Google+ Followers

Wednesday, August 16, 2017

KETIDAKMUNGKINAN ISA DIDAKWA MASIH ADA


Kita harap AG menggunakan segala kebijaksanaannya dan keajaiban
seperti sebelum ini terhadap Isa Samad. 



Tidak wajar habis madu sepah dibuang.






12 comments:

  1. Bergantung kpd taat setia terhadap najib (baca saling mengugut).
    Masih ada harapan utk tidak masuk ke mahkamah memandangkan AG lantikan najib punya kepakaran "hakim sendiri".

    Dengan dendangan "madah berhelah port dickson" mampu merobek iman Kak Mah selaku Imam Wasatiyah, Ibu Paling Mithali dan juga ikon suami soleh

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Pungkok takpa jangan macam korang kejanya nk menipu jer..janji jer kencing...

      Delete
  3. Dah jadi ahlol nujum pulak..... blog serba tahu ini membuat tilikan dalam air yg dibubuh dlm mangkok. Mangkok hayun betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raja arab bagi derma. Dia plak bagi anak tiri buat filem lucah..eelah org arab kan suka tngok porno...hidup umno..

      Delete
    2. lepas tu ko la antara peminat setia filem porno. buat filem porno je salah, tengok tak salah pulak....

      Delete
  4. Anon 6:36 PM...... ape yang merepet ni. Kalau tak de modal jangan menyampuk.

    ReplyDelete
  5. dah termaktub dalam undang2pun. walau dah ditangkap, direman dan didakwa, selagi belum jatuh hukum individu itu kekal dalam kategori tidak bersalah. begitu juga dengan kes orang yang dimaksudkan oleh kd, beliau baru sahaja direman, maksudnya perlukan siasatan lebih lanjut. jika hasil siasatan menunjukkan beliau tiada kaitan maka pendakwaan tidak diperlukan. begitu juga jika sebaliknya, jika ada kaitan maka pendakwaan akan dilaksanakan. jadi kita janganlah mendahului orang yang menjalankan kuasa siasatan hanya kerana curiga dan prasangka buruk kita itu sudah sampai ke tahap paling tinggi.

    ReplyDelete
  6. Tak apa Lawyer hebat Shafie-9.5Juta-Belum-Jawab-Bisu will fight for this guy for just 1000 RM....hmmmm!

    ReplyDelete
  7. Issap SooMAD adalah Barua yang dihantar oleh MahaKUTTY untuk menjahanamkan Najeeb!
    ....perlu di ingat Issap SooMAD adalah Tua Kutuk yang bertanggung jawab dalam skandal pembiakan Virus Nipah yang mengakibatkan wabak JE @ Japanese Encephalitis yang berasal dari kandang-kandang BABI haram yang berselerak di N9 tapi dibiarkan sahaja oleh rejim BN/UMNGOK semasa Issap SooMAD masih menjadi MB N9

    ReplyDelete
    Replies
    1. teruk la ko ni paul. asyik maki hamun org je kerjanya. asal komen je maki. asal maki je komen...teruk teruk....

      Delete
    2. Kau nak ke kena penangan Nipah Virus? Kalau kau tak mati pun, sekurang kurang nya otak kau pun mati bila kena penangan Nipah Virus ni! Uni lah penangan korupsi yang dah jadi darah daging UMNgOK dan ex-UMNgOK macam PPBM dengan MahaKUTTY sebagai pemimpin pujaan korang!

      Delete