Saturday, June 27, 2015

Najib Gulong Tikar


Kepimpinan UMNO di bawah Najib nampaknya lebih cekap dan cepat bertindak, secara diam-diam mereka turun padang merapati ahli akar umbi.

Hasilnya Pemilihan UMNO ditangguhkan sehingga 2018 adalah hasrat akar umbi dan bukannya idea dari MT, itu kata Ku Nan.

Penangguhan ini bertujuan untuk menguatkan UMNO dan berkhidmat untuk rakyat - kata Najib.



# Jika ada yang mendapat maklumat,  penangguhan ini membolehkan UMNO berkhidmat untuk pemimpin, menyelamatkan pemimpin - kemungkinan besar maklumat itu palsu (tampered).


209 comments:

  1. Alhamdulillah bulan 6 sudah penghujung yg kena bukan Najib tapi Tun M.
    Allah Maha Berkuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah MT bersama akar umbi menyokong penangguhanPemilihan UMNO.

      Sekali lagi memberi tamparan kepada penyokong mahathir dan pembangkang. Semoga Bulan Ramadhn penuh berkah umno terus bersatu dibawah satu kepimpinan.
      Berakhir sudah GAME mahathir dan penyokongnya. Hanya boleh melalak di blogger mengharapkan agar ditangkap dan mendapat perhatian masyarakat.
      Sekali lagi checkmate dari UMNO keseluruhan.

      Timb PM,MT dan Ketua Bahagian bersatu meyokong Penuh Penangguhan Pemilihan UMNO.

      Delete
    2. Saya cabar... try lah buat PRU dalam tahun ni kalau berani....,,, jangan cakap besar!!
      Saya adalah penyokong umno sejak dahulu, tapi ingin saya katakan bahawam jika Najib dan barisan menteri dungu sekarang yang menjadi taruhan waktu PRU, bukan saja saya dan keluarga yang tak mengundi umno, malah akan saya ajak seluruh penduduk kampung dan kenalan untuk tidak mengundi umno... PAHAM!!!!!!

      Delete
    3. Ini adalah dasar pemerintahan sekarang iaitu dasar penipu dan putar belit , bulan ramadan berani menipu , Najib aku yakin menjelang PRU 14 akan bayak lagi skandal lain yg akan terkeluar macam sekarang lepasa satu satu ini akibat najib telah mempermaikan sumpah mubahalah , Dan aku yakin dan berdoa agar pada PRU 14 ini semua pertualang petualang negara ini diketuai Najib n Rosmah dan yang lain lain dalam umno akan tersungkur dan didakwa kerana menyeleweng , UMNO harus dibersihkan melalui pendakwaan keatas pemimpin pemimpin yang rasuah , Ya UMNO berjasa tapi itu dulu bukan sekarang ,selepas Tun M memerintah aku tak nampak sebarang tindakan yang mendatangkan impak besar pada orang melayu cuma pemimpin menjarah harta negara saja yang muncul . Najib sudah tantu tak mahu adakan pemilihan umno kerana takut , takut beliau didakwa , takpa kalau UMNO lingkup pada PRU 14 beliau akan terlingkup dalam keadaan yang sungguh terhina insyaaalah.

      Delete
    4. Puak penyamun ni bukannya fokus nak Barisan Nasional menang dalam PRU 14, tapi mereka sekadar nak mempergunakan parti untuk fokus merembat lebih banyak harta negara.

      Kalau parti lingkup pun, lantaklah pada mereka, sebab harta negara dah banyak dirembat, lepas tu lari ke luar negara, yang jadi mangsa adalah parti UMNO dan Barisan Nasional serta ahli akar umbi yang setia kepada parti tapi malangnya Presiden dan kepimpinan atasan adalah penyamun yang merupakan pengkhianat parti.

      Delete
    5. Ye ke? Banyak nya tuduhan. ..tapi siap banyak andai2an pula...nak kata Theory bukan..nak kata hypotheses pon bukan...macam satu Rasokan je...

      Delete
    6. Ted Manoff, di bawah ni ada soalan untuk Nek Tempoyak, kuncu kau yang makin hari makin bangang, sila bantu dia jawab, jangan nak melalut tak tentu hala pula:

      "Untuk pengetahuan Nek Tempoyak, UMNO dan Barisan Nasional berhadapan dengan krisis sokongan rakyat yang teruk kerana pengundi atas pagar dah makin meluat dengan UMNO bukannya kerana mereka tak suka UMNO, tetapi kerana pemimpin UMNO sekarang ini terdiri dari kalangan penyamun dan pencuri seperti Najib dan kuncu-kuncunya itu.

      Kalau Nek Tempoyak tak puas hati dengan kenyataan saya ini, sedarlah Nek Tempoyak, dalam isu 1MDB, 1MDB hutang RM 42 bilion, kini dah mencecah lebih kurang RM 45 bilion sebab ada hutang-hutang baharu, kemudian kos faedah bank sahaja mencecah RM 2.4 bilion setahun, kalau sebulan perlukan RM 200 juta, kalau sehari RM 6.7 juta, macam mana 1MDB nak uruskan hal ini sedangkan 1MDB hanya kerugian sejak dari awal penubuhannya?

      Sila Nek Tempoyak beri kaedah untuk menyelesaikan isu hutang 1MDB ini dahulu, sebab yang ni pun saya rasa Nek Tempoyak pun tak mampu nak beri penjelasan, sebab 1MDB sendiri pun tak mampu nak menjelaskan tentang perkara ini."

      Soalan kedua:

      Kenyataan mengenai membawa masuk 1.5 juta adalah dari puak-puak Najib sendiri. Malahan Zahid Hamidi kata nak usir semua pendatang tanpa izin sebelum bawa masuk 1.5 juta warga bangla ke Malaysia.

      Sila AnonymousSaturday, June 27, 2015 6:47:00 PM beri justifikasi untuk kerajaan bawa masuk sampai 1.5 juta warga bangla, untuk apa? Warga tempatan sendiri masih terkial-kial untuk mencari rezeki di negara sendiri, patutnya kerajaan bangunkan warga tempatan, buat sekolah kemahiran untuk warga tempatan dapatkan kemahiran dan isi ruang-ruang kerja yang selama ini dibolot oleh warga asing.

      Sedarlah dengan kemasukan lebih banyak warga asing, ada tiga kesan negatif kepada negara, pertama kos subsidi akan meningkat, sebab warga asing pun akan gunakan barangan yang bersubsidi, kemudian pengaliran wang ringgit ke luar negara akan meningkat hingga menyebabkan kejatuhan nilai ringgit, ketiga adalah warga asing di negara-negara ketiga ini kurang pendidikan serta budaya mereka kasar, kesannya akan meningkatkan kes jenayah.

      Saya menilai perkara ini dengan teliti dari semua sudut, tetapi AnonymousSaturday, June 27, 2015 6:47:00 PM mungkin hanya menjadi penyokong Najib membuta tuli tanpa mempedulikan kesan terhadap negara dan rakyat berhubung perkara ini.

      Delete
    7. Oi anon8.15pm, lu punya ekoq RASIS ni jgn. nak MENYAMAQlah!

      Nampaknya makin galak si PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM , yg. mahu MENGHASUT umat Islam/Melayu kita utk. membenci saudara se BUMIPUTERA Islam/Melayu kita dari Indonesia, selatan Thailand dan Selatan Filipina termasuk BUMIPUTERA Melayu Sulu dsbnya serta pekerja ISLAM Bangladesh dan pelarian ISLAM Rohingya!

      Delete
    8. Nek, isu 1MDB punya hutang dengan faedah bank bila Nek Tempoyak nak jawab, minta bantuan cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff Cincaluk tu untuk bantu jawab, kalau melalak macam orang gila, saya cadangkan Nek Tempoyak supaya daftar diri di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan sahajalah, tapi mungkin orang gila di sana pula mogok, sebab tak tahan dengan karenah bengong Nek Tempoyak ni pula.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    9. OI anon KEPARAT GILABABI, lu punya ekoq ni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!


