Wednesday, December 6, 2017

UMNO SUDAH MENDAPAT PASANGAN YANG TEPAT UNTUK MERAMPAS SELANGOR..

Noh Omar sudah lama diberi peluang untuk memperkemaskan umno bagi merampas Selangor termasuk dilantik Menteri tetapi indah khabar dari rupa.

Membuat gandingan semula empat mantan MB juga dilihat tidak akan ke mana, setakat buat habis boreh..

Akhirnya usaha berterusan umno berhasil...




Tidak pasti siapa mencari siapa unuk gandingan serasi ini..

64 comments:

  1. Negeri yg bagus, kalau dipimpin oleh org yg bijak, boleh maju tapi kalau bagi kepada kera jadi lah macam kera dpt bunga. Hancur...!!!

    ReplyDelete
  2. Sungguh menjadi tepat acronym JJ.....

    SATU dikenali dengan JAMBAN....

    SATU lagi JANTINA...gabungan JANTAN-BETINA, so boleh ajer pilih yang mana satu jantan ker betina!?

    Gabungan yang cukup mantap untuk perjuangan kan melayu-muslim-bumiputera...yehhh JJ ingat JJ...JJ...JAMAL JAMBAN dan JANTINA JAMBAN...mr J mana mr J...cuba ulang kaji 1MDB lagi...

    ReplyDelete
  3. Razak Baginda, penjenayah berbayar PMO, tanggungan rakyat, menjelaskan:
    Najib , as PM , wears many hats. Depan India,Cina beliau ckp lain. Depan Melayu Najib pakai topi melayu.

    Pandangan Rakyat:
    Syaitan, Dajjal pun guna pelbagai topeng. Munafiq pun pakai topeng lain2. Oleh itu,secara tak sedar Razak mengesahkan Najib pun Dajjal.
    Melayu pun mmg bodoh sebab pilih Parti Karat Umno,restu Pas.

    Apa caipasir dan caiSpamTaek yg bingai tak bertepi, nak defend UMNO lagi?
    Sudah CLEAR tuu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak UMNO kini dah lengkap dgn pasukan LGBTnya. Azalina Othman betina jadi jantan, Azwan Ali jantan jadi betina. Bertambah manrap UMNO di bawah telunjuk Rosmah Mansor dan isterinya Najib Razak. Hebat...tersangatlah hebat....!!

      Delete
  4. Perpimpunan Agung UMNO semua orang nak ambil tahu, apa yg berlaku pada perhimpunan tersebut semua orang nak jadi tukang menyebok termasuk lah blog ini. Tapi perhimpunan Agung PKR, PAN, DAP dan PAN tak nak menyebok pulak.
    Ini yg dinamakan triple standard.
    Sebok nak jaga tepi kain orang, lebih suka bila kain yg di jaga itu terlondeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua disini sebok hal usaha PH nak humbankan geng sarkas UMNOBN 'Klepto at its worst'.
      Tapi 528 sebok masok blog PH.
      Siapa yg panas tu?
      15 minit utk jawap.Sekamat mencoba.

      Delete
    2. Betul tuu...24 jam dia tersidai di blog ini & blog Shahbudin dalam samaran pelbagai bentuk rupa watak untuk menipu, melontar fitnah, keji, caci, maki, carut, kopipes bahan sampah, memutar belit posting orang, berpantatun taik, menjaja ayat2 suci & hadith,

      Delete
  5. KJ kena hantar re educate kat U baru utk MELAYU UMNO.

    https://www.xmu.edu.my

    To be named
    Chin Peng University,
    Zun Dar Xa Campus, Cybetjaya.

    Hidup Partai Komunis Melayu
    "We dont just brainwash em,We suck em out as well".

    hmmm, patut ler Melayu bodo squared.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai2 najib depa x rasa apa, sebab dah tugas...

      Pemberi habuan menyatakan garis panduan tugas kepada pendedak harami:

      1.menang perang persepsi

      2.yakinkan rakyat, pembaca

      3.beri hujah dan fakta

      4.alihkan sokongan rakyat, pembaca ke arah umno najib.

      5.jujur se jujurnya

      Sebaliknya macai penerima dedak habuan harami menabur...

