Tuesday, December 12, 2017

TERIMA KASIH UMNO TERIMA KASIH JAMAL...SERANGAN MENJADIKAN PH PADU

















Sikap beransur orang Melayu mula menerima DAP berdasarkan pemerhatian berterusan dan pergaulan melalui PH dan imej pentadbiran PP di bawah lim guan eng serta kerajaan campuran di Selangor.

Sikap keterluan dan berlebihan umno memburukan DAP bagi menakutkan dan membenci di kalangan orang Melayu sudah kurang berkesan kerana sebahagian pemimpin umno sendiri berakhlak jauh lebih teruk dan tidak mencerminkan langsung Melayu Islam.



PAS juga yang turut menggunakan modal yang sama dengan umno sudah jauh menyimpang dari pendekaan Islam terhadap orang bukan Islam seperti DAP.




Hari ini DAP turut menyatakan bantahan terhadap Amerika di atas pengistiharan Baitulmaqdis sebagai ibunegara Israel.

18 comments:

  1. Salam. Topik yg menarik. Setuju dengan kenyataan LKS. DAP adalah parti yang ditubuhkan oleh rakyat Malaysia dan agenda perjuangan mereka adalah jelas dan nyata. Tuduhan dan tohmahan yang menyatakan parti DAP adalah parti Racism dan ethnic centric adalah amat tidak benar. Parti tersebut telah menjadi liberal dan menerima keahlian dari pelbagai bangsa yang dewasa ini.
    Ideologi yang dibawa dan diamalkan, bukanlah ideologi komunisme seperti yang diamalkan oleh negara China yang semua tahu adalah sebuah negara komunis. Jadi yang kita perlu waspada dan takut bukanlah DAP tapi negara PRC.

    ReplyDelete
  2. UMNO talibarut komunis, dibawah kawalan MCA.
    Mesyuarat meja bulat RAHSIA UMNO CPC di Istana Hotel 7/12 sudah cukup utk bukti.
    SOP UMNO pun dh nyata mirip CPC. Beribu Caitrompah Taek dibawah PMO JASA dibayar oleh wang rakyat, utk kekang diskusi Rakyat.
    SEMUA KIM JONG JIB BUAT ITU BETUL,BN MESTI MENANG,BANTAHAN BUKAN PILIHAN LAGI.
    BERAPA RAMAI YG BANGKANG,
    DIBUANG,DIBERSARAKAN,DIMOMOK.

    ANDAKATALAH PH YG MEETING DGN PARTI KOMUNIS, MELETUP TV3 AKAN ULANG, SAMPAI TERMUNTAH2 PEMBACA BERITA.

    DEAR LEADER IS ALWAYS RIGHT.Mari usahakan petualang2 dikurung ditempat sewajarnya.

    Sudah2la dgn ketotokan melayumu dan kejumudan islam songsangmu.
    Allah laknati sikap buruk ini, dan sokongan pada mungkar UMNO yg direstui PAS ini.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Buat KR1M,Maideen pun lari, dah tumpah.
    Tgk ni pulak buat KB1M, buku pun dah koyak kena saman.
    Apa punya sial la Umnobn nehh! Yg PAS pun jilat, hampeh tul

    ReplyDelete
  5. Hehehehehehehehehehehehehehehehehehe........ skrip ulangan bila nak PRU...... hehehebehehehehehehehe........ tergoleklah kodang ngan munafik2 dan harbi.... tak angin tak ribut tetiba jer aokong islamisasi.... baguslah..... alhamdulillah.... Tun lebih berjaya dari PAS......

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapatkan ubat kuat sikit, Sulahapi Prampok. Apa ko mrrepek sini? Haramkah dh tak laku. Mykemut dah Mykecut.
      Main jauh2 boleh...naah Gari Tissot satu lagi..go away Malayu benyai boy. Shuuuh, BRAMBUS KO DARI MALAYA!!

      Delete
    2. Sdr Suharli yang bijaksana bijaksini.

      Saya mengulangi di sini ajakan saya kpd saudara utk kita berdua sama-sama bersumpah laknat bahawa kita tidak dibayar atau diganjar di dalam apa-apa jua bentuk pun untuk kemunculan kita di alam siber.

      Sebabnya saudara sendiri mengaku di entry yg lepas saudara tidak dibayar dan kemudian kenen kepada saya konon saya dibayar.

      Rakan2 sdr iaitu Kejora, Unknown sahabat, Virgo dan Mr J lari mencicit seperti tikus apabila saya bersumpah laknat akan pendustaan mereka.

      Adakah saudara akan menjadi orang pertama di kalangan Najib yang tidak lari mencicit seperti mereka itu apabila diajak untuk masuk gelanggang laknat yg sebenar?