      Delete
    10. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    11. Oi anon 8.41pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    12. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
  2. 30 rakyat Malaysia adalah ahli umno betul tak macai najib????

    Sing a long with me

    Bersatu kita bersatu

    Pala but*h!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menyamun terus menyamun

      Rompak segala harta negara

      Pergunakan parti untuk menyamun harta negara

      Lantaklah parti lingkup

      Asalkan dapat rempat wang negara

      Bila parti lingkup dalam PRU 14

      Penyamun lari ke luar negara

      Kautlah harta negara

      Selagi masih berkuasa,

      Lantak dengan parti

      Yang penting, nafsu serakah di utama.

      (lagu UMNO versi Najib Penyamun)

      Delete
    2. Oi anon 6.20pm, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI BERAMBOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

      Delete
    3. Saya bukanlah nak menyamar, tapi inilah kebenarannya, penangguhan pemilihan UMNO adalah supaya Najib dan kumpulan penyamunnya mempunyai lebih banyak masa dengan menggunakan kedudukan mereka dalam parti bagi menyamun harta negara, mereka bukannya fokus untuk kemenangan Barisan Nasional dalam PRU 14 kerana mereka sendiri tahu bahawa mereka ditolak oleh rakyat, oleh itu sebelum mereka tumbang dan parti tumbang dalam PRU 14, mereka kautlah sebanyak mungkin harta negara dan nanti bila PRU 14 mereka umum bersara dan lantik orang lain jadi calon, mereka larikan diri ke luar negara, bila parti lingkup, puaslah hati mereka, yang penting dapat samun sebanyak yang boleh.

      Delete
    4. Oi anon 6.50pm, si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT! PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG BABI-DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    5. nenek penjual belacan celaka dah menjelma
      otak selalu membuat tangannya menulis maki hamun zionis sodomi dajal sial dan babi
      al maklum saja-KUAT MENTEKEDARAH BELACAN.
      Nenek tua kubur dah panggil tapi belom sedar diri!

      Delete
    6. Nek Tempoyak ni tak sedar diri, kerana dia ni jenis penyokong membuta tuli, kalau Najib kencing atas mukanya pun dia tetap akan sokong Najib juga, sebab sokongan membuta tuli dah mendarah daging dalam dirinya itu.

      Sedarlah Nek Tempoyak, dulu zaman Tun Razak, dia mengasaskan Barisan Nasional, dia yang memperjuangkan agama, bangsa, dan tanah air kita. Tapi zaman Najib anaknya ini, Najib yang melingkupkan Barisan Nasional dan menjadi pengkhianat bangsa, bukti dah berlambak, cuma Nek Tempoyak sahaja yang masih bodoh membiarkan diri diperbodohkan oleh Najib dan kuncu-kuncunya itu.

      Delete
    7. nenek boil,

      berentilah menulis

      kau penyokong UMNO ehh???

      Aku tak kesahlah kau sokong sampai makan tahi pun

      tapi tulisan kau tu dah melambangkan ituler jenis orang UMNO

      UMNO jadi buruk sebab najib dan pencacai macam kau ler viol

      Pembaca otak UMNO sendiri pun tak rela baca komen sokong UMNO kau-bahasa kotor amat!

      Tapi kannnn...itulah resmi orang UMNO-tak pernah ada OTAK MANUSIA

      Makcik Sambal Belacan, kau macam sial menjahamkan kesopanan ahli UMNO

      Delete
    8. Biasalah, hanya tua dari segi usia, tapi bodo piang, sebab bodo piang itu tak mengenal usia, kerana dah tua ganyut, tua bangka, tua renta pun lebih bodo piang berbanding budak tadika.

      Delete
    9. Oi anon-anon BANGKAI yg. asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu punya ekoq-ekoq ni manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    10. Mengata dulang paku serpih. ...ada juga kata nenek tu betul..tengok elok2. ..dah dia Nenek memang lah bahasanya macam tu..takkan bahasa nya macam girlfriend ko umur 17 tahun....awat hang lambat baligh?

      Delete
    11. Itu nenek kau ke Ted Manoff, patutlah kau kenal dia sangat, eloklah nenek bodo piang, cucu macam kau pula bangang.

      Eloklah korang dua jadi nenek dan cucu untuk jadi pecacai setia Najiib. Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak dan juga Ted Manoff, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    12. Betul tu Ted! ANJING-ANJING KURAP PENNGANAS DAPBANGKAI/PKRSODOM asyik nak MENYUMPAH Nek Tempoyak dan YAB PM kita dgn. bahasa paling KURANG AJAQ . tapi nak paksa Nek Tempoyak dan umat Islam lain bersopan konon! PI MAMPOS puak PENGGANAS KAPIRDAJAL PENYAMAQ ni!

      Delete
    13. Nek, isu 1MDB punya hutang dengan faedah bank bila Nek Tempoyak nak jawab, minta bantuan cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff Cincaluk tu untuk bantu jawab, kalau melalak macam orang gila, saya cadangkan Nek Tempoyak supaya daftar diri di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan sahajalah, tapi mungkin orang gila di sana pula mogok, sebab tak tahan dengan karenah bengong Nek Tempoyak ni pula.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    14. OI anon KEPARAT GILABABI, lu punya ekoq-ekoq ni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!

      Delete
    15. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    16. Oi anon 8.41pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    17. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
  3. takyah sembanglar anon 5.14!
    menulis dalam syok sendiri.
    Melihat dengan mata ikan kering. Mata celik tapi otak dah kering!
    Takmengapa, tunggu PRU. Kita tengok kemana arahtuju umno.
    sudah kedengaran ada hamba Allah yang buat umrah baru2 ni mereka berdoa didepan Ka'bah, mereka mohon agar terujudnya tempat bergantung harap baru bagi rakyat Malaysia kerana umno sudah tak relevan lagi.
    Kita tungguuu..
    Umno? KIRIM SALAM!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu hak masing2 ...tapi ada juga yang berdoa di depan Kaabah dan yang jauh dari Kaabah agar kepimpinan bangsa Melayu kini terus kekal...berdoa di depan Kaabah satu hal..namun kuasa yang nak terima atau tolak doa tu bukan KAABAH. .kena faham elok2. .akidah kena betul. ..kalau tak tau pi mengaji dengan Anwar Ibrahim atau Nizar Lambai

      Delete
    2. Ted, sila berikan justifikasi mengapakah Sirul dan Azilah Hadri nak bunuh Altantuya sedangkan Altantuya bukannya awek Sirul dan Azilah pun, malahan Azilah tu dah bertunang, tapi kesiannya dia sampai rosak kehidupan angkara Najib dan kuncu-kuncunya.

      Sila Ted Manoff berikan justifikasi mengapakah keperluan untuk Sirul dan Azilah bunuh Altantuya itu.

      Delete
    3. Oi anon 8.26pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    4. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
  4. Biarkanlah KD... Biarkan mereka bermimpi indah banyak2x...
    Biarkan juga mimpi kita di kala ini, merayau banyak2x.
    Hari perhitungan dan keadilan akan tiba juga... x lama lagi pun.