      Maki hamun, ayat kegemaran suka cop "fitnah", "bodoh", munafik, kufur, copy paste, jawapan standard,

      Inilah macai umno najib, habuan diterima bukan sikit, kerja diberi?

      Pembaca boleh menilai

      Delete
    2. Betul..betul..betul..tak dapat nak dinafikan. Rekod ada untuk bukti dan pengesahan.

      Yg paling 'cantik' mengaku-ngaku masuk bakul angkat sendiri sebagai hebat, cik gu mathematic lah, linguistik lah, 'mba' lah, berzikir dgn nama dewa2 hindu lah, berdo'a pd Jesus lah, dan mengimani fatwa2 Yahudi Laknat si Penyangak Matawang,George Soros & lawyer USA berbangsa Yahudi, Tom Goldstein.

      Delete
  6. Pencacai dedak tak reti bahasa. Mereka tu mcm babi, menyondol cari makanan. Dapat pulak Bos kaki tabur duit. Bos kaki penyamun pun rela ikut.. Duit punya pasal. Harga diri pun sanggup jual.

    ReplyDelete
  7. Dari kauorang sebok tentang UMNO lebih baik susun strategi dan jauhkan kerusi meja nampak macam akan melayang kurusi meja tak lama lagi mana taknya PH akan bergaduh/bertumbuk pembahagian kerusi tuk PRU 14 tak lama lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kihkihkihkih

      Lebih baik kau gi main jauh jauh..

      Karang satu kerusi naik ke muka kau, bini dah tak kenal

      Kohkohkoh

      Delete
    2. Ada hati nak bagi kerusi ke muka aku kasi satu terselit kat tengkuk kau baru tau . Kalau setakan balasan mcm budak tadika rasanya tak berbaloi dedak yang kau kunyah... Kah..kah...kah... Hakkkk tuiiii....

      Delete
    3. Laaaa...dah menjelma jadi Cencaluk basi plak dia dahhh....!!

      Delete
  8. Nampaknya PH akan bertelagah ler manataknya ada 4 nakhoda berebutkan pembahagian kerusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno ada satu nakhoda..kapal dah nak tenggelam..lain ikut mampos..

      Tak baik kata padan muka..
      Tapi..
      Memang padan muka pun

      Delete
    2. Ada bukti ke .... Nampak mcm kapal UMNO makin berkilau dan pengikut makin riuh makin gembira makin berseri tak macam kapal PH dah nak terbelah 4. Baik2 jangan sampai mati lemas bukan pasal terminum air tapi terminum kencing hancing LGE dan LKS .... Woiiii... Khak... Tui.... Memang taraf kau makan kahak bukan dedak

      Delete
    3. Cencaluk kapal dah nak karam..
      Tikus pun dah melompat keluar..

      Tinggal yang bangang berkahak je masih tunggu kepala bapak..

      Delete
  9. Habis ler tak tau ler siapa kipas sapa siapa liwat siapa siapa cucuk siap siapa sabun siap nak kan kerusi bagi parti masing2. Tapi apa yang aku tahun DAP takkan beri kauta mereka tapi minta tambah ada ler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fokus DAP hapuskan mca mic..

      Itu yg patut kau risau..

      Menang dap, menang harapan..

      Tun jadi PM
      Apa nasib lanun?

      Delete
    2. lanun duduk sg buloh...

      EX umno JERAI

      Delete
    3. Nampak sangat dua badigol di patut di KHAK... TUI.... Bagi kahak hijau rugi jer Tun tabir dedak tapi komen setaraf budak tak masuk sekolah.

      Woiii banggang berdua nak2 yg mengaku ex UMNO Jerai betapa cetek otak kauorang setakat komen macam baru turun langit pasal jadi babi terbang tak payah ler.... Cuba jawa berilmia sikit

      Delete
    4. Cencaluk..tak habis² kau dengan kahak hijau kelabu..

      Kau makan kahak + cencaluk tupasal kau pakar..

      Delete
  10. Apa yang tinggal untuk dibahagi kepada PPBM, PKR dan AMANAH dapat ler sorang ciput itupun kalau dapat tah2 habuk pun tak dapat percaya ler sangat strategi DAP tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebok pulak kau..

