Google+ Followers

Sunday, June 10, 2018

RAYA TAHUN INI, NAJIB TAK LAH SEDIH SANGAT

Setakat hilang jawatan,  duit masih berkepuk,  baju raya masih boleh beli,  zakat mampu dikeluarkan.

Sesuai dengan keluhan ikhlas najib,  dapat banyak masa dengan keluarga,  dengan cucu. Nak buat jamuan raya setakat 100 ribu pengunjung,  masih ada pengaruh,  masih ada yang nak cium tangan.. 

Dari segi politik, lepas raya boleh aktif semula,  alang² pertahan KB Pekan,   najib boleh bangkit semula,  bertanding Presiden untuk pegang jawatan secara menang,  lagipun umno sedang bengong dengan ketandusan pemimpin. 
Nak tunggu didakwa pun mungkin tak ada,  apa nak takut,  najib berani kerana benar.  

Najib hanya hilang jawatan,  kemewahan masih ada. 

Bagaimana dengan nasib pendedak dan cai. 
Nasib baik banyak barang fix price dah turun,  alhamdulillah.. 
Jualan kereta sehari meningkat 5 kali ganda,  wow hebat.. 
Nak makan kfc 0 gst hari² pun boleh.. 


6 comments:

  1. Najib sebagai MB Pahang sokong bukan Presiden UMNO

    ReplyDelete
  2. Adakah najib seorang ahli dewan undangan negeri?

    ReplyDelete
  3. 1151 ni anak pak kasim ka? tungkus lumus hantar nama calon MB..

    ReplyDelete
  4. Udah-udah berpolitik tu. Dah menang dah pun. Fokus untuk bantu kerajaan untuk bangunkan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg ni komen paling win. Aku setuju...

      Delete
    2. Yg ni komen paling win. Aku setuju...

      Delete