    ReplyDelete
  5. Bila orang bagi nasihat depa tak mau dengaq , Nak juga najib bawa umno masuk PRU 14 , memang benar akan ada lagi skandal yang akan muncul lepas , dan ada berita baru aku terima , penyagak yang kena tangkap di thailand bagi tahu yang dia kena berhenti dari Petrosaudi ,sebab syarikat haram ini tak mahu rahsia jahat mereka terbongkar untuk mengelak ini berlaku beliau disonglap $15.5 juta untuk tutup mulut dan berhenti , Tengok la apa lagi skandal jahat 1MDB akan muncul dengan najib masih ketua umno ,adoi banyak lah lagi berkarang jijik akan terkeluar lepas tu masuk PRU 14 dengan umno terlalu membusuk habis la PR akan serang habis habisan PAS pun yang konon berkerjasama akan berkerjasama menjatuhkan umno kerana terlalu busuk di buat najib , kita tak boleh salahkan najib salahkan ahli umno dan pemimpin rasuah dalam umno . Orang melayu kena bersedia dari sekarang untuk hidup kendiri tampa pertolongan kerajaan macam saya di pulau pinang sekarang , tapi kita kena bersatu dalam mengajar ahli ahli politik yang rasuah dan penipu yang guna undi rakyat untuk menjarah harta negara , mulai sekarang dan selepas PRU 14

    ReplyDelete
  6. Memang jahanam betul puak Najib ni, kalau mereka sahaja yang lingkup dalam PRU 14 lantaklah, tetapi sudah jelas bahawa rakyat makin marah, pengundi atas pagar yang selama ini menyokong Barisan Nasional dalam setiap PRU pun dah makin bengang dengan keadaan sekarang ini.

    Kepada Najib, bapak kau tu pengasas Barisan Nasional, tapi datang di zaman kau jadi Perdana Menteri, kau pula jadi pemusnah Barisan Nasional.

    Nampaknya kuah tak tumpah ke nasi, tapi tumpah ke longkang, bapa pejuang bangsa, anak pengkhinat bangsa!

    ReplyDelete
  7. Apa kejadahnya bawa masuk sampai 1.5 juta pekerja bangladesh? Negara kita dah tak ada manusiakah sampai begitu sekali sikap kerajaan?

    Lepas ni bawalah lagi 10.5 juta pekerja Nepal.

    Kemudian bawa 15 juta pekerja Myanmar.

    Lepas tu bawa lagi 150 juta pekerja Indon.

    Warga tempatan terus biar lingkup, kera dihutan disusui, anak di rumah mati tak diberi makan.

    Zaman Najib ni macam-macam perkara pelik jadi, lepas ni buatlah alasan bahawa kos subsidi meningkat, malahan pendatang asing pun gunakan subsidi jua, lepas tu hapuskan subsidi, kemudian naikkan GST kononnya untuk dapatkan cukai dari pendatang asing, tapi rakyat juga yang jadi mangsa.

    Kerajaan bodoh sebab Perdana Menteri bangang, menteri dungu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi anon 6.37pm, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      Aku syak lu ni sebenaqnya mahu MENGHASUT org. Melayu benci sesama umat Islam, terhadap pekerja Islam dari Bangladesh dan Indonesia! Dan apahal lu asyik TAK hentam si PELANCONG dari CHINA yg. HILANG punya berlambak tu?!

      Delete
    2. Kenyataan mengenai membawa masuk 1.5 juta adalah dari puak-puak Najib sendiri. Malahan Zahid Hamidi kata nak usir semua pendatang tanpa izin sebelum bawa masuk 1.5 juta warga bangla ke Malaysia.

      Sila AnonymousSaturday, June 27, 2015 6:47:00 PM beri justifikasi untuk kerajaan bawa masuk sampai 1.5 juta warga bangla, untuk apa? Warga tempatan sendiri masih terkial-kial untuk mencari rezeki di negara sendiri, patutnya kerajaan bangunkan warga tempatan, buat sekolah kemahiran untuk warga tempatan dapatkan kemahiran dan isi ruang-ruang kerja yang selama ini dibolot oleh warga asing.

      Sedarlah dengan kemasukan lebih banyak warga asing, ada tiga kesan negatif kepada negara, pertama kos subsidi akan meningkat, sebab warga asing pun akan gunakan barangan yang bersubsidi, kemudian pengaliran wang ringgit ke luar negara akan meningkat hingga menyebabkan kejatuhan nilai ringgit, ketiga adalah warga asing di negara-negara ketiga ini kurang pendidikan serta budaya mereka kasar, kesannya akan meningkatkan kes jenayah.

      Saya menilai perkara ini dengan teliti dari semua sudut, tetapi AnonymousSaturday, June 27, 2015 6:47:00 PM mungkin hanya menjadi penyokong Najib membuta tuli tanpa mempedulikan kesan terhadap negara dan rakyat berhubung perkara ini.

      Delete
    3. Malahan kalau diusir pendatang tanpa izin itu pun, mereka akan masuk balik juga, malahan makin ramai, terutama dari bangladesh, sebab mereka dah ada rakan untuk mereka menyorok dan bantu mereka masuk dan dapatkan kerja kepada rakan-rakan pendatang asing tanpa izin itu.

      Kerajaan buat keputusan bodoh, sebab Perdana Menteri bodoh, menteri dungu, ditambah pula penyokong dungu menyokong membuta tuli seperti AnonymousSaturday, June 27, 2015 6:47:00 PM ini.

      Delete
    4. Oi anon 6.55 & 6.56pm, lu punya ekoq-ekoq RASIS ni jgn. nak MENYAMAQlah!

      Nampaknya makin galak si PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM , yg. mahu MENGHASUT umat Islam/Melayu kita utk. membenci saudara se BUMIPUTERA Islam/Melayu kita dari Indonesia, selatan Thailand dan Selatan Filipina termasuk BUMIPUTERA Melayu Sulu dsbnya serta pekerja ISLAM Bangladesh dan pelarian ISLAM Rohingya!

      Delete
    5. Masalahnya Nek Tempoyak, ini melibatkan kepentingan negara kita, kepentingan rakyat kita, bukannya kita membenci saudara seagama dan sebangsa dengan kita.

      Tetapi apakah pendatang dari Bangladesh itu mempunyai kesetiaan kepada negara kita? Kemudian banyak kejadian jenayah sekarang ini disebabkan oleh pendatang asing, kerana mereka yang datang itu kurang pelajaran, bersikap kasar, kalau bergaduh sampai berbunuh-bunuh, malahan tengok sikap mereka itu sendirilah, tak tahu nak bersopan.

      Sedarlah dengan kemasukan lebih banyak warga asing, ada tiga kesan negatif kepada negara, pertama kos subsidi akan meningkat, sebab warga asing pun akan gunakan barangan yang bersubsidi, kemudian pengaliran wang ringgit ke luar negara akan meningkat hingga menyebabkan kejatuhan nilai ringgit, ketiga adalah warga asing di negara-negara ketiga ini kurang pendidikan serta budaya mereka kasar, kesannya akan meningkatkan kes jenayah.

      Delete
    6. Oi anon 7.09pm, si PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS BANGSAT ANTI-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      Yg. GRO-GRO PENDATANG 'Chinadoll' dan si GRO-GRO KAPIRDAJAL lain yg. BERLAMBAQ di bawa GENG KONGSI GELAP KAPIRDAJAL, tak pula lu bising aaahhh?!

      PI BERAMBOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH no 1!!

      Delete
    7. Itu pun Najib dan juak-juak juga yang bawa masuk, sampaikan tak perlukan visa untuk pelancong dari China yang datang sebagai pelancong, tapi bila dah sampai ke Malaysia dari pelancong tukar jadi pelacur pula.

      Ini semua disokong dan dibuat oleh Najib dan kuncu-kuncunya, sedarlah Nek Tempoyak, sedarlah, kalau dah bodo piang tu, biar pun dah tua, bodo piang juga.

      Delete
    8. Cakap PUTAR BELIT-mcm-si GILABABI si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    9. Siapa yang cakap putar belit Nek Tempoyak, Nek Tempoyak yang cakap putar belit, jenis manusia menyokong membuta tuli macam Nek Tempoyak ni, kalau Najib dan kuncu-kuncunya kencing atas muka Nek Tempoyak pun Nek Tempoyak akan rasa bangga tak terhingga sampai suruh orang tangkap gambar dan tayang dalam facebook sambil ketawa berdekah-dekah.

      Biaslah, hanya tua dari segi usia, tapi bodo piang, sebab bodo piang itu tak mengenal usia, kerana dah tua ganyut, tua bangka, tua renta pun lebih bodo piang berbanding budak tadika.

