Thursday, June 21, 2018

KENAPA HADI NAJIB TIDAK SALING MERUJUK

Kenapa tiada saling kunjung mengunjung..
Siapa yang layak,  menasihati sekarang.. 
Mana dia perpaduan Melayu Islam.. 

Apakah benar dulunya hubungan kerana "dedak"???
Ada duit abang sayang,  no money abang melayang? 

Sewajarnya ku li mampu positif dan berkerjasama dengan PAS secara lebih ikhlas.. ...

10 comments:

  1. "Ada kasi fulus ana bantu ante namun kalau tak ada kasi fulus ante boleh berambus"
    Kata Lobai pada MO1

    ReplyDelete
  2. Apa cerita ni KD?
    Sibuk pasal PAS dan UMNO pulak dah
    Yg memerintah Malaysia sekarang ni siapa?
    Tak payahlah sibuk pasal dua parti pembangkang tu..
    Berapa nilai RM hari ni berbanding USD?
    KLSE apa cerita?
    Menteri kewangan buat PC pasal apa hari ni? Pasal hutang negara dah tinggal separuh je lagi?
    Atau Malaysia akan bangkrap bulan September ni?
    Bertuah Malaysia dpt menteri kewangan lulusan accounting. Tapi sayang mulut busuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan baru berada di landasan yang betul, tak ada siapa curi duit rakyat. Kalau ada, bagitau k

      Delete
    2. Menteri Kewangan dulu sapa ekk? Lulusan apa dia tu?
      Kihkihkih...

      Delete
    3. lulusan dari uneverstudy kat port dickson kot?

      Delete
  3. Hadi wang politikus penunggang agama oportunis...Hadi hanye melihat kpd yg kuat dan menang...yg kalah tak berguna lagi...

    Seblm pru Hadi menyeru melayu undi umno ato Pas sahaja untuk kekalkan jetuanan melayu.....Hadi tolak join PH dgn alasan Dap anti islam...PH ada Amanah yg dipandang sebagai musuh...Hadi mahu jadi king maker...cita2 yg tinggi melangit...Hadi tufuh kerosakan disebabkan tun madey...hadi mahu jadi penasihat kpd umno jika pas kekal pembangkang....modal pas Ruu 355 telah lesap..

    Selepas pru Hadi tukar kopiah warna merah untuk jumpa Tun madey..

    Hadi sanggup jilat Dap...adekah Dap sudah terima islam?....inilah ulamak Pas yg boleh berubah warna mengikut cuaca politik...cara islam yg dibawak oleh Pas yg mengkudakan islam...

    Hadi langsung tak pedulikan najib lagi orang yg telah hulurkan derma kpd Pas...padan muka najib dan umno...

    King maker telah jadi king kong yg lemah....lebih tepat king fucker..

    ReplyDelete
  4. PAS dan UmNo kedua-duanya adalah parti yang bathil yang sedang menghitung hari-hari terakhir mereka sebelum dilupuskan sama sekali.

    Hanya dengan pelupusan kedua-dua parti ini sahaja orang Melayu akan kembali menjadi bangsa yang bersatu-padu.

    Hanya dengan perpaduan orang Melayu ini sahaja barulah bangsa ini boleh menjadi pemimpin kepada kaum Muslimin di akhir zaman.

    Hanya dengan pelupusan kedua-dua parti ini (dan sesiapa saja yang bakal bersekutu dengan mereka) sahaja zaman fitnah dapat ditinggalkan dan umat ini dapat melangkah masuk ke zaman terakhir kaum Muslimin yang dikhabarkan oleh baginda Rasulullah saw lebih 14 kurun yang lampau.

    Dengan batang tubuh Tun Mahathir yang merupakan satu-satunya individu yang memenuhi ciri-ciri lelaki yang bergelar pembawa panji hitam @ pemuda bani tamim, perkara ini bukan saja tidak mustahil malahan amat berkemungkinan sekali akan berlaku.

    In shaa Allah ia akan berlaku.

    ReplyDelete
  5. Perpaduan melayu atas dasar kepentingan politik yg mahukan kuasa politik takkan terjadi...

    ReplyDelete
  6. Udah2 le tu berpolitik adu domba. Dah menang dah pun dan masih berminda pembangkang. Masa untuk bina negara

    ReplyDelete
  7. Boleh ke kita percaya dgn org yg serban berbelit2 ni kadang2 perangai mereka pun macam iblis juga itulah namanya manusia

    ReplyDelete