Thursday, December 25, 2014

Simple question ? Najib telah melakukan yang terbaik...

Antara kayu golf dengan rakyat - mana dulu yang Najib dahulukan?

Jawapan: Najib telah mendahului rakyat dengan melawat 145 mangsa banjir di Pahang yang mewakili lebih ratusan ribu yang berpindah sebelum terbang ke Hawaiii..

Jawapan: Rakyat tetap didahulukan cuma kayu golf diutamakan !!!

Bukan sahaja rakyat love Najib tetapi Najib pun love rakyat..

Situasi dan keadaan banjir yang berlaku semakin buruk tetapi status, keterpaksaan dan keperluan di sisi Obama lebih dasyat dari itu.

Insya Allah lepas banjir surut, Najib balik dengan beberapa idea untuk mengumumkan beberapa lagi peruntukan yang ditambah disamping idea-idea transformasi (1BANJIR) supaya banjir besar dapat ditangani.

Rakyat akan berterima kasih dan memahami apa yang Najib lakukan, mungkin bukan sekarang tetapi 10 tahun lagi...

7 comments:

  1. Artikel smpah..cmni...lgsg x mmbntu...rs nye ko nih la yg njib ckp blogger bangang...

    ReplyDelete
  2. Siapa yang perlu saya bantu? dia Minteri ke Saya Minteri (sebut cara slang Samy Vellu)...Blogger bangang hanya ditujukan kepada yang ber'upah' !

    ReplyDelete
  3. Berapa kali agaknya najib jentik telor awak kd, sampai mcm ni sekali awak sakit hati kt dia....

    ReplyDelete
  4. Lorr..KD mmg suke wt artikel cmnie...x puas ht sbb x dpt uph dr njib kot...haha

    ReplyDelete
  5. Kami tidak akan batal percutian(BUAT BOOKING LAMA DAH) kami sebab:

    1.Pergi London ,cuti YES, dan menziarah anak buah yang dapat biasiswa GLC, dan juga rasa imbohun dari ajen hartanah Power stasen,hotel hotel,pelaburan,Mayor of London.
    2.Pergi Amerika cuti YES, menziarah anak buah yang dapat errr sama aje, dan juga rasa imbuhan dari pejabat pelaburan Kazahan di LA, SF,NY.Musim HO HO HO.
    3.Pergi Ostolia New ZEaland sebab cristmas kat sana musim panas,cuaca hadzir Mesyuarat MH 370.
    4.Pergi berjumpa kominis tongkang turun dengan bajet kerajaan negeri Ah Beng Tong Kang turun. STAR pergi Baitul Maqdis untuk ziarah kawasan zionis.
    5.Pergi Surabaya, ramai owang Melayu,.jangan lupa surat kuning..
    6.Pergi HongKong ,BeIjing untuk tambah kautim untuk tahun 2015 -- year of Endless Festivals (termasuk pesta banjir di JOHOR)....Naz dan Ng Yen YEN.
    7.Penyokong IFC dan Berita Baik dari negeri bawah Ayu dah ada di rumah POPIAH,italy.
    8.MP Labuan tengah membuat kemah terbesar di supply olih DATIN TAPAU untuk sambut hari ini, hari kebesaran Alkitaab,Berita BAIK,dengan adakan pati yang paling besar,mudah untuk beri ucapan ikhlas dengan kasih sayang dan respek kapada HO HO HO.
    9.Tak lih keluar dari kawasan sebab ada kenduri,pati,ucapan yang sangat mengembira kan 25,#26,Tan Sri Pheng ,moderation Wong,MCA, saiffudin Kalah 2 kali.
    Juga di selangor,WP, banyak Parti ;pati buih,pati karlsberk,pati HEINekkken CImb.
    Ramai PATI cina vietnam indon,arab kazak nigeria,eropa buat pati untuk setengah pihak yang belut dari pakaian seragam.
    Hotel 6 bintang mesti spesial punya sambutan,siap halal lagi menu.
    VIP VIP termasuk DOKTOR PHD pasma liberal untuk puak Berita BAIK. MP Liberal PASMA wajib pergi sebab nak jaga diorang di subang jaya dan bapak provokasi PP..
    SURAT KUNING tak bolih pergi jauh sebab takut kasut mahal basah,air pasang kuat,takut bot karam.Lagi pun siaran ASTROW baik punya banyak, nak keluar buat apa.
    Selamat bercuti CLUELESS ,twitter wecaht wassap fb bolih update .
    Semuanya dalam jagaan baik olih ATM PDRM KDN KSN MKN, KSU Perbendaharan,
    Selamat tahun baru kapada CLUELESS dan pemata.
    Saya amat senang jika anda ambil masa untuk fikir letak jawatan pada 1.1.15 dan keluar dari PMO.
    Yang kerja kuat kini adalah imigresen johor,keje sampai 2 pagi, tapi bukan tolong 68,000 mangsa banjir,tapi tolong Koperasi Pekerja JIM demi NEPAL BANGLA.
    10.Pempinan kita,termasuk berpangkat dan bangsawan, ni semua berada
    berada tahap selesa,banyak duit,anak tak payah bayar PTPTN dll dalam kumpulan tak berdaftar 25 orang ternama Melayu liberal moderate mendapat sokongan padu nya#26 MCA dan kaum tong kang turun sahabat surat kuning..
    Golongan yang amat suka menyambut 25.12 dan 01.01 setiap tahun.
    Ah Jib Gor rasa kan dia hebat dan bangga dengan suasana ekositem ini, mana tiada satu seruan kumpul bantuan bencana dari sahabat surat kuning tong kang turun .
    01.01.15,Msia jagi kepala ASEAN. CLUELESS bolih jalan jalan lagi.
    Ah JIB -- ENDLESS POSSIBILITIES ENDLESS FESTIVALS Bapak EXTREMIS jenis bangsawan Heinekken dan TRULY ASIA.
    arjuna waspada
    changkat lobak

    ReplyDelete
  6. Memang najib tak perlu nak terhegeh-hegeh kehulu-kehilir untuk pergi semua tempat banjir , kerana banjir tetap berlaku tapi tolong berada didalam negara , Tak payah la cuti , pegawai polis , Jpam , kesihatan dan temteran semua dibekukan cuti kalau berlaku bencana jadi kita sebagai ketua tolong tunjuk contoh baik sikit la , malu kat orang bawah perangai bodoh kemudian mengada-ngada . lepas kaki jilat pungkok najib mula nak cover line dengan macamx2 cerita bodoh macam sinajib bangang ni . Hello Najib ini pun tak faham lebih baik berhenti bagi sama orang lain la , tapi bukan Pakatan (PR) sebab semua bodoh dan barua Dapigs saja .

    ReplyDelete
  7. Saya sokong KD!!!!!!!!!!. Artikel macam inilah yang dialu2kan. Kita harap Melayu Islam dapat bekerjasama seperti yang diperintahkan oleh Allah dan Rasulnya........ dan bukannya sperti yang di bawah ni..........

    Melayu asyik salah faham jeee..... Nak macam ni kot???

    RBA CELAKA kata Selangor & P.Pinang TIDAK perlu bantu Mangsa Banjir Kelantan kerana mereka degil hendak Laksana Hudud

    http://celahgelegar.blogspot.com/2014/12/rba-celaka-kata-selangor-ppinang-tidak.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+celahgelegarblogspotcom+%28CELAH+GELEGAR%29

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...