      Delete
    10. Oi anon 7.50pm, lu punyak otak aaa, itu mcm-si ANJING KURAP puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    11. Nek Tempoyak, saya dah nasihat banyak kali dah, jangan tadah mulut untuk pelahap berak Najib, tapi Nek Tempoyak tak mau dengar, sekarang tahap bodo piang Nek Tempoyak makin menjadi-jadi, dah sampai tahap 10, bodo piang tahap super.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    12. Oi anon 8.04pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    13. Oi anon 8.01pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    14. Otak Nek Tempoyak dah sentap ke? Makan ubat yang betul Nek Tempoyak, air jampi kencing Najib tu tak boleh buat ubat, hanya menyebakan Nek Tempoyak makin bengong dan bodo piang sahajalah. Tapi itulah yang Nek Tempoyak syok minum hari-hari selain pelahap taik Najib.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    15. Oi anon-anon BANGKAI yg. asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu punya ekoq-ekoq ni manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    16. Nek, isu 1MDB punya hutang dengan faedah bank bila Nek Tempoyak nak jawab, minta bantuan cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff Cincaluk tu untuk bantu jawab, kalau melalak macam orang gila, saya cadangkan Nek Tempoyak supaya daftar diri di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan sahajalah, tapi mungkin orang gila di sana pula mogok, sebab tak tahan dengan karenah bengong Nek Tempoyak ni pula.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    17. Mengasihani orang yang lebih tua dianjurkan syarak...bab betul atau tidak katanya adalah akan ditentukan tuhan bukan ko atau anvar Ephraim , assmin Ali atau stopa spenda atau adi boroi atau Madey yenna dey

      Delete
    18. Mengasihani orang tua memanglah dianjurkan oleh syarak, tapi orang tua yang berakhlak mulia, tapi kalau orang tua bodo piang, sombong, angkuh, pembela penyamun macam Nek Tempoyak ni tak payahlah dikasihani, eloknya dihumban ke penjara bersama Najib dan geng penyamunnya itu, elok dengan kau sekali join nenek kau yang bodo piang ni sama-sama dalam penjara.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    19. Apahal kau tak kasihani kepada Tun Dr. Mahathir, dia aku rasa jauh lebih tua dari Nek Tempoyak bodo piang ini.

      Malahan Tun Dr. Mahathir membela kebenaran, bukannya macam nenek kau si Nek Tempoyak pembela penyamun tu.

      Nak main psikologi konon, kau dan nenek kau si Nek Tempoyak tu sama-sama bongok.

      Delete
    20. Oi anon 8.37pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    21. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    22. Oi anon 8.43pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    23. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
  8. Macai najib...
    Sblm ni najib pundek ckp dpt sokongan padu akar umbi sampai akar tongkat ali..??
    Knp tannguh? Ada akar x sokong ka?
    Apa kaitan bkhidmat utk rakyat...sblm ni buatla mcm mana pon kan mmg mandat parti sampai next pru?
    Mintak nyawa ka? Buy some times?
    X konfiden?
    Takot x sempat samun lg?
    Takot kena soal 1mdb dgn akar?? Aiiii...kan dah ekxplen kan? Kata puas hati kan?
    Buatla pru bila pon..aku xmo undi bn dah..biar presiden sampai ketua bahagian tamak halobe tu jatuh tersungkur
    Jadi rakyat biase mcm aku!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi anon-anon ekoq si-PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/MELAYU dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM - PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-ANJING KURAP-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

      Delete
    2. Nek Tempoyak guna akal ke semasa menulis?

      Sedarlah Nek Tempoyak, Najib yang sedang menjual kuasa daripada Barisan Nasional kepada PKR DAPIGS Zionist, sebab itulah Najib buat banyak perkara yang merugikan Barisan Nasional.

      Sedarlah Nek Tempoyak, zaman Tun Razak, beliau asaskan Barisan Nasional dan membangunkan agama, bangsa, dan tanah air. Tapi zaman Najib pula Barisan Nasional Nasional dilingkupkan, kepentingan agama, bangsa, dan tanah air dibiarkan musnah.

      Sedarlah Nek Tempoyak, jangan menyokong membuta tuli tak tentu hala, kelak menyesal di kemudian hari dah tak berguna.

      Delete
    3. Oi anon 7.16pm, si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT! PI BERAMBOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    4. Kalau Nek Tempoyak berani sangat, jawablah soalan mengenai 1MDB yang saya tanyakan sebelum ini? Selain puak pembangkang, perompak Nombor 1 juga adalah Najib dan kuncu-kuncunya, Nek Tempoyak ni jadi balaci membela apa sahaja, kalau Najib sumbat taik dalam mulutnya pun tentu Nek Tempoyak setuju, kerana mentaliti Nek Tempoyak sangat rendah, tak tahu berfikir dengan waras.

      Delete
    5. OI anon GILABABI, lu punya ekoq ni si PENDATANG PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!


      Delete
    6. Jawab soalan Nek Tempoyak, jangan melalak macam orang tak ada pelajaran.

      Nek Tempoyak ni mentaliti sangat rendah, kalau Najib nak kencing pun, dengan banggan Nek Tempoyak tadahkan mulut bagi Najib kencing dalam mulutnya sambil suruh orang tangkap gambar, lepas tu masukkan gambar Najib sedang kencing dalam mulut Nek Tempoyak sambil Nek Tempoyak tunjuk tanda V.

      Macam inilah orang tak berpelajaran dan tak berakhlak, walaupun dah tua bangka, tua ganyut, kebodohan dan akhlak rendah masih menebal dalam diri sebab dah mendarah daging dalam dirinya.

      Sedarlah Nek Tempoyak, jangan dah lingkup semuanya baru nak menangis tak tentu hala.

      Delete
    7. OI anon 7.45pm, lu punya ekoq ni si-BANGKAI BABI-PENDATANG/PENCEROBOH PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      Berapa manyak JUBOQ BABI lu SODOM aaah?

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejenZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

      Delete
    8. Jawab soalan Nek Tempoyak, jangan melalak macam orang tak ada pelajaran.

      Nek Tempoyak ni mentaliti sangat rendah, kalau Najib nak kencing pun, dengan banggan Nek Tempoyak tadahkan mulut bagi Najib kencing dalam mulutnya sambil suruh orang tangkap gambar, lepas tu masukkan gambar Najib sedang kencing dalam mulut Nek Tempoyak sambil Nek Tempoyak tunjuk tanda V.

      Macam inilah orang tak berpelajaran dan tak berakhlak, walaupun dah tua bangka, tua ganyut, kebodohan dan akhlak rendah masih menebal dalam diri sebab dah mendarah daging dalam dirinya.

      Bodo piang tak mengenal usia, ada yang dah tua bangka, tua renta, tua ganyut macam Nek Tempoyak ni pun bodo piang mengalahkan budak tadika.

      Sedarlah Nek Tempoyak, jangan dah lingkup semuanya baru nak menangis tak tentu hala.

      Delete
    9. Oi anon 7.52pm, lu punyak otak aaa, itu mcm-si GILABABI puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    10. Nek Tempoyak, saya dah nasihat banyak kali dah, jangan tadah mulut untuk pelahap berak Najib, tapi Nek Tempoyak tak mau dengar, sekarang tahap bodo piang Nek Tempoyak makin menjadi-jadi, dah sampai tahap 10, bodo piang tahap super.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    11. Oi anon 8.04pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    12. Otak Nek Tempoyak dah sentap ke? Makan ubat yang betul Nek Tempoyak, air jampi kencing Najib tu tak boleh buat ubat, hanya menyebakan Nek Tempoyak makin bengong dan bodo piang sahajalah. Tapi itulah yang Nek Tempoyak syok minum hari-hari selain pelahap taik Najib.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    13. Oi anon-anon BANGKAI yg. asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu punya ekoq-ekoq ni manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    14. Nek, isu 1MDB punya hutang dengan faedah bank bila Nek Tempoyak nak jawab, minta bantuan cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff Cincaluk tu untuk bantu jawab, kalau melalak macam orang gila, saya cadangkan Nek Tempoyak supaya daftar diri di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan sahajalah, tapi mungkin orang gila di sana pula mogok, sebab tak tahan dengan karenah bengong Nek Tempoyak ni pula.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    15. OI anon KEPARAT 8.21pm, lu punya ekoqni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    16. Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    17. Oi anon 8.38pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    18. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    19. Oi anon 8.44pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    20. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    21. Oi anon 8.52pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    22. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    23. Oi anon 8.56pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    24. Nek Tempoyak penyokong Israel, talibarut Zionist, pembela penyamun, pengkhianat negara.