      Saya masih menunggu jawapan saudara.

      Saya tidak akan memaksa, tetapi amat bersedia. Saudara pula bagaimana?

      Delete
  6. Saya mengulangi isi komen saya pada entry yg lepas bahawa DAP seperti juga MCA kedua-duanya bukan kafir harbi.

    Yang kafir Harbi ialah China Komunis yang menjadi sekutu kepada UmNo-BN hari ini. Maka UmNo adalah sebenar-benarnya pengkhianat.

    Sbg tambahan saya katakan juga bahawa satu lagi kafir harbi ialah Israel. Mereka tiada perjanjian damai dgn Malaysia selain membunuh dan mengusir Umat Islam Palestin disebabkan agama mereka.

    Dan Israel ini adalah juga sekutu UmNo Najib melalui proksi mereka iaitu Goldman Sachs dan APCO.

    Innalillah, dahsyatnya pengkhianatan UmNo ini.

    UmNo bukan saja berkhianat apabila menjual kedaulatan negara ini kepada China Komunis tetapi juga apabila menjadi sekutu ekonomi kepada Israel melalui Goldman Sachs dan APCO.

    Hujahan daripada bentuk taqrir (pengiktirafan) di dalam sejarah oleh dua orang Imam Besar iaitu Imam Abu Hanifah dan Imam Malik telah saya berikan pada entry yg lepas.

    Setakat ini tidak seorang pun pendedak A9 yang muncul untuk menyangkal. Maka saya kira dgn hujahan taqrir sejarah pun mereka gagal menyangkal maka apatah lagi kalau mahu berhujah dari sudut ilmiah siapakah sebenarnya kafir harbi dari sudut fiqh Islam.

    Maka demikian di dalam isu kafir harbi ini ia sudah terang lagi besuluh.

    I rest my case.

    ReplyDelete
  7. Kalau boss dia kencing berlari takkan dia tak hormat boss dia, at list kencing berdiri..

    Suharli ni lelaki ke perempuan atau dua alam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis Khunsa yg kaki main terop untuk silap mata orang.....!!

      Delete
  8. Budak Salman tu, kuat tembrrang. Konon nak basmi korupsi apa lah. Dua nak UP diri saja. Mmg proxi US uyk kekang Iran.
    Habis tu buat apa dia panggil 40 sj negara Islam, termasuk kuncu Wahabi Saudi, Malaysia.
    Pecah belah Islam, bunuh Yemen, Gertak Qatar,Ugut Iran,Lanyak Assad,Kekang Hesbullah.
    Malaysia pulak buddy Trump, mmg King Abodo Salman & King Al Jubbo Klepto Razako III, dgn SAH adalah sekutu ISRAEL. noktah.
    UMNO BUTA,PAS PEKAK. Dua2 sudah diGari Tissot bertatah wajah sikepit.
    AAMIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEJARAH KERAJAAN ARAB SAUDI & SIAPA MEREKA SEBENARNYA:

      Kerajaan Arab Saudi yg sedia ada adalah kerajaan tajaan British, Perancis & Amerika setelah keluarga Saud membantu pihak British/Perancis menjatuhkan Kerajaan Khalifah Terakhir (Uthmaniyah) pd awal kurun 20.

      Sebelum peristiwa itu, negara Arab Saudi, Israel, Jordan, UAE, Lebanon, Syria, Oman, dll tidak pernah wujud. Yang ada adalah Jazirah Arab & bumi Syam saja.

      Keluarga DiRaja Kerajaan Arab Saudi sendiri asal usul nya dari Kaum Yahudi Al Saud..itu permulaan sejarah penubuhan kerajaan Arab Saudi sekarang ini.

      Sebab itulah suatu ketika amat ditentang habis-habisan oleh Presiden Iraq terdahulu Saddam Hussein dalam resolusi berkaitan negara Zionis Israel..

      Segalanya sudah terbentang dgn fakta sejarah, tetapi diselindungi oleh sentimen agama sebagai landasan menghalalkan segala yang dilakukan rejim zionis.

      Sebab itu jugalah, Kerajaan Arab Saudi ibarat negara Lidah Bercabang dalam segala berkaitan negara-negara Arab.

      Bumi Syam & Jazirah Arab dipecah belahkan oleh pihak British untuk mengukuhkan kuasa penjajahan mereka.

      Apabila Najib menjilat & mengampu pada Amerika & Arab Saudi, Najib telah berkhianat pd Agama, Bangsa & Negara.

      Delete
  9. Bro, jangan buli, jangan pukul habis..

    Kesian kalau mereka terasa hati dan murka.