      Pergilah pujuk PAS tu kot kot boleh berbahalol nafsu nafsi..

      Delete
    2. UMNO tak terliur pun nak pujuk PAS tak ler mcm Asssmin krim tu tak habis2 memujuk merayu mcm gila talak walhal bro besar dah kata tak heran.

      UMNO Tak memerluka bantuan utk menang PRU 14 tapi setau aku kalau tak ada PAS PKR mati kutu maklumler ahli PKR semua nya nak berupah baru kerja jalan lain ler PAS merekamkerja demi ALLAH.

      Sanggup bantu pihak lain asalkan satu parti jadi tukang jaga jalan pegang lampu pun tak apa asalkan jihad. Itu dulu sekarang ni..... ????? Siapa agaknya nak jadi tukan gantung poster takkan nak panggil Syed Sajat gantung kondom pandai ler dia... Hhhhhaaa hahahahha.... TUi.. TUi... KHAK Tui.... Bukan hijau lagi dah kahak kelabu aku bagi org2 banggang ni....

      Delete
    3. Cencaluk, 90 juta tu bukan pujuk ke namanya?

      Kalau tak pujuk, rasuah le namanya...

      Delete
    4. Aku report kat PAS baru tau nanti kau lak kena saman macam mana CW kena seret ke mahkamah britain ingat semua orang bodoh ke .

      Kalau betul UMNO bagi 90 juta sila suruh husam dan ambiga buktikan kata ada bukti mana dia invois mana dia slip transaksi mana bukti.

      Sorang dah kena saman sorang lagi menunggu jer tu (ambiga) kau nak jadi sorang lagi ke

      Tunjukkan jer komen kau ni kat pas sekejap jer polis boleh trace siapapemilik blog boleh ler PAS hantar surat suka ria tu kau

      Tau, tau.... Alah..... Tak tau.... Nak tak aku post komen kau ni ke blog PAS atau siapa2 ahli pas nanti boleh diaorang panjangkan.

      Kalau sampai ke Britain Tuan Haji Hadi boleh kerja CW takkan kau setakat kat Malaysia Tuan Haji Hadi nak takut kan......

      Delete
    5. Boleh ler agaknya aku post komen ni ke Blog PAS. Biar jadi pengajaran kepada puak pembanggang supaya kau jadi salah satu contoh.

      TUNGGU .... TUNGGU .... KALAU ADA ORANG KETUK PINTU RUMAH KAU KUL 2.00 PAGI BAIK KAU SELAWAT DAN BERISTIGFAR BANYAK BANYAK K.....

      KECELUPARAN MEMBAWA. PADAH BERSUKAN LAH UNTUK TENANGKAN HARI SEBELUM DI SERET KE MAHKAMAH.

      Delete
  11. Bro dari sibuk menyingkap kain UMNO baik kau fikirkan perang mcm mana akan berlaku DLM PH apabila tiba masa pembahagian kerusi pilihanraya.

    Baik kau fikirkan agenda tu Negarawan mcm mana nak dapat sekurang2 5 kerusi untuk Negarawan, mukriz, mahyuddin, syed sajat dan tuk PEJA yang dijunjung sangat oleh mukriz itupun kalau dapat ikhsan dari PKR nak harap DAP memang tak der lah nampaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib kata nak menang buat cara nak menang..kalau kalah siapa yg masuk jail...aku jugakkk

      Delete
    2. Memang ler nak menang buat cara nak menang lain ler mcm kauorang kat seberang sana.... ????

      Kalau nak lawan buat cara nak lawan buat dulu mesyuarat ni tak panggil mesyuarat 12 org jer datang ni bukan cara nak menang tapi ni cara nak bunuh diri.

      Aku nasihatkan PH baik sediakan tali ler gantu g diri kalau pendaftaran PH tak menjadi.

      Aku yakin pendaftaran PH takkan menjadi bukan pasal ROS tapi kerana DAP tak nak menggunakan satu bendera satu lambang satu logo mereka nak gunakan lambang roket mereka sendiri pasal pengundi haram mereka dari Tanah Becar China hanya kenal lambang roket kalau tak ada mcm mana nanti mereka nak pangkah DAP

      Ada hampir 100, 000 pengundi hantu Dap di Malaysia ni jgn tak tau.......

