Sunday, December 31, 2017

DI HARI PERTAMA 2018: DIMANA LANDASAN KITA (?)






9 comments:

  1. DIMANA KAN LANDASAN PULAK DAH
    KETEAPI TETAP PADA LANDASAN NYA
    KEEAJAAN PUNYA LANDASAN SUDAH
    PUAK KUTY KUAR LANDASAN HARAMJADAH


    KIKIKIKIKI... TAUN BARU ELOK TOBAT JER PUAK PLURALIST MURTAD.. LIBERALIST.. COMANGO..G25 BAWAK LA DI LANDASAN YG BENAR...


    KIKIKIKIKI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PrOoTtπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨... ArArghhhhh leleganya.. Ciriiitt dmuka keris mangkok berayon..kikikikikiki..πŸ΅πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™ŠπŸ’

      Delete
  2. Tahun baru azam sama. Asal bukan BN, kita undi PH.

    ReplyDelete
  3. Keazaman sempena 2018 berdasarkan vedio ustaz tidak dilarang..

    Wajar berazam tolak BN dan seperti kata Mukhriz kita terima walau dari mana pun undi datang dan kempen kena berhemah.

    Semoga yang sedang sesat di persimpangan, sesat di jalan, sesat di laut, sesat pedoman, sesat pilihan dan sesat perjuangan seperti suharli, usin, cencaluk, mr j, anon², anon 414 dan rakan² diberi pentunjuk dan hidayah bersama kita.

    Aamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah juga kd..semakin ramai warga asing diberikan ic..kita perlukn pegawai2 spr yg jujur..♻🚫

      Delete
  4. Kluangman.
    Tahniah. Tajuk yg tepat.
    Azam saya bukan kerana tahun baru. Saya menolak sebarang kemungkaran dlm pemerintahan serta salah guna kuasa. Sewajibnya kita adalah seorang yg bijak,kerana mensyukuri ciptaan Allah.
    Kebodohan melampau hanya utk membenarkan segala salah laku adalah kehinaan yg melampau kerana sanggup menghina diri sendiri.

    ReplyDelete
  5. Dalam peperangan biasanya pihak yang berperang atau nak berperang tidak mencerita strategi masing masing. Tapi peliknya dlm peperangan politik di Malaysia ada pihak yang nak berperang awal awal lagi sudah melondehkan strategi sendiri. Dah cakap pun kalau menang nak penjarakan seseorang,dah cakap pun tak nak sekat kebebasan bersuara rakyat (tapi dulu dia jugak yang sekat) dan macam2 lagi.
    Manakala satu pihak lagi tak cerita pun strategi dia. Diam diam je belum melawan. Biasanya strategi mendiam diri ni bahaya jugak kalau akhir2 nanti ada kejutan.
    Kadang kadang yang bercakap berkobar kobar di awalan ni tapi takutnya di akhir nanti "habuk pun taraq".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komdrade Umno songkok tinggi diam lg. Ini sbb mereka akan ikut strategi doktrin CPC.
      Nanyang kan sudah wilayah China.
      Eh? Tak tau lagi kerr?

      Delete
  6. Tapi dalam Pakatan Harapan akan ada strategi doktrin communism socialism yang diresapkan oleh DAP tanpa disedari oleh Melayu2 yang mudah lupa.

    ReplyDelete