Tuesday, June 26, 2018

TIMES UP UNTUK NAJIB.. ??????????)$@-/*#"=!?


Aku jangka didakwa Disember 2018.



Kalau awal, sebelum pemilihan presiden umno,  peluang Zahid makin gelap.

8 comments:

  1. Lebih baik hang teka tahun dwpan jer terus...awal tahun bahru.... bukan ker lertas pendakwaan dulu pernah sudah siap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu kertas pendakwaan pat tahil
      Sekarang kena buat kertas pendakwaan yg baru...pat Kati pulak.
      Lps ni pat kilo pulak...

      Delete
    2. Dulu kertas untuk kes 42 juta wang src yg di bedal oleh najib sahaja dan kertas sudah pon siap...kali ni termasuk kes 2.6 billion yg di bedal oleh najib plak... 2.6 blion yg di bedal oleh najib secara berperingkat2...ini yg melambatkan siasatan untuk kumpul bukti2...

      Delete
  2. Orang umno pun tak kisah dia bukan presiden umno @ pm.

    ReplyDelete
  3. Ramai jugak orang kata tahun 2023 dekat dengan pru 15.Entah lah mana satu yang betul

    ReplyDelete
  4. Bilik2 Resort Sg Buloh sudah siap menanti Najib dan ramai konco2 kabal klepetnya.
    Kgn lupa rampas harta2 merela utk kurangkan hutang2 cicit kita.

    ReplyDelete
  5. Yg dulu pakai jugak tp nak tambah sikit yg baru. Senang sekali jalan. Puashati? Tak puas hati cerita kat mahkamahlah bro...

    Kikikikikikikikikiki.....

    ReplyDelete
  6. Zahid dah tak ade pluang nak menang...kempen ku li dapat sambutan....sape pon pimpin umno tak mampu tarik rakyat lagi...

    ReplyDelete