      Delete
    25. Nek Tempoyak tak bangkang tulisan yang menyatakan dia talibarut Israel Zionist, pembela penyamun dan pengkhianat negara kerana itulah identiti sebenar Nek Tempoyak.

      Nek Tempoyak manusia gampang, sebenarnya Nek Tempoyak adalah BANGKAI-KEPARAT amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Nek Tempoyak juga adalah malaun manusia keparat Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT

      Nek Tempoyak manyak lahap itu batang babi ke? Hari-hari pergi kandang babi kasi kangkang, itu babi jantan kasi jolok Nek Tempoyak punya lobang sampai nanah oooo.

      Delete
  9. HIDUP YAB PM kita yang lebih banyak JASA beliau, dari kelemahan beliau - tapi si puak PENGGANAS asing serta ejen si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM asyik nak MEMPERBODOHkan umat Islam/Melayu; dgn. cuba MENUMPASkan YAB PM ISLAM/Melayu kita!

    Tapi harapnya YAB PM, anak kpd. YAB PM/BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN Allahyarham Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita, akan dengaq nasihat-nasihat yg. BERGUNA dari YAB Ayahanda Tun TERCINTA kita; dan bukan nasihat SONGSANG si geng LIBERAL pro-US/Barat yg. BERLAMBAK dok MENGAMPU beliau keliling pinggang - terutamanya yg. TAMAKkan kuasa dan kemewahan (biaq hak/tanah/identiti NEGARA ISLAM kita ini serta hak BUMIPUTERA Islam/Melayunya terus TERGADAI) yg. galak dok suruh "sign" TPPA-Barat/ZIONIS-amat KEPARAT tu dan terus MELIBERALkan mana-mana syarikat GLC!!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nek Tempoyak, dah banyak kerosakan dibuat oleh Najib dan kuncu-kuncunya, tapi Nek Tempoyak masih bengong juga, menyokong membuta tuli, sokong membawa rebah.

      Untuk pengetahuan Nek Tempoyak, UMNO dan Barisan Nasional berhadapan dengan krisis sokongan rakyat yang teruk kerana pengundi atas pagar dah makin meluat dengan UMNO bukannya kerana mereka tak suka UMNO, tetapi kerana pemimpin UMNO sekarang ini terdiri dari kalangan penyamun dan pencuri seperti Najib dan kuncu-kuncunya itu.

      Kalau Nek Tempoyak tak puas hati dengan kenyataan saya ini, sedarlah Nek Tempoyak, dalam isu 1MDB, 1MDB hutang RM 42 bilion, kini dah mencecah lebih kurang RM 45 bilion sebab ada hutang-hutang baharu, kemudian kos faedah bank sahaja mencecah RM 2.4 bilion setahun, kalau sebulan perlukan RM 200 juta, kalau sehari RM 6.7 juta, macam mana 1MDB nak uruskan hal ini sedangkan 1MDB hanya kerugian sejak dari awal penubuhannya?

      Sila Nek Tempoyak beri kaedah untuk menyelesaikan isu hutang 1MDB ini dahulu, sebab yang ni pun saya rasa Nek Tempoyak pun tak mampu nak beri penjelasan, sebab 1MDB sendiri pun tak mampu nak menjelaskan tentang perkara ini.

      Delete
    2. Oi anon 7.06pm, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aaahhh?!

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-PENYAMUN/PEROMPAK-no-1!

      Delete
    3. Nek Tempoyak, jawablah soalan, daripada menyumpah seranah dengan bahasa kotor seolah-olah tak pernah bersekolah, lebih baik jawab soalan yang diutarakan, nak tahu jugalah Nek Tempoyak ni fikir guna otak ke atau jenis fikir guna nafsu serakah.

      Nek Tempoyak pernah bersekolah ke? Tengok dari segi cara, tentu Nek Tempoyak tak pernah bersekolah, hanya menjadi pecacai Najib dan juak-juaknya dan diajar menjadi pengkomen yang rendah akhlak.

      Sila jawab soalan untuk buktikan mentaliti Nek Tempoyak ini mentaliti orang yang pernah bersekolah atau mentaliti manusia yang hanya diajar perkara buruk sahaja dalam hidupnya.

      Delete
    4. nenek tua nak mampos mana ada otak nak fikir tu semua!
      Bahlolnya makin menjadi-jadi!
      takyah dikaunter komennya
      nenek kuat mentekedarah belacan
      nanti bodoh violnya berjangkit
      dah, tak payah dilayan!

      Delete
    5. Nek Tempoyak, otak nenek dah bertukar jadi belacan ke, sampai begitu biol dan bangangnya pemikiran nenek, sudahlah tak tahu menjawab soalan, asyik meracau macam orang gila, jenis mentaliti rendah, beginilah, menyokong membuta tuli, kalau Najib lumur taik di muka Nek Tempoyak pun, tentu Nek Tempoyak bangga dan masukkan gambar mukanya sedang dilumur taik ke dalam facebook sambil bangga diri.

      Delete
    6. OI anon-anon-KEPARAT GILABABI, lu punya ekoq-ekoq ni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG BABI si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1!

      Delete
    7. Jawab soalanlah Nek Tempoyak, yang melalak tak tentu hala ni pasal apa?

      Komen Nek Tempoyak mencerminkan mentaliti manusia tak pernah bersekolah dan jenis manusia bodo piang yang menyokong membuta tuli, walaupun disumbatkan taik dalam mulut, walaupun dilumur dengan air kencing di muka, Nek Tempoyak tetap sokong Najib sebab Nek Tempoyak ni hanya tua dari segi usia, tapi bodo piang dari segi pemikiran, harap tua sahajalah, tapi bodo piang tu tak mengenal usia, yang tua pun lebih bodo piang dari budak tadika.

      Delete
    8. Oi anon 7.48pm, lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaah?

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejenZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

      Delete
    9. Nek Tempoyak silap makan ubat ke? Patutnya Nek Tempoyak makan ubat penenang untuk menenangkan jiwa kacau Nek Tempoyak tu, bukannya mentekedarah ubat nyamuk pula, sebab tu bodo piang Nek Tempoyak makin menjadi-jadi.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    10. Oi anon 7.58pm, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    11. Nek Tempoyak, saya dah nasihat banyak kali dah, jangan tadah mulut untuk pelahap berak Najib, tapi Nek Tempoyak tak mau dengar, sekarang tahap bodo piang Nek Tempoyak makin menjadi-jadi, dah sampai tahap 10, bodo piang tahap super.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    12. Oi anon 8.02pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1? aaahhhh!

      Delete
    13. Otak Nek Tempoyak dah sentap ke? Makan ubat yang betul Nek Tempoyak, air jampi kencing Najib tu tak boleh buat ubat, hanya menyebakan Nek Tempoyak makin bengong dan bodo piang sahajalah. Tapi itulah yang Nek Tempoyak syok minum hari-hari selain pelahap taik Najib.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    14. Oi anon-anon BANGKAI yg. asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu punya ekoq-ekoq ni manyak LAHAP itu BERAK BABI aahhh?!

