Tuesday, June 26, 2018

INI YG MUNGKIN DIMAKSUDKAN TAK TAHU KEPALA BAPAK KEPALA BANA HARAMJADAH MELAYU BANGSAT..

Aku hanya ulang balik sepertimana yang pernah diucapkan dan jadi kebanggaan orang umno




# Apapun jangan lupa,  tidak bersalah sebelum dibuktikan bersalah oleh mahkamah. 

8 comments:

  1. Billion simpan dlm rumah aje...tak termasuk aset hartanah lagi...
    Permata pink yg berharga ratus juta polis tak jumpa?..

    ReplyDelete
  2. Bangga saya ada melayu billionaire....ingat syed mokhtar sorang saja...Zahid pon mungkin sudah billionaire...tunggu pengesahan sprm...

    ReplyDelete
  3. Polis kena cari pink diamond yg dilaporkan oleh DoJ berharga lebih 100 juta...

    ReplyDelete
  4. Mohd Amar terkejut nilai barang rampasan berkaitan Najib
    N Faizal Ghazali
    27 Jun 2018, 2:02 tengahari (Dikemaskini 27 Jun 2018, 2:17 tengahari)

    A A
    Naib Presiden PAS Datuk Mohd Amar Nik Abdullah menyatakan rasa terkejutnya dengan pendedahan nilai barangan rampasan di hartanah berkaitan Datuk Seri Najib Razak sepanjang bulan lepas oleh polis hari ini.

    Mohd Amar berkata apatah lagi jumlah itu dikatakan milik individu.

    "Kita memang terkejut jika ia milik individu. (Bagaimanapun) Kita tak boleh komen apa-apa, biarlah polis buat keputusan mengenainya," katanya ketika ditemui di majlis hari raya Aidilfitri anjuran Yayasan Islam Kelantan di Kota Bharu, hari ini.

    Beliau yang juga timbalan menteri besar Kelantan ditanya berhubung pendedahan polis bahawa nilai barangan rampasan itu bernilai RM686.37 juta dalam sidang media pagi tadi.

    Malah Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata berdasarkan nilai pasaran semasa ia boleh meningkat antara RM910 juta hingga RM1.1 bilion.

    PS

    Lepas ni giliran pemimpin pas plak jelaskan punca wang beli keenderaan mewah dan rumah.

    ReplyDelete
  5. Tak abis2 nak fitnah najib...sekarang guna polis plak fitnah najib....hihihiji...itulah mungkin cai umno kata nak tutup kebajetan lanun bugis..

    ReplyDelete
  6. Presiden umno ada harta bilion...menteri ratusan juta..ketua bagian juta2....Ahli umno kayap...bodoo betul2 ahli umno..

    ReplyDelete
  7. fuyoooo banyak najib beli barang kemas barang kemas ni beli duit 1 mdb ke..

    kapal layar jet benglo benglo jer pejuang kapal selam dah jumap ke..

    teringat kes DSAI tilam bantal kelambu bawak sekali bagi rosak kan imej dan maruah DSAI... mamak klu bab memalu dan menjatuhkan maruah orang lain dia paling kedepan... suma tahu..

    kena batang idung SAYA TATAU..

    segerakan kes 1MDB

    ReplyDelete
  8. Suharli...mana? Apa mcm bengong,ada nak cakap apa2 ke?
    Setelah dibangsatkan sebegitu rupa?

    ReplyDelete