Sunday, June 17, 2018

KJ AKUR SARANAN TUN?






4 comments:

  1. hanya perlu mengaku kesilapan dilakukan ditingkat 4 secara terbuka & tak berulang lagi, besar kemungkinan beliau menang, lupakan konsep 10/20/30 %, rendahkan diri , turun kebawah berjumpa akarumbi yg kucarkacir, carilah penasihat2 yg jujur dlm timbangcara samada dlm urusan agama atau politik, jika boleh dilakukan dgn telus berhemah peluang anda menghidup semula UMNO yg rosak teruk menemui sinar asas perjuangan UMNO yg tulin.
    #pintu taubat sentiasa terbuka kpd yg masih bernyawa.

    ReplyDelete
  2. Ada 7 orang yang telah hantar borang pencalonan untuk bertanding jawatan Presiden.

    Kenapa 4 orang lagi tu shy..shy.. ek? Nak tanding jadi Presiden parti 'keramat' tapi malu?

    Apa motif mereka hantar borang pencalonan?
    Kenapa Rahmat Azam (yg dikatakan akan bertanding tu takde dalam senarai?)... malu jugak ke?

    Ku Li dah kena game ker?


    Lucu pulak bila Abd Raof cakap Tg Adnan akan menapis semua borang pencalonan dan akan umumkan senarai rasmi calon yg akan bertanding esok.

    Hahahaa.... so I guess we know now who's the most powerful man in Umno right now...

    Najib and Rosmah pi melancong ke Langkawi bawak 30 beg... nak lari ikut jalan tikus ker.. nak ikut jejak Takhsin ker...?

    Saya harap orang2 Langkawi akan perhatikan semua gerak-geri mereka. Langkawi ada banyak pulau... senang sangat nak terlepas ke Seberang...

    ReplyDelete
  3. KJ utk presiden..??? Hahaha.. saranan tun..?? Tun perli atau tun saran..??

    Tak kan lupa pengaruh tingkat 4 sewaktu zaman pak lah.. tak kan lupa skandal 100 juta KBS zaman najib.. tak kan lupa sifat beliau yg bdiam diri akan hal najib tmasuk 1mdb..

    Dato seri rizal merican.. cukup lah org ni..

    Dato seri razali, boleh lah dipertimbangkan..

    Dr mohamad khir toyo, boleh dipertimbangkan! Walaupun terpalit dgn skandal.. beliau menerima hukuman nya dgn baik.. dan beliau amat memberi kerjasama sewaktu proses pengadilan dilakukan.. respect!

    ReplyDelete
  4. kj ni nnpk gaya dapat funded dari Daim dan mamak kutty.. ada agenda tersirat party bersatu kutty@boboi

    ReplyDelete