Google+ Followers

Saturday, August 5, 2017

ZAHID SEDIA BERSUMPAH LAKNAT..

Kenapa dan apa perlu dia mencabar dirinya sendiri.. Yang kita minta very simple.. 
1) ic biru Mahathir a/kutty dan
2) rakaman percakapannya dengan Tun selepas dilantik sebagai TPM.. 

Dalam hal ini, sumpah laknat tidak relevan. Malah sumpah laknat akan di anggap satu lagi pembohongan untuk menutup pembohongan. 

Satu cubaan yang sia-sia.

Kesediaannya disiasat oleh SPRM juga dipandang remeh dan hasratnya supaya SPRM turut siasat harta Tun dan anak2nya juga menambah kebudak budakannya. 

Apa yang nyata, samada pembangkang atau partinya sendiri,  zahid akan sendirian dan kesepian selepas ini. 
Zahid akan dilihat sebagai musuh yang sudah tiada taring dan dijauhi rakan daripada turut terpalit lumpur yang dibawanya. 

Bagi Ibrahim Ali,  Presiden Perkasa,  menyerang dengan peluru kapor,  musuh tak mati tapi sendiri yang setengah mati. 


16 comments:

  1. Bukan peluru kapur tapi serang guna boomerang, kena backfire balik.

    ReplyDelete
  2. Tua Kutuk MahaKUTTY Al-Munafiq mana berani sumpah lak at!

    ReplyDelete
    Replies
    1. parti angkat spender da bersumpah laknat ke tak terima 90 juta..mana agaknya ya nak dapatkan bendera yang pak mus tunjuk dulu..

      Delete
    2. Betul tu. Tgk najis. Berani kerana salah. Takut kerana benar.

      Sungguh selasa depan dia saman.
      Nothing2hide ade plk isis mengganggu.
      Laporan audit terpampang didada akhbar.
      Isu 1MDB bebas dibahas diparlimen walaupun subkudis.
      Debat..oppsss. sorry bukan budaya kita.
      Mencuri.. yessss.. demi agama bangsa dan tanah air.

      Delete
  3. PRU-14 nnt kita ramai2 halau wak jahid balik indon.

    ReplyDelete
  4. Terlampau sakit hati sbb gagal buat fitnah kt Tun Mahathir, zahid komedi teruskan serangan tembak peluru rambang. Kesian kt dia ni, jgn pulak kita tambah stress dia tak lama lagi kena tendang dgn hishamuddin.

    ReplyDelete
  5. 2.3 hari ni.wak jawa dh start neroyan ckap dh merapu.asyik muka dia jer kt tv..apahal wak mcam orang gilaajer..dh kena sound dgn rosmahaljoli ker.silap2 jawa ni tk dapat jadi calon balik habis albadaki dh megamok..habisla lu jawa..konon ada duit juta2 atas usha sndiri yeker?...statement ni banyak orang tk caya ooo..org umno mungkinla..dia org bole kena beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ameno cerita apa pun angguk je..

      Delete
  6. Wak Jahid ooh wak Jahid;

    Wak yang cakap wak ada salinan IC Tun M siap tunjuk tayang lagi pastu buat-buat baca kononnya namanya tertulis "Mahathir a/l Iskandar Kutty";

    Pastu wak juga yang cakap ada rakaman perbualan wak dengan Tun M;

    Tapi kini wak nak sumpah laknat pula untuk buktikan kebenaran..

    Kebenaran apa wak?

    Untuk apa lagi bersumpah laknat apabila wak sendiri wak ada bukti2 yg berkenaan?

    Dedahkan je laaa. TV3 rela ulang tayang bukti-bukti wak tu 3 hari 3 malam.

    Adakah sumpah laknat tu demi keredhaan Najib?

    Betullah wak ni hebat kerana benar-benar berani meletakkan diri di dalam pintu kelaknatan Allah semata-mata demi keredhaan Najib.

    Ini sudah sangat berani ni wak. Saya tabik sama wak.

    Tapi terpulanglah kepada wak kalau wak rasa nak buat jugak. Mungkin wak rasa wak takkan ditimpa apa-apa sebab sudah 30 tahun wak berada di tanah haram setiap hujung Ramadhan.

    Wak kan dulu pelajar Madrasah Idrisiah. Sudah tentu wak faham kesan dan akibat sumpah laknat tu.

    Kalau tak faham pun mesti wak tahu di dalam agama kejahilan bukan satu alasan.

    Atau mungkin wak patut buka balik kitab-kitab agama dan baca tentang istidraj sebelum wak teruskan.

    Cuma beringatlah wak, kelak wak akan ditimpa apa yang wak tempah.

    Sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia sedikitpun melainkan manusia yang menganiayai diri mereka sendiri.

    ReplyDelete
  7. Selagi ada balas membalas, jika kita mengata orang lain, orang lain itu akan mengata kita pula.... dan itu lah seterusnya, maka tidak akan ada penghujungnya. Akhirnya kedua dua pihak akan di pandang hina oleh para penonton
    dan pemerhati sekelian. Malu lah sikit.

    ReplyDelete
  8. Zahid dah syok bila ahli umno tepuk dan caya kat dia. Dia sekarang serupa najib, asal ahli umno sokong dan percaya cukup la. Ahli ph, pas, dan bukan ahli tak percaya tak kisah asalkan ahli umno terus bodoh dan percaya cakap pemimpin mereka sahaja.

    ReplyDelete
  9. Sumpah laknat adalah antara individu berkenaan dengan Allah. Yg admin meroyan mcm biawak gian ni kenapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurang tepat tu...
      ...sumpah laknat meletakkan kepercayaan kepada-Nya. Lepas bersumpah, tak payahlah nak meroyan seolah2 nak mengiklankan atau nak dapat political milage pulak.

      Perbuatan nak mempermainkan sumpah seperti ini umpama tak percaya akan keupayaan sumpah laknat tu.... dah macam budak2 si Wak Jahid ni...

      Delete
    2. Pelik juga Wak Jahid ni..
      ...lahir selepas merdeka
      ...ibubapa warga negara Indonesia
      ...lahir di Indonesia

      Macam mana boleh jadi rakyat Malaysia dan warga negara Malaysia?

      Delete
    3. tak payah pelik bro,kat malaysia ni semua boleh.yang tak boleh cuma 1 je.
      jgn cuba usik bini semah ar nanti siap segala hulubalang naik sawan babi untuk mempertahankan nya.

      Delete
  10. Aku cukup bangga tengok Zaheed Mat Indon dan Tua Kutuk MahaKUTTY berperang!!! Wakakakaka muahahahha!! KipiDAP UMNgOK and ex-UMNgOK!!

    ReplyDelete