Tuesday, December 3, 2013

Ustaz kazim sahut cabaran nik aziz?

Ustaz kazim sudah main politik - mengistiharkan diri keluar dari pas selari dan menyahut cabaran nik aziz - pendakwah mesti ada pendirian politik, jika tidak dia akan dimakan serigala.

Perhimpunan agung gah di kalangan perwakilan yg ditemuramah media kononnya umno memartabatkan Islam dengan memasukkan ulama dlm majlis tertinggi, itu dimaksudkan dng ustaz kazim.

Dalam pas sendiri, bukan sedikit ulama, bersepah - pun akhirnya diketepi dan dipinggirkan oleh mat sabu, husam dan sekutunya - pro anwar.

Baik umno atau pas, baik nik aziz atau najib - mereka adalah pemain politik yg licik, tetapi sepandai tupai melompat, nik aziz dah tersungkur, najib bila?

2 comments:

  1. PAS telah ketinggalan zaman, PAS sebuah parti politik yang tak bertamaddun...masih di tahap tahun enam puluhan. Masih tidak keluar dari kepompong kekampongan di zaman melinium ini. Masih ditahap dibawah tempurong kelapa. PAS telah keliru, keliru dengan identitinya, keliru dengan perjuangannya, keliru dengan siapa dia patut percaya sehingga sekonkol dengan DAP dan menjadi lembu tunggangan DAP. PAS telah dikuasa oleh mereka-mereka yang tidak ada kredibiliti diri walaupun mengaku sebagai orang Islam yang warak bertaraf ulamak. Tapi ulamak yang penuh dengan sifat denggi dan dendam kesumat melampaui batas-batas ugama Islam.

    ReplyDelete
  2. Sangat setuju dengan Anon 14.00.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...