      Delete
    15. Nek, isu 1MDB punya hutang dengan faedah bank bila Nek Tempoyak nak jawab, minta bantuan cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff Cincaluk tu untuk bantu jawab, kalau melalak macam orang gila, saya cadangkan Nek Tempoyak supaya daftar diri di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan sahajalah, tapi mungkin orang gila di sana pula mogok, sebab tak tahan dengan karenah bengong Nek Tempoyak ni pula.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    16. OI anon KEPARAT 8.22pm, lu punya ekoq ni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    17. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    18. Oi anon 8.32pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    19. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    20. Oi anon 8.51pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    21. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
  10. Akar umbi menyokong....hehe...betulkah...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akar umbi dah angin satu badan bila dengar Najib umumkan penangguhan pemilihan itu.

      Najib hanya nak menjahanamkan UMNO sambil merompak harta negara, kepada pemimpin UMNO yang setia, bertindaklah segera, jangan dihampakan harapan akar umbi yang mahukan parti dibersihkan dari para penyamun dan penyangak yang mempergunakan parti untuk menyamun harta negara.

      Kalau pemimpin yang setia pun biarkan penyamun dan penyangak ini berbuat sesuka hati, nanti dengan pemimpin yang setia itu juga dianggap pengkhianat parti dalam lipatan sejarah yang akan dikenang zaman berzaman.

      Bertindaklah segera, selamatkan UMNO demi agama, bangsa, dan tanah air.

      Delete
    2. Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      PI BERAMBOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Delete
    3. Nek Tempoyak, saya dah nasihat banyak kali dah, jangan tadah mulut untuk pelahap berak Najib, tapi Nek Tempoyak tak mau dengar, sekarang tahap bodo piang Nek Tempoyak makin menjadi-jadi, dah sampai tahap 10, bodo piang tahap super.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    4. Oi anon 8.04pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    5. Otak Nek Tempoyak dah sentap ke? Makan ubat yang betul Nek Tempoyak, air jampi kencing Najib tu tak boleh buat ubat, hanya menyebakan Nek Tempoyak makin bengong dan bodo piang sahajalah. Tapi itulah yang Nek Tempoyak syok minum hari-hari selain pelahap taik Najib.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Delete
    6. Oi anon-anon BANGKAI yg. asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu punya ekoq-ekoq ni manyak LAHAP itu BERAK BABI aahhh?!

      Delete
    7. Nek, isu 1MDB punya hutang dengan faedah bank bila Nek Tempoyak nak jawab, minta bantuan cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff Cincaluk tu untuk bantu jawab, kalau melalak macam orang gila, saya cadangkan Nek Tempoyak supaya daftar diri di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan sahajalah, tapi mungkin orang gila di sana pula mogok, sebab tak tahan dengan karenah bengong Nek Tempoyak ni pula.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    8. OI anon KEPARAT 8.22pm, lu punya ekoqni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    9. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    10. Oi anon 8.31pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      OI anon KEPARAT 8.31pmI, lu punya ekoq ni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    11. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    12. Oi anon 8.49pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    13. Nek Tempoyak talibarut Israel, pecacai Zionis! Kononnya kritik Israel, tapi menjadi balaci setia Zionist Israel.

      Delete
  11. Akar umbi menyokong....hehe...betulkah...?

    ReplyDelete
  12. Salam KD, tlg block nenek mangkuk sekor ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi anon-anon BANGKAI yg. asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu punya ekoq-ekoq ni manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    2. Nek, isu 1MDB punya hutang dengan faedah bank bila Nek Tempoyak nak jawab, minta bantuan cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff Cincaluk tu untuk bantu jawab, kalau melalak macam orang gila, saya cadangkan Nek Tempoyak supaya daftar diri di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan sahajalah, tapi mungkin orang gila di sana pula mogok, sebab tak tahan dengan karenah bengong Nek Tempoyak ni pula.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    3. OI anon KEPARAT 8.23pm, lu punya ekoqni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    4. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    5. Oi anon 8.31pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    6. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    7. Oi anon 8.57pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    8. Tak boring ke Nek Tempoyak asyik ulang benda yang sama? Nek Tempoyak penyokong penyamun.

      Delete
    9. OI si anon-anon BANGKAI yg. asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Lu punya ekoq-ekoq ni manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    10. Sudah-sudahlah Nek Tempoyak, banyakkan beristighfar, macam mana mak bapak Nek Tempoyak ajar Nek Tempoyak ye, mesti dengan maki hamun setiap hari, seperti zikir pula maki hamun ni pada amalan Nek Tempoyak ni.

      Jangan lupa makan ubat, jangan tersilap makan ubat gegat pula, nanti kojol pula, ingat tu Nek Tempoyak, ingat tau.

      Delete
    11. Dia Serikandi Melayu ORI punya...never give up tanah pusaka Moyang nya..dia akan fight sama seperti moyang2 nya dahulu kala seperti Dato Bahaman, Tok Janggot, Dato Maharaja Lela...dia jenis suka bunoh British kafir perosak rumpon Melayu..

      Delete
    12. Tu dia, cucu Nek Tempoyak dah muncul untuk membela Nek Tempoyak bodo piang, akhlak lebih teruk dari keldai.

      Nek Tempoyak ni, pecacai, macam Raja Mendeliar dan Si Kitol sahajalah, bodo piang, menyokong pengkhianat parti.

      Tapi biasalah Ted Manoff akan bela nenek dia yang bodo piang itu jugalah.

      Delete
    13. Wajib hormat orang tua...dia sama sekali tak bodoh macam si penudoh2 ....ada kah kita pernah terfikir adanya kemungkinan chuchu chichitnynya dibunuh dalam buaian oleh Gurkha atau Punjabi anjing British? Ada kita terfikir sebegini...setakat jilat2 sana jilat2 sini macam hang berlambak kata Peneng Road bak kata orang Tanjong

      Delete
    14. Kau hina Tun Dr. Mahathir yang lebih tua dari Nek Tempoyak tu tak apa pula ye?

      Sebenarnya yang jilat sana sini adalah kau dan nenek tempoyak basi kau itu sahajalah.

      Delete
  13. OI anon KEPARAT 8.31pm, lu punya ekoqni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

    PI BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    2. Oi anon 8.39pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    3. Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    4. Oi anon 8.31pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    5. Oi anon 8.48pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    6. Otak Nek Tempoyak dah sentap.

      Nek Tempoyak pergi berambuslah dengan Najib dan kuncu-kuncu, bawa sekali cucu Nek Tempoyak si Ted Manoff tu sekali, pergi berambus dalam penjara.

      Penyamun dan penyokong penyamun elok berambus dari negara kami yang bencikan penjenayah sejak zaman berzaman ini.

      Makan ubat yang betul ye Nek Tempoyak, sebab bodo piang tu tak mengenal usia, ada yang dah tua renta, tua ganyut, tua bangka, tapi pemikiran bodohnya lebih teruk dari budak tadika.

      Ted Manoff, sila bantu nenek kau ni, tahap bodo piang dia dah sampai tahap maksimum, otak pun dah tukar jadi belacan, lepas ni mungkin sampai tahap tak ada otak dah nenek kau ni.

      Delete
    7. Oi anon 8.59pm, lu manyak LAHAP itu BERAK si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/SAMSENG-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

      Delete
    8. Makin banyak Nek Tempoyak bagi komen, makin menyerlahkan kebangangan Nek Tempoyak ni, malahan mencerminkan betapa mak bapak Nek Tempoyak tak reti mendidik Nek Tempoyak sampai berperangai lebih hina dari lembu sebegini.

      Delete
    9. OI si anon BANGKAI-KEPARAT 9.12pm, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Yg . lu nak SERANG mak bapak aku apasal - mak bapak lu yg. LAHIRkan si KEPARAT mcm. lu apahal pula?!

      Taraf lu aahhh, amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Lu punya ekoq ni juga manyak SODOM itu JUBOQ BABI aahhh?!

