Wednesday, October 26, 2016

NASI LEMAK ANAK DARA VS NASI LEMAK ROSMAH

Baju kuning,  baju merah dan baju hitam lepas penat ber reformasi,  ber transformasi boleh rehat,  teh tarik dengan nasi lemak.. 










*MACAM-MACAM GILA*

Hari ini dengar cerita ada satu lagi *GANG* wujud, iaitu *GANG BAJU HITAM*yang di ketuai oleh *KHAIRUL AZWAN HARUN @  AZWAN BRO* iaitu seorang *NAIB KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA*.

Kurang pasti pula apa tujuan wujudnya *GANG HITAM* ini selepas wujudnya *GANG MERAH*.

*GANG MERAH* yang di ketuai oleh *JAMAL PAK TONGKOL* adalah seorang *KETUA UMNO BAHAGIAN SUNGAI BESAR*

Apa *PERSAMAAN MEREKA*? .... Kedua-duanya adalah *ORANG KUAT UMNO*.

Apa *TUJUANNYA*.... Hanya untuk membuat *PORAK PERANDA* setelah *KETUA UMNO BAHAGIAN SUNGAI BESAR* itu *GAGAL* untuk mencetuskan *HURU HARA* agar Najib dapat *MENGISTIHARKAN DARURAT* melalui *AKTA MKN*.

Berapa sen lah mangkuk-mangkuk tepen ini di bayar agaknya....kalau mereka menafikan bahawa mereka di bayar maka kita kena siasatlah *KEWANGAN* mereka.

*GANG HITAM* ini katanya juga ingin menggempur *BERSIH 5*, ini satu *MASALAH MENTAL* kalau ianya benar...kerana *AZWAN BRO* itu tidak faham *HAK-HAK RAKYAT YANG MENYERTAI BERSIH 5* itu adalah *TERMAKTUB DI DALAM PERLEMBAGAAN NEGARA PERKARA 10(1)*.

Nasehat saya kepada *AZWAN BRO* tu janganlah hendak menunjuk *HERO*, kerana kalau *BARISAN NASIONAL* kalah dalam PRU akan datang, anda akan menjadi *MARKING MARK* untuk di bawa ke muka pengadilan.

*SAJA NAK TANYA* rumah berjuta , kereta-kereta mewah dan harta-harta anda itu datang dari mana, emak bapak tak kaya mana, takkan *MENABUNG DARI KECIL JUGA*

*SHUKUR MOHAMAD*
(ahli *PPBM* seumur hidup)








Hari Ini  Di Umumkan Bahawa Perjanjian Penjualan MISL Anak Syarikat MISC Milik Petronas Kpd Sykt Bukan Melayu Sudah Termeterai Semalam.

Lesen Logistic Ketenteraan Negara & Lesen Logistic Halal Milik Sykt Berkepentingan Melayu Ini Kini Bertukar Tangan Kpd Sykt Bukan Melayu.

Loo Hooi Keat adalah Pemilik Terbaru MISL. 

http://www.bursamalaysia.com/market/listed-companies/company-announcements/5239897




















2 comments:

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...