Saturday, December 23, 2017

APA STATUS BUKAN ISLAM CALON PAS...



Sudah tentu tak macam MCA, MIC atau DAP, jenama PAS ???
Takkan ada logo HALAL pula!!!





Ditakdirkan, calon Islam PAS kalah semua kerusi parlimen, yang menang semua kerusi parlimen, calon bukan Islam mewakili PAS, siapa pula jadi PM (?)

Apapula bai'ah ke atas mereka.

Calon bukan Islam inilah yang akan diguna menemtang calon DAP dan orang Melayu akan diseru sokong calon bukan Islam PAS dengan beberapa ganjaran?????

Cukup dan memadailah memperbodohkan akar umbi pas dan pendedak dan macai  umno sahaja, jangan cuba sebarkan kemaluan tersebut kepada rakyat lain.

10 comments:

  1. apa yg ko merepek meraban ni bro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa komen Hadi pasal scandal
      Felda yang terbaru?? Adakah halal atau haram ??

      Delete
  2. Aduhhhh..dgn kes terbaru felda tangguh lagiilah nmpknya pru..sesak nafas pm najib..🌔🌓🌑

    ReplyDelete
  3. Pas oh pas. Rosak lagi merosakkan. Sesat lg m'yesatkn.

    ReplyDelete
  4. Tak payah lah asyik nak menyebok dengan hal dalaman parti parti lain. Isu isu dalam pakatan hapraq pun dah berbakul bakul. Sebok kan diri dg hal hal dalam parti yg anda taksub sudah lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah anon 1:31, kau jaga lah umno tu baik baik kot kot masih boleh diselamatkan

      Delete
  5. Replies
    1. Takkan sendiri tulis sendiri sokong. Tak habis² buat kerja menipu, dari boss sampai kuli..

      Delete
  6. Hahahahahah sokong Mohd Nor.....hahahhahahahhaahha lenkali jgn jadi bangang anon 1.31 n 1.46 kerana anda adalah org yg samo.....
    sendiri gali kubur sendiri tanam

    ReplyDelete