    ReplyDelete
  10. Owhhh. Patut ler roundtable apa laa fgn Parti Komunis China. Timba pengalaman module Psy War MAO, utk guna keatas Melayu bergari Tissot.
    Jgn bimbang..Cytrop akan dpt hudangan Taek extra sorang sepiring:

    Laporan tahunan "Freedom on the net" oleh pemikir Freedom House menunjukkan bahawa penyebaran maklumat salah di atas talian telah jauh melangkaui Russia dan China, sehingga hampir separuh daripada 60 negara-negara yang dikaji dalam laporan itu.

    Didapati kerajaan-kerajaan termasuk Mexico, Arab Saudi dan Malaysia menggunakan "pengulas berbayar pro-kerajaan" bagi membentuk pendapat di atas talian, selalunya untuk memberikan gambaran sokongan rakyat bawahan kepada dasar-dasar kerajaan.

    Mereka ini termasuklah, pengulas berbayar, troll (kaki persenda), bot (robot) dan berita-berita palsu, yang digunakan untuk mengganggu wartawan, membanjiri media sosial dengan pendapat-pendapat palsu dan menghakis kepercayaan kepada media-media alternatif.

    bla.bla bla.

    ReplyDelete
  11. Selepas membuat pertimbangan maka saya kira adalah lebih baik saya tidak bertanya sdr Suharli Masrop tntng cadangan saya untuk bersumpah laknat. Baik saya teruskan saja dan lihat siapakah di antara pendedak A9 yang berani melakukan apa yang saya lakukan.

    Ajakan ini ditujukan khusus kepada sdr Suharli Masrop dan Mr J yang berulangkali mengatakan mereka tidak diberikan apa-apa ganjaran pun untuk muncul membela Najib.

    Cabaran ini juga ditujukan secara umum kpd Cencaluk, Tarantula, Usin, Hamdan Hassan dan mana-mana penyokong Najib yang pernah muncul di blog ini. Ia tidak ditujukan secara khusus kepada mereka ini sebab mereka tidak pernah menafikan mereka adalah pendedak seperti yang berulangkali dilakukan oleh sdr Suharli Masrop dan Mr J.

    Kejora dan Virgo pula dikecualikan daripada cabaran ini disebabkan Kejora pernah mengaku secara konstraktif ia memang seorang pemakan dedak, maka tidak sepatutnyalah saya terus mengejarnya.

    Virgo pula dikecualikan drpd cabaran ini disebabkan sifat pemakan dedaknya sudah jelas melampaui sebarang keraguan munasabah, sekalipun ia yang selalu dan amat gemar memanggil saya pemakan dedak RBA. Lagipun tempoh Virgo akan tamat dulu sebelum tempoh UmNo maka biarlah ia bersukaria sementara waktu kerana ia adalah calon paling afdhol untuk menjadi 'pengajaran' kpd para pendedak lain.

    بسم الله الرحمن الرحيم

    الحمد الله رب العالمين
    الصلاة والسلام على محمد رسوله الامين

    Wallahi wabillahi watallahi, saya hamba Allah yang memakai nama john doe dengan ini bersumpah bahawa saya tidak diganjar oleh Tun M, LKS, LGE ataupun PPBM ataupun DAP, PKR, PAN, mahupun PAS, ataupun sesiapa saja manusia lain untuk muncul di alam siber meyokong Tun M di dalam apa-apa jua bentuk ganjaran pun sama ada bentuk wang, gaji, elaun jawatan, pekerjaan, pencen atau lainnya.

    Saya juga tidak pernah dijanjikan apa-apa ganjaran oleh mana-mana manusia pun di atas usaha saya muncul untuk membantu perjuangan Tun M melalui alam siber ini.

    Saya juga tidak pernah meminta mahupun mengharapkan apa-apa ganjaran baik kewangan mahupun jawatan daripada mana-mana manusia lain di dalam usaha saya muncul di alam siber ini dan menyokong perjuangan Tun M menjatuhkan Najib dan konco-konconya.

    Sekiranya ada sebarang ganjaran yang menjadi harapan saya di dalam usaha saya muncul di alam siber ini, maka ia adalah mengharapkan ganjaran daripada Allah swt semata-mata dan sama sekali bukan ganjaran daripada mana-mana makhluk di dalam apa-apa bentuk jua pun.

    Sekiranya sumpah saya ini adalah dusta maka saya akan ditimpa laknat Allah serta-merta.



    Wahai pendedak2 A9 terutamanya sdr Suharli Masrop dan Mr J, inilah peluang keemasan kalian untuk membuktikan dakwaan kalian yang diulang-ulang bahawa kalian juga tidak diberikan ganjaran ataupun janji habuan di dalam apa-apa jua bentuk pun usaha kalian muncul di alam siber sebagaimana saya telah lakukan.

