, tukar topik sibuk pasal pemilihan umno. Menguntungkan rakyat ke sibuk pasal umno yg dh dikalahkan? Kwsp dh hilang 6 bilion lebih. Lain² glc kalau dikira mau mencapai hampir seratus bilion. Sembang la deras, katakan rakyat masih ok..hahahaha.. ok kepala timun. Dasar mulut mof bau bangkai, asal cakap je malaysia rugi. Bila anwar tegur, anwar pulak dimaki... Hadap la... Apa akan jd selepas seratus hari..

    ReplyDelete
  4. Ekonomi malaysia makin parah..ini kenyataan KD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekonomi macai pun parah jugak. Kihkihkih

      Delete