Google+ Followers

Saturday, June 2, 2018

RAFIZI PERLU BERHENTI JADI BUDAK SURUHAN / MOHON TUN LANTIK JADI MENTERI DI POSISI STRATEGIK / Penjelasan Anwar Meleset




Penjelasan Anwar tidak meyakinkan... 


25 comments:

  1. Sama ada budak suruhan atau menteri rakyat harus diutamakan individu. Era individu najib baru berlepas jangan lah lupa. Melayu mudah lupa.

    ReplyDelete
  2. Umum sudah tahu hubungan tun madey dengan istana johor dan selangor kurang serasi..adekah tun bersedia mengadap istana dalam keadaan sekarang?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba check sejarah Raja-Raja semuanya berasal dari lanun

      Delete
  3. Cadangan perlantikan peguam negara baru yg dikemukakan oleh PM pon ditolak oleh majlis raja2..

    ReplyDelete
  4. Rafizi anak didik anwar ibrahim..rafizi keciwa dengan kenyaaan yg perlecehkan anwar ibrahim..

    Melabelkan rafizi sebagai budak suruhan tidak betul sama sekali..

    Rafizi telah pon menyatakan pendiriannye tidak mengharapkan jawatan...kalo beliau mengharapkan jawatan beliau tidak berani mendedahkan penyelewengan yg di lindungi oleh OSA dan BafiA dan risiko di saman...

    Tiada pemimpin yg seberani Rafizi ambil risiko di penjarakan dan disaman..

    ReplyDelete
  5. dari dulu lagi saya sudah perhatikan bahawa sdr rafizi ni mempunyai potensi besar utk menjadi seorang pemimpin Negara yg berkesan. dia 'bersih, pintar n cekap'. dia hanya perlu masa utk d bimbing agar menjadi pemimpin yg bijak sana (wise).

    taida siapa yg lebih layak utk menjadi 'sifu' nya melainkan tun m.

    olih demikian ,saranan saya kpd sdr rafizi adalah utk cuba 'merapat' diri kpd tun m agar beliau akan dpt menimba ilmu n akan lebih bersedia utk memikul t/jawab selaku PM apabila tiba masa nya kelak.

    insya'allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi lebih beminat dgn anwar kerana anwar tiada rekod kroni dan kumpul harta...

      Delete

    2. Anwar tiada rekod kroni dan kumpul harta??

      Delete
    3. Anwar tiada rekod kroni Dan kumpul harta???
      Haahhaahaha... Tgk rumah dia dkt segambut Tu dah la...

      Delete
    4. Ade bukti rumah dia hasil dari sumber yg tak betul?...

      Delete
    5. Ingatkan Kejora Musibat toksah merepek meraban, tumpu ajer pd 9 Jun 2018, jam 11:00 mlm di Dataran Bandaraya JB.....!!

      Delete
  6. Rafizi prlu behenti jadi juruckp anwar! Nampaknya anwar tk sabar utk mAin belakang lagi! Dari lenggok bahasanya kita sdh fhm.kejora bahlol bodoh sila kurangkan komen lps ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Persepsi bodooh dari orng tolol...berapa kali dah belakang ko kena main dgn anwar?...hihihi
      Ko saper nak arahkan rafizi..

      Delete
    2. Anom tolol tu pun berani dan pandai jugak mcm rafizi..cuma dia berani dan pandai kokok aje...kikikikikikikk..

      Delete
  7. Anwar has not even 1% of TDM's capability

    His strength is in oratorical skill and u know what:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo tun hebat sangat kenape takut tanding sendiri?...terpaksa mintak maaf dgn anwar...pas lagi hebat dari bersatu berani bertanding sendirian...orang hebat berani bersendirian...
      Kerana hebat menang 13 kerusi..hihihi..

      Delete

    2. Tun hebat mengatur strategi.

      Delete
    3. Kalo tak hebat atur strategi 0 kerusi....13 kerusi kira hebat laa..

      Delete
    4. Pas yg tak hebat mampu dapat 18 kerusi dan 2 negeri...pas lebih hebat dan bijak dari tun dan bersatu..

      Delete
    5. Anwar n Rafizi the besttttt......nyahkan madet kuttty

      Delete
  8. Nyahkan bersatu dan madet Kutty....hehehe

    ReplyDelete
  9. Aku benci sbb madet jatuhkan UMNO......biar Rafizi dan anwaA mampuskan atok Bodo tu....

    ReplyDelete
  10. Aku pun dah naik meluap dah dengan Kejora BB ni....ingatkan boleh dibuat kawan tapi rupa2nya bangang...penyokong Anuar paling tegar!!...hei KBB ...Anuar tu tetap bekas peliwat, tak payah nak mengaku cucilah sampai mampos pun orang tak percaya.Cuma kini kami terima beliau diatad keinsafan dan kebersamaan beliau dalam menyokong perjuangan Tun dan tak lebih dari itu.Jadi kalau dengan permaufakatan ini akan menjadikan Tun kena ikut segala kehendak/arahan Anuar dan Rafizi sepatutnya kesepakatan ini mesti dikali semula.

    Kepada Rafizi yang perasan terlebih cerdek tu....memang dah padan dengan muka diberi arahan oleh mahkamah supaya berkelakuan baik selama dua tahun.Nasib baik Tun tu bijak dan tidak memberi apa2 jawatan lebih2 lagi jawatan menteri dalam kabinet Tun...kalau tidak sudah tentu kacau bilau dibuatnya!!??...

    Kalau sekadar nak bercakap macam Rafizi tu, semua orang boleh kalau mahu....tetapi untuk apa?...sehinggakan semua yang orang lain buat tak ada yang kena...kadang2 rakyat bosan dengan sikap yang seperti ini...masih lagi bersikap seperti pembangkang walau pun sudah menjadi kerajaan....manusia seperti Rafizi nilah yang akan menjatuhkan kerajaan dan akan membuatkan pembangkang memandang rendah dan mentertawakan kerajaan yang memerentah.Sepatutnya Anuar dan Rafizi bangang ni menjadi rakan untuk memberi idea yang baik untuk sama2 membangunkan negara...bukan menjadi duri dalam daging.Jadi kepada KBB tolong fikir2kan ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup Anwar....hidup Zahid....hidup TGHH....hidup rapuji

      Delete