    Sekiranya kalian gagal atau enggan untuk membuktikan sebagaimana saya telah buktikan, maka saya dan kesemua rakan2 seperjuangan saya adalah berhak untuk terus berkata bahawa kalian semua adalah sebenar-benarnya pemakan dedak yang diganjar untuk membela kebathilan di alam siber.

    Ok, selamat malam semua. Besok saya akan melihat siapakah di antara penyokong Najib yang berjaya menyangkal hak saya dan rakan2 lain untuk mengatakan bahawa ia/mereka adalah sebenar-benarnya pemakan dedak.

    Ramai-ramai yang wujud kalau sorang pun gagal buktikan maka faham2 je larrr. Penyokong Najib 100% adalah hanya para pemakan dedak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jam di tempat kerja saya menunjukkan pukul 10.06 pagi.

      Sumpah laknat saya di atas telah dibuat sebelum saya tidur.

      (Perlu diterangkan sbb blog ni menggunakan jam yang tidak betul di atas tujuan yang admin saja tahu kenapa).

      Nampaknya semalaman sehinggalah ke pagi ini tiada seorang pun penyokong Najib yang berani bersumpah laknat bahawa mereka tidak makan dedak sebagaimana telah saya lakukan.

      Lupakan Virgo pendusta yg selalu memanggil saya pendedak RBA (untuk pujuk hatinya bahawa bukan dia sorang saja makan dedak tapi saya juga pemakan dedak seperti dirinya..), ataupun Usin, Cencaluk, Tarantula dll yang tidak pernah menafikan mereka adalah pendedak, rupanya Suharli Masrop dan Mr J yg selalu berdegar-degar mengatakan mereka tidak dibayar untuk muncul pun akhirnya mencicit seperti tikus bila saya benar-benar membuka gelanggang hakikat di dalam isu dedak ini.
      Bukan saja tidak menyahut ajakan saya malahan nak muncul pun tak berani.

      Mr J sekali lagi dibuktikan adalah seorang pendusta lagi pemakan dedak melampaui sebarang keraguan munasabah.

      Tidak syak lagi 100% penyokong Najib yang pernah muncul di blog ini kesemuanya adalah pemakan dedak belaka.

      Ok lah, saya akan offline dulu sebab perlu tumpu kepada kerja untuk mencari pendapatan dalam hidup.

      Delete
  12. SIDETRACK TAPI PENTING DAN TERSANGATLAH SENSASI.

    Tahukah pembaca blog menurut sumber yg rapat dgn saya ada ahli PPBM (juga masih ahli UMNO) hadir sebagai Perwakilan di PAU 2017 yg baru tamat.

    Kalau ikut Perlembagaan UMNO, bukankah ahli PPBM tersebut sudah gugur keahlian UMNOnya bila menyertai parti lain? Kalau dah gugur keahlian UMNOnya, macam mana pulak dengan kesahihannya sebagai Perwakilan di PAU2017? Bagaimana pula kesahihan mesyuarat agung Bahagiannya, sekaligus status Cawangannya, sebab untuk dipilih menjadi wakil ke PAU 2017, semestinya ahli tersebut juga wajib menjadi perwakilan Cawangannya ke Masyuarat Bahagiannya? Ini pendapat dari pengalaman saya yg pernah menjawat sebagai Pengerusi Tetap Bahagian.

    Sahkah PAU 2017 kalau ada perwakilan yang tak sah macam ini? Tentu kita tidak lupa peristiwa UMNO diharamkan oleh mahkamah pd 1987 gara2 peristiwa yg semacam ini.

    UMNO Nampak gayanya macam dah nak kena HARAM SEKALI LAGI, kot....??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Othaman,

      Mana mungkin. Najib kan punya dwi standard.

      Semasa UMNO dibatalkan pendaftarannya dahulu PM adalah Tun M yang bersifat adil. Sbb tu pendaftarannya boleh dibatalkan. Sbb Tun takkan campur tangan.

      Ada pula hari ini PM adalah Najib yang khianat. Di bawah Najib segalanya adalah dwi standard di antara UmNo-BN dan selain UmNo-BN.

      UmNo bukan saja tidak akan dibatalkan pendaftarannya walaupun ada alasan legal untuk berbuat demikian, malahan di dalam bacaan saya PPBM yg akan dibatalkan pendaftarannya di atas alasan yang jelas adalah satu rekaan dan dwi standard.

      Mari kita tunggu dan lihat sama ada apa yang saya katakan ini (PPBM akan dibatalkan pendaftarannya) akan berlaku ataupun tidak.

      Delete