      Delete
    10. Tu dia, nek tempoyak makin meroyan. Barua Yahudi macam inilah.

      Delete
    11. Nek Tempoyak, kalau Nek Tempoyak dididik dengan betul oleh mak bapak Nek Tempoyak, takkan Nek Tempoyak boleh berkelakuan liar sebegini rupa?

      Cakap pun ala-ala Cina Makau DAP, entah-entah Nek Tempoyak ni balaci suruhan DAP nak menyamar, blah la Nek Tempoyak, saya dah meluat layan komen Nek Tempoyak, komen Nek Tempoyak ni, kalau diberikan kepada lembu pun, mau lembu tu pengsan, sebab betapa jijiknya dan bodohnya pemikiran Nek Tempoyak, lebih bodoh dari lembu.

      Sedarlah diri Nek Tempoyak.

      Delete
  14. La KD,banyak hits nampak.......tetapi aku rasa yang memekak di sini tentang pemilihan UMNO ni ada 2/3 orang aja,itu pun bukan ahli UMNO..........apa hal...tak komen pun TDM cakap ini perkara biasa,sebab dia selau buat masa dia jadi Presiden........MANA jawapan kenapa Najib masih PM ni,dah masuk 5 bulan dah..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi anon 9.02pm, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

      Delete
    2. Kau tu yang bodoh, Tun Dr. Mahathir menyindir pun tak reti bahasa lagi.

      Macam Tun Dr. Mahathir menyindir juak-juak PKR, PAS, dan DAP mengenai isu Anwar, mereka pun percayalah kata Tun Dr. Mahathir mengaku zalimi Anwar, sedangkan hakikatnya Tun Dr. Mahathir menyindir mereka yang menuduh Tun Dr. Mahathir tangkap Anwar dan penjarakan Anwar sedangkan itu dibuat oleh pihak polis dan mahkamah.

      Macam isu Najib ni, dah terang-terang kalau Najib masih jadi Presiden UMNO dalam PRU 14, maka UMNO akan lingkup, Najib sedang hancurkan UMNO secara diam-diam kerana dia nak cover line segala salah lakunya.

      Malahan Najib dah dua kali berturut-turut buat penangguhan, dulu pun alasan yang sama jugalah, eloknya buat jawatan presiden untuk Najib sampai kiamat, bila Najib mati dah nanti pun, Najib masih presiden UMNO, buat mesyuarat di depan kubur Najib, Najib pengerusikan mesyuarat dari dalam kuburnya.

      Bongok punya pecacai Najib, sedarlah.

      Delete
    3. Nek Tempoyak, pergilah berehat, Nek Tempoyak beri komen pun tak guna, sebab komen Nek Tempoyak ni lebih jijik dan rendah tarafnya dari taik dalam lubang jamban.

      Elok Nek Tempoyak tenangkan diri dengan pergi melancong dengan cucu Nenek si Ted Manoff tu, sambil-sambil tu cari jawapan pasal kaedah 1MDB dan selesaikan hutang dan faedah bank yang berbilion-bilion itu.

      Delete
    4. Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    5. Kalau Nek Tempoyak berani sangat, pasal apa Nek Tempoyak tak jawap pasal isu hutang dan faedah bank yang perlu dibayar oleh 1MDB itu?

      Sudahlah Nek Tempoyak, dah tua tu buatlah perangai yang senonoh sikit, ni tidak perangai lebih hina dari keldai, apa nak jadi dengan Nek Tempoyak ni, dah tak ada akal fikiran lagikah?

      Sudah-sudahlah Nek Tempoyak, elok berehat dan tenangkan fikiran, kalau fikiran kusut, nanti Nek Tempoyak jadi sasau pula, nanti susah Ted Manoff nak jaga Nek Tempoyak.

      Delete
    6. OI si anonKEPARAT 9.19pm, apahal lu asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!! Taraf lu JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM!

      Lu punya ekoq ni juga manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

      Delete
    7. Nek Tempoyak tenangkan fikiran macam mana ye?

      Netanyahu ajak Nek Tempoyak tonton video 'blue', dia kata itu terapi yang baik untuk Nek Tempoyak.

      Delete
    8. OI si anon PORNO BANGKAI-KEPARAT 9.21pm, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

      Taraf lu aahhh, amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Lu punya ekoq ni juga manyak SODOM itu JUBOQ BABI aahhh?!

      Delete
    9. Nek Tempoyak manusia gampang, sebenarnya Nek Tempoyak adalah BANGKAI-KEPARAT amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Nek Tempoyak juga adalah malaun manusia keparat Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT

      Nek Tempoyak manyak lahap itu batang babi ke? Hari-hari pergi kandang babi kasi kangkang, itu babi jantan kasi jolok Nek Tempoyak punya lobang sampai nanah oooo.

      Delete
  15. OI si anonKEPARAT 9.10pm, apahal lu asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL -DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!! Taraf lu JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM!

    Lu punya ekoq ni juga manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nek Tempoyak dah nak jadi apa ni, makin tua makin bodo piang, eloklah jadi pecacai Najib, orang macam ni yang Najib cari, senang diperguna.

      Delete
    2. Oi anon 9.23pm, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aaahhh?!

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-PENYAMUN/PEROMPAK-no-1!

      Delete
    3. Anonymous said...
      Nek tempoyak = BACUL PONDAN PALAWAN BUGIS HAMPAS TAK BERTELOR!!!

      Nek Tempoyak!!! KEPALA BAPA, ATUK, MAK NENEK HANG!!!

      Nek Tempoyak ialah Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
  16. Haha awat nek tempoyak ni kuat gila meroyan nya? Habis dituduh semua orang yang tak sekepala dengan Jibby dituduhnya Menyamaq la Rba la mangkok ayun btol...nek tempoyak oiiiii nek anti yahudi kn? Nek oiiii 1Mdb dok bayaq riba 7 juta sehari nek taw dak? Bukan aku kata menteri sendiri yang kata interest saja dekat 2.7 bilion!!!! Jibby mmg hebat!! I ayem for you jibby!!! Kih kih kih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi anon 9.27pm, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aaahhh?!

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-PENYAMUN/PEROMPAK-no-1!

      Delete
    2. Anonymous said...
      Nek tempoyak = BACUL PONDAN PALAWAN BUGIS HAMPAS TAK BERTELOR!!!

      Nek Tempoyak!!! KEPALA BAPA, ATUK, MAK NENEK HANG!!!

      Nek Tempoyak ialah Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    3. OI si anon BANGKAI-KEPARAT RASIS 9.36pm, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!! Yg. lu pi TIRU separuh aku punya tulisan apasal . dasar lu si PENGECUT LEMBU BANGKAI, dan HINA BUMIPUTERA Melayu Bugis apasal?!

      Yg . lu nak SERANG mak bapak, tok nenek aku apasal - tok, nenek, mak bapak lu yg. LAHIRkan si KEPARAT BANGKAI mcm. lu apahal pula?!

      Taraf lu aahhh, amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    4. Nek Tempoyak manusia gampang, sebenarnya Nek Tempoyak adalah BANGKAI-KEPARAT amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Nek Tempoyak manyak lahap itu batang babi ke? Hari-hari pergi kandang babi kasi kangkang, itu babi jantan kasi sodom Nek Tempoyak punya lobang dubur, kasi pecah sampai nanah punyalah.

      Delete
  17. Dahlah tu, ANJING-ANJING KURAP PENGGANAS DAPBANGKAI/PKRSODOM asyik nak MENYUMPAH Nek Tempoyak dan YAB PM kita dgn. bahasa paling KURANG AJAQ . tapi nak paksa Nek Tempoyak dan umat Islam lain bersopan konon! PI MAMPOS puak PENGGANAS KAPIRDAJAL PENYAMAQ ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nek Tempoyak adalah nenek segala kurang ajar, IQ keldai, bodo piang!

