Wednesday, June 27, 2018

Ku Jay atau Ku Li, siapapun menang, tetap kena merangkak juga jumpa Tun.


20 comments:

  1. Lawyer Hadi kes london terima rakaman Nik Abduh n geng adalah benar ran betul.
    Duu bermati dan bermaki menafi.
    Sudah jelas Siapa munafik penipu...
    Tak kan lah bodoh jumud ahli pas, boleh terus menerus sesat lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli pas bodoo2... Dulu pakai bikini haram di terengganu...sekarang pelancong boleh pakai bikini tak haram kerana Pas nak kaut hasil pelancong...Pas dgn putarbelit buat selamanye..

      Heboh pas dah menang lawan SR bila mahkamah tolak pembelaan SR...heboh SR kena bayar denda sedangkan SR nak masukkan rakaman odio nok abduh dlm pembelaan baru....ini buat pas menang di kelantan terngganu dan sebahagian kedah..sekarang hadi takut nak cabar kesahihan suara nik abuduh....habislah Pas kali ni....mintak2 ade prk di kelantan ato trengganu ato kedah...lihat silat lobai dan pas boleh menang ato tidak..

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Ku jay...ku li..proksi madey..kku dua ekoe ni menang..lenyap la umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...spekulasi bodooh...tiada sape lagi layak pimpin umno...

      Delete
    2. Dua ekor? Oohhhh... Jadi betullah umno tu sarkis.
      Kihkihkih

      Delete
  4. Bye bye la umno..ki ki ki

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg ko bodo sangat...aku tetap ahli umno.

      Delete
    2. Dari jadi ahli umno baik kau jadi ahli mesyuarat tingkap.
      Muahahahahahahaha

      Delete
    3. Umno bangkit dengan lebih gah.

      Delete
  5. Zahid la akan menang sbb blogger lawan serta pimpinan lawan asyik serang zahid. Sambil puji puja ku li dan kj. Apa barang memilih ikut selera lawan, ikutlah apa yg pihak lawan tak suka. Lagi pulak umno kan pembangkang, maka kena bangkang la harapan pihak lawan...huhuhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembetulan... Bukan pembangkang tp PEMBANGANG.
      Muahahahahaha

      Delete
  6. KJ budak tingkat4 tak boleh pakai.. dia berani bantai org bila org tu tidak berkuasa
    Dia balun Najib bila Najib di ikat kaki dan tangan.. apa punya manusia. Jika hero pukul depan depan semasa Najib belum di pukul KO olen TunM..org dah KO baru KJ berani.. puiiii

    ReplyDelete
  7. Lupakan la politik adu domba... Sekarang masa utk bangunkan negara menjadi Malaysia Baru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perkataan Malaysia baru adalah satu kesalahan dr segi undang2. Malaysia adalah Malaysia.

      Delete
  8. Umno kena menjadi pembangkang yang sebenar dan matang.Mana yang baik yang dibuat kerajaan kena sokong jangan main asyik bangkang saja.

    ReplyDelete
  9. Bala terima wang curi.


    https://www.google.ca/amp/s/malaysiadateline.com/peguam-hadi-mengakui-rakaman-suara-nik-abduh-sebagai-asli/%3famp_markup=1

    ReplyDelete
  10. Masa pru nak.menang sanggup kata ape pon..selepas pru kena bodek lah plak..

    ReplyDelete
  11. Sembang deras 12 kursi . Taik kuda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha.... Meroyanlah kau sampai tua.

      Delete