Thursday, April 21, 2016

NURUL, POLITIKNYA MAHU SAMPAI KE MANA, SETAKAT CELAH KAKNGKANG SAJA KE (?)

Dari awal hingga ke la ni, Nurul pemain politik yang ditolak kedepan atas keterpaksaan keadaan masih lagi tidak nampak missi dan vissinya.


Masih lagi sama seperti di peringkat awal, perjuangan untuk kebenaran papa dan kini perjuangan untuk melepaskan papa.

Perjuangan di alam bunian hanya sesuai untuk politik orang kayangan dan bukan dibumi realiti yang dipijak.

Rumahtangga lambang kekeluargaan, pengurusan yang sepatutnya dijaga hancus di tengah jalan. 
Saolan lazimnya, bagaimana dia mahu menguruskan kawasan, rakyat dan negara..

Politikus macam Nurul sangat bahaya, dia tiada prinsip perjuangan yang
jelas, tumpang dikenali dari mak bapak, sampai bila (?)
Politik mak bapak pun haru biru... 

Dalam lain perkataan, jika ada sesiapa yang dapat membantu melepaskan papa nya, Nurul boleh bekerjasama (?)
Begitukah (?)

Apakah Nurul sedang tercari cari idola pemimpin wanita yang mahu dijejakinya..

10 comments:

  1. Dah memang Giler Babi Blogger Kluangman Macam lahabau binawe sial muka taik ayam.. gambar lain citer lain.

    Kluangman kenapa kau jie bodoh macam sial jer haah! Manyak jilake kau jieh..

    Banggang bodoh sial.majal suweh pukimak semua kau punya lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko frus ye, Mmat 123? Sampai maki macam macam

      Delete
    2. Ni Anon 1:23 PM dikandung mak dia tapi tak tau lelaki mana yang mengandungkan mak dia!!

      Delete
    3. 2:45:00 PM ni tak di kandung pun tapi tumbuh terkontang kanting di kelengkang emak dia!

      Delete
  2. Nurul jadi begitu sebab si Aziz Bari sudah cabut ke DAP. Dulu si Aziz bukan main puji dia lagi, kata Nurul bakal PM pompuan pertama Malaysia, kalau tak silap. Pandai dia nam bodek Nuor

    Dulu di PRU13, PKR bagi Aziz kerusi Sabak Bernam. Berasal dari situ pun, tak menang bertanding. Cabut ke DAP. Si Aziz nak kejarkan safe seat dari DAP di PRU14, gamak nya. Pensyarah takda perinsip punya jenis. Nurul pun kecewa, hilang semangat gamak nya.

    ReplyDelete
  3. Nora sudah lost steam. Tak tau apasal. Tarak inspirasi kot. Inspirasi dari orang jantan. Coba memacam nak keluarkan bapak nya, tak dapat. Tarak tempat nak letak kepala melintuk gamak nya.

    Kesian. Bapak masuk penjara, laki di tendang tak tau ke mana. Rasa nya dia yang menendang laki nya tu.

    ReplyDelete
  4. menjelang malam jumaat, blogger kd sudah mula menunjukkan ciri2 kepeningan. sengaja menunjukkan gambar lain dengan nukilan yang berbeza. lain terangsang lain yang pancut. ikut suka ko la kd, ko buat ko tanggung.

    ReplyDelete
  5. kepada yang berbudayakan maki hamun sebagai fakta selepas otak gagal berfungsi, didoakan kedua ibubapa mereka ditinggikan darjat di sisi Illahi samada masih hidup atau sudah meninggal.

    Bukan salah ibu yang mengandung jika mereka hilang pedoman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu jenis yang takda didikan emak bapak, hidup di biarkan bersendirian di tepi kandang babi, emak bapak bertungkus lumus tanam sayur di hujung tanah tiap hari, dia merayap, kekadang ambil tahi babi masuk ke mulut dia sendiri, itu pasal tiap kali bertutur, busuk macam tahi babi.

      Delete
  6. Gambar semi-luchah pun jadi material Kluangman. ..adoi2

    ReplyDelete