      Nek Tempoyak manusia gampang, sebenarnya Nek Tempoyak adalah BANGKAI-KEPARAT amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Nek Tempoyak manyak lahap itu batang babi ke? Hari-hari pergi kandang babi kasi kangkang, itu babi jantan kasi sodom Nek Tempoyak punya lobang dubur, kasi pecah sampai nanah punyalah.

      PI MAMPOS puak PENGGANAS KAPIRDAJAL PENYAMAQ ni!

      Delete
  18. Nek tempoyak = BACUL PONDAN PALAWAN BUGIS HAMPAS TAK BERTELOR!!!

    Nek Tempoyak!!! KEPALA BAPA, ATUK, MAK NENEK HANG!!!

    Nek Tempoyak ialah Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

    PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. OI si anon BANGKAI-KEPARAT RASIS 9.35pm, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!! Yg. lu pi TIRU separuh aku punya tulisan apasal . dasar si LEMBU BANGKAI dan HINA BUMIPUTERA Melayu Bugis apasal?!

      Yg . lu nak SERANG mak bapak, tok nenek aku apasal - to, nenek mak bapak lu yg. LAHIRkan si KEPARAT BANGKAI mcm. lu apahal pula?!

      Taraf lu aahhh, amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    2. Anonymous said...
      Nek tempoyak = BACUL PONDAN PALAWAN BUGIS HAMPAS TAK BERTELOR!!!

      Nek Tempoyak!!! KEPALA BAPA, ATUK, MAK NENEK HANG!!!

      Nek Tempoyak ialah Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    3. Padan muka si nenek gampang lahabau...kena balik ke muka pondan dia....

      Bagus anon 935

      Delete
    4. OI si anon BANGKAI-KEPARAT RASIS 9.46 pm, lu punyak otak-ota aaahh, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!! Yg. lu pi TIRU separuh aku punya punya tulisan apasal . dasar lu si PENGECUT BANGKAI LEMBU, dan HINA BUMIPUTERA Melayu Bugis apasal?!

      Yg . lu nak SERANG mak bapak, tok nenek aku apasal - tok, nenek, mak bapak lu yg. LAHIRkan si KEPARAT BANGKAI mcm. lu apahal pula?!

      Taraf lu aahhh, amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
    5. OI si anon BANGKAI-KEPARAT 9.47pm,taraf lu aahhh, amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Lu punya ekoq ni juga manyak SODOM itu JUBOQ BABI aahhh?!

      Delete
    6. Nek Tempoyak manusia gampang, seenarnya Nek Tempoyak adalah BANGKAI-KEPARAT amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Delete
    7. Anonymous said...
      Nek tempoyak = BACUL PONDAN PALAWAN BUGIS HAMPAS TAK BERTELOR!!!

      Nek Tempoyak!!! KEPALA BAPA, ATUK, MAK NENEK HANG!!!

      Nek Tempoyak ialah Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
  19. OI si anon BANGKAI-KEPARAT RASIS 9.35pm, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!! Yg. lu pi TIRU separuh aku punya punya tulisan apasal . dasar lu si PENGECUT BANGKAI LEMBU, dan HINA BUMIPUTERA Melayu Bugis apasal?!

    Yg . lu nak SERANG mak bapak, tok nenek aku apasal - tok, nenek, mak bapak lu yg. LAHIRkan si KEPARAT BANGKAI mcm. lu apahal pula?!

    Taraf lu aahhh, amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

    Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!

    PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!



    Taraf lu aahhh, amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

    Lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahhh?!

    PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nek Tempoyak manusia gampang, sebenarnya Nek Tempoyak adalah BANGKAI-KEPARAT amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Nek Tempoyak manyak lahap itu batang babi ke? Hari-hari pergi kandang babi kasi kangkang, itu babi jantan kasi jolok Nek Tempoyak punya lobang sampai nanah oooo.

      Delete
    2. Anonymous said...
      Nek tempoyak = BACUL PONDAN PALAWAN BUGIS HAMPAS TAK BERTELOR!!!

      Nek Tempoyak!!! KEPALA BAPA, ATUK, MAK NENEK HANG!!!

      Nek Tempoyak ialah Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
  20. OI si anon-anonKEPARAT, apahal lu asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak, lu punyak otak aaa, itu mcm-si KUDIS KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

    Taraf lu JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM!

    Lu punya ekoq ni juga manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aahhh?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nek Tempoyak manusia gampang, sebenarnya Nek Tempoyak adalah BANGKAI-KEPARAT amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      Nek Tempoyak manyak lahap itu batang babi ke? Hari-hari pergi kandang babi kasi kangkang, itu babi jantan kasi jolok Nek Tempoyak punya lobang sampai nanah oooo.

      Delete
    2. Anonymous said...
      Nek tempoyak = BACUL PONDAN PALAWAN BUGIS HAMPAS TAK BERTELOR!!!

      Nek Tempoyak!!! KEPALA BAPA, ATUK, MAK NENEK HANG!!!

      Nek Tempoyak ialah Si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT!

      PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG DAPBANGKAI/PKRSODOM-PEROMPAK no 1!!

      Delete
  21. Hehehe...nenek mangkuk haran jadah tak tahan kena bahan sendiri...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu stail dia fight la 'Ud...tak da kena mengena dengan tahan tak tahan. .Hat ni saja ka IQ pemahaman hang?

      Delete
    2. Stail fight konon, Nek Tempoyak kepala bana sahajalah, IQ keldai, melalak tak tentu hala, bukannya reti jawab soalan pun.

      Tapi sebagai cucu, Ted Manoff akan bela Nek Tempoyak bodo piang tu dengan sedaya upaya, sedangkan Najib yang jadi penyamun pun dibela oleh Ted Manoff, inikah pula Nek Tempoyak, akan dibela di sekeliling kampung.

      Delete
  22. Hahaha lawok aku baca komen kih kih kih nek tempoyak tak boleh terima hakikat hahaha

    ReplyDelete
  23. Nek tempoyak guna Anonymous punya nama pengecut tak da teloq jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aaahhh?!

    ReplyDelete
  24. Ted Poyology Manoff - pembina tamadun (sendiri declare)

    ..bukan main bersungguh ted poyo pertahan nek tempoyak... ape saje yg negatif si penjual ikan ni akan duduk barisan depan...

    p/s: gandingan nek tempoyak + selipar jamban = mantap

    ReplyDelete
  25. Ramai sangat rba kat sini. Lepas ni elok kd umumkan nak sertai parti baru yg nak ditubuhkan oleh g18. Mesti lagi masyuk....

    Apa nak susah....kita tengok pru sarawak yg akan berlangsung dalam masa terdekat. Sana sini org serang najib. Tapi sana sini itu juga ada yg terbukti fitnah, cuma andaian dan cuma syok sendiri.

    Insyallah........tak runtuh bukit di salak anjing2 rba ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keris Mangkok Berayon...ehh..mana lg detail slander 1MDB yg ko janji nak tulis tuhh??!!..Maner??!!..mat rempit kalo sembang kote bapok pun goyang!!

      Delete
    2. "Ramai sangat rba kat sini."

      mana ko tau..? andaian semata2..

      Delete
    3. Keris Berayon ni sepupu Ted Manoff, cucu kepada Nek Tempoyak, sebab tu semua yang kritik salah laku Najib dan kuncu-kuncu, mereka akan label sebagai RBA, sedangkan mereka tu yang menyokong penyamun seperti Najib dan kuncu-kuncunya.

      Keris Berayon, nenek kau si Nek Tempoyak tu apa dah jadi, apahal tak balas komen-komen di sini?

      Nek Tempoyak manusia gampang, sebenarnya Nek Tempoyak adalah BANGKAI-KEPARAT amat JIJIK mcm. TAIK si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1 aaahhhh?!

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-PENYAMUN/PEROMPAK-no-1!

      Delete
    4. Nek Tempoyak awak kat mane, awak kat mane? La la la la.

      Delete