Google+ Followers

Saturday, January 21, 2017

KALAU BAB BERCAKAP, GUNUNG JADI CAIR



Selepas siasat,  hantar kepada siapa,  lepas tu apa jadi...

22 comments:

  1. biasalah KD, lepas siasat do OSA kan....
    depa ingat rakyat bahalol and bangang macam keris berayon and najib bangsat and ahli umnobn yg bahalol...
    rakyat dah tau apa akan jadi bila siasatan habis...tak payah nak jadi rajinikhan lah....
    bukan semua rakyat boleh ditipu macam ahli umnobn yg bermodalkan dedak haram....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju Bro!!

      Hidup Bersatu!

      Delete
    2. apalah kamu ni. nak sampaikan hasrat dan maksud tak payah la membangsatkan orang. nampak buruk pulak perangai kamu ni. tun mahathir kata2nya pedas tapi tak pernah pulak membangsatkan orang. cuba ambil iktibar daripada orang yang kamu kagumi ini. pisahkan syaitan daripada perjuangan kamu.

      Delete
  2. What do you expect from hypocrites?

    ReplyDelete
  3. Nii semua wayang saja..kalah filem tamil..chitpoooraaahhhh🎦

    ReplyDelete
  4. Cam kao jg KD... bab menipu, membohong, menghasut, menghina dan 1001 macam me lagi.... Org Melayu kata "mengata dulang paku serepih... mengata orang..... sambunglah KD....hahahahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh itu perangai najis yg ko sebut tu

      Delete
    2. 1.03
      KD penyamun macam MO1 tu ke?..menipu kat mana? membohong kat mana? menghasut kat mana? yang selalu dok hina org puak2 MO1 saja..contoh keris...cakap biar jelas..ni le anak didikan UMNO yang menyokong klep...

      Delete
    3. 103...cam kau juga KD!!!! Mengaku lah ye... Najib n pemakan dedak menipu...membohong...menghina... Game over

      Delete
  5. Kata bugis lanun pulak
    'Mengata dulang paku serpih
    Kalau nak menyonglap
    biarlah berlebih-lebih'

    ReplyDelete
  6. Tak payah lah siasat..buang masa..rakyat pun tak mengharap sangat .kes puluhan juta pun NFA apa nak kata lagi

    ReplyDelete
  7. Blogger paling bodoh dlm sejarah.
    Org baru di lantik.
    Tunggu la tindakan seterusnya.
    Belun apa2 lg dah berperasanka buruk.
    Dasar blogger upahan pembangkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa2 cuba check spenda si shahrir tu? Ada kesan2 dedak tak? Dia sendiri mengaku ambil satu juta ringgit drp tuan besar dia, si najib. Jgn la sedap mulut je kata org bodoh walhal kau la paling bengap dlm sejarah tamadun manusia. Dah kena kencing kuning hari2 tapi masih rasa mcm mandi air hujan. Dia berani sebab dia tau SPRM sudah dalam poket boss dia...gerenti lepas punya. Kalau SPRM dakwa pun tetap ada 2nd line of defence yakni si AG Apendi. Kalau dua2 buat hal maknanya merasa la penangan najib yg terbukti berkesan mengecutkan telor seluruh BN tak kira MT ke...YB ke...hatta kuli batak sekalipun. Money talks dude!

      Delete
    2. 3.26
      kena berprasangka buruk le..duit MO1 dah kasi sejuta..mana org tak percaya..tak kan nak lawan, nak kasi jatuh org yang kasi dia duit sejuta..

      Delete
  8. Kalau Felda gagal memberi duit kepada Sondakh macamana nak dapat derma Indonesia pulak. Sanggup letak king of putar alam untuk memastikan Felda membeli PT Eagles.

    ReplyDelete
  9. makcik felda dah hilang keyakinan dengan pengurusan felda.

    ReplyDelete
  10. Datuk Seri Dr Zahid Hamidi berkata berdasarkan kajian hanya 6.6% kumpulan cybertrooper mempertahankan agenda pentadbiran kerajaan manakala 93.4% menentang.
    Keris berayun Ni termasuk yg 6% tu,dah nak pupus.kikiki

    ReplyDelete
  11. Setuju 505...Lihat dekat shabudin blog... Yg beri komen pro najib mcm sampah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu bukan macam sampah bro,mereka-mereka tu dah memang sampah.semua dah takde value.

      Delete
  12. Cuma apa yang saya dan rakyat yang sedar harapkan kepada semua warga Felda.....marilah kita sama2 menentang pemimpin yag zalim!!.... cukup2lah kita ditipu oleh pemimpin munafik yang sedang bermaharaja lela sekarang,kita kuburkan umno/BN diPRU 14 nanti.
    Ingatsemua,bila tiba musim mengempen nanti tentu akan ramailah puak2 penjahat tu datang dan akan membawa berbagai hadiah2.....seperti wang ringgit,barang2 letrik,kain dan macam2 lagi.Semua pemberian ini tuan2 dan puan2 serta saudara saudari sekelian boleh diambil tetapi bab mengundi jangan sekali2 mengundi mereka....kita ajar mereka kali ini biar habis habisan.Cukup2lah mereka menipu kita sejak sekian lama.

    ReplyDelete
  13. SPRM jangan tidak siasat TS Isa dan juga anak (anak2) dia. Cari bukti. Jangan kira bulu. TS Shahril Samad dan PM Najib tidak cover. High time "over-expire" politician put to rest.

    ReplyDelete