      Delete
    3. Jadi nujum pulak si cencaluk ni..

      Kikik3

      Delete
  12. Jangan mengahrap lebih dari yang mendatang takut nanti kecewa, merana dan menangis tak berlagu.

    DAP abang besar dalam PH yang lain dok mengangguk.

    Pendaftaran PARTI pun tak selesai, cakap berdegar2 kerja tak jalan gak taunya asyik salahkan ROS macam mananak diproses kalau mesyuarat tak buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendaftaran belum selesai tapi umno dah goyang satu badan...tak malu ke

      Delete
    2. Cencaluk,

      Kita kalau buat permohonan pe2, kalau ada masalah, akan diberi feedback..ni sampai pergi jumpa kat pejabat baru tahu..umngok mmg dah takut sekarang ni..jadi kena guna semua kuasa yang ada untuk bagi masalah kepada PPBM..cuma satu je nak cakap en cencaluk. kalau le PPBM tak dapat didaftarkan pun, en ingat org akan kembali kepada umngok? singkat punya pemikiran MO1 bersama ahli2 umngok...en ingat tanpa PPBM pun org tak boleh mengundi ke?

      EX umno JERAI

      Delete
    3. Yg parti dah antik tu pun tak buat pemilihan, tak der kisah pun... Alibaba dgn 40 penyamun...

      Delete
    4. EX UMNO JERAI,

      Jangan yakin sangat. Kalau kita bersungguh nak menang takkan nak tunggu sampai bulan jatuh ke riba.

      Jgn bagi alasan takkan dah 22 tahun memerintah Malaysia 22 tahun jadi PRESIDEN UMNO satu yang simple tak tau kalau dah setahun parti ditubuhkan apa yang tak dibuat mesyuarat bahagian dan cawangan mcm mana ROS nak luluskan.

      Kalau ada kesungguhan ada jalan ya ni dati hari tu sampai sekarang tak dengar pun PPBM nak buat meayuarat.

      Kelentong jer lebih

      Semua tak nak keluar belanj tu yang senyap

      Nak cari sponser ada ke yg nak tawarkan diri kalau setiap minggu ahlinya keluar parti... ????

      Delete
  13. Jangan ingat kau jer tau politik rakyat Malaysia ni pun pandai berpolitik gak semua mata memandang Kes Rasuah LGN dan tak lupa rumah disneyland dan terbaharu anak buah MB SELNGOR. Mana nak lari semua bukanya kes tak berfakta semua kes berisi dan sarat bukti.

    Selama ini yang sering berkonspirasi adalah PH dengan konspirasi DAP menjatuhkan Agenda ISLAM dimalaysia, Konspirasi TUN Menjatuhkan PM tun naikkan anaknya dan konspirasi Wan Azizah melepaskan suaminya yang terbukti meliwat. Konspirasi Azmin mengayakan kau. Keluarga mengadaikan selangor dan menghabiskan dana negeri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cencaluk..nak tembak jangan guna peluru persepsi, peluru kapur..

      Nak tembak azmin..cari anak saudara, baru siasat..

      Azmin rasuah ke?
      Butir rasuah pun tak ada..

      Delete
    2. Cencaluk dan ramakena hantar re educate kat U baru utk MELAYU UMNO.

      https://www.xmu.edu.my

      To be named
      Chin Peng University,
      Zun Dar Xa Campus, Cybetjaya.

      Hidup Partai Komunis Melayu
      "We dont just brainwash em,We suck em out as well".

      hmmm, patut ler Melayu bodo squared.

      Delete
    3. Cencaluk,

      Kalau dah bersalah, salah le..ini bukan isu kau org aku, aku org kau..kalau dah bersalah, terbukti di mahkamah, ttp akan bersalah..ni baru je buat report, dah kena tahan org yang buat report tu..kuasa MO1 kat dunia saja en cencaluk..kena beringat tu..

      Delete
    4. Wooiiii mak kau terperanjat aku bila pembanggang pandai kata peluru persepsi walhal selama ni siapa yