Wednesday, April 20, 2016

MENTERI BODOH KE RAKYAT YANG BODOH...



Akhlak pemimpin...
Menghalalkan cara.




9 comments:

  1. Kau dan spesis anjing macam kau je yg bodoh. Dah jilat rapiji ke sekarang? Ahakssss.....

    ReplyDelete
  2. Menteri tak bodoh, rakyat pon tak bodoh, Yang Bodoh, banggang, bebal, biol, bahalul bintolol, baghal, hanya Kluangman haramjaddah cilake dok pie ikut mamakkutty madey.

    ReplyDelete
  3. Ironinya dalam gambar yang dimasukkan dalam post blogger ni takde pun perkataan bodoh atau sesiapa yang menggelarkan orang lain dengan perkataan bodoh. Ini secara tidak langsung menunjukkan keperibadian blogger ni. Sudah-sudah la menggelarkan orang dengan perkataan tidak baik. Lebih baik kita muhasabah diri dan lihat adakah kita ni seorang hamba Allah yang baik sepertimana yang sepatutnya yang diredhai oleh Allah dan RasulNya.

    ReplyDelete
  4. Setuju dgn anon 4.00 PM. Org yg suka memaki hamun Dan mencaci itulah yg tak berakhlak Dan tak ada harga diri,tp mereka tak sedar diri,yg dia tau dok cari salah org lain. Udah2 lah penyokong najib,bawalah berfikir sejenak berbaloikah korang menyokong perasuah. Rasuah ITU adalah jenayah! Ada faham ke?

    ReplyDelete
  5. Tony Pua ada bertanya;

    "Duit 1mdb adeee hilang keee atau tidak?"

    ReplyDelete
  6. Orang cerdik kalau ulas, ada isi.
    Orang bodoh, tak ada fakta, dia panas hati...

    ReplyDelete
  7. Menteri dalam proses nak memperbodohkan rakyat.Biar semua orang jadi macam menteri kabinet dapur yang tahu angguk2 geleng2 saja.Tapi rakyat tak bodoh mereka akan guna otak dulu fikir samaada mereka perlu angguk atau geleng.
    Pak menteri semua jangan terlebih angguk dan geleng takut nanti terseliuh urat leher nanya...

    ReplyDelete
  8. Cai najis panas punkoq..
    Kahkahkah..

    Xsesuai kt msia konon.. sbb tu msia takot sgt nk dedah pnipuan 1mdb.
    Negara lain relek je siasat tanpa ade mslh. Sbb pmimpin takot tupi helah tbongkar, xsesuai utk bcuti..

    Cai, mcm mn imej umno nk pulih?

    ReplyDelete



  9. Bismillahir Rahmanir Rahim

    https://keep.line.me/s/Lb8uYYKl0c45XfYhErKpES9VipJoa6sXmUwle-HBC7I

    Web: almawaddah.info

    Salam wa rahmah

    Kepada;

    Yang dihormati para akademik, para rektor universiti dan para mufti.

    Tan Seri/Datuk Seri/Datin Seri/Datuk/Datin/ tuan/puan

    Tajuk: "Penukaran al-Qur'an dangan mazhab Ahli Sunnah Wal-Jamaah sebagai asas agama Islam oleh para Mufti Malaysia adalah "un-Islamic". Rencana ini adalah bagi tujuan kajian dan renungan
    Tidakkah Islam itu rahmatan li -l-Alamin.?
    Terima kasih wa 'afwan.

    Daripada;
    Pencinta al-Qur'an sebagai asas agama Islam di Malaysia.
    Kuala Lumpur
    Malaysia.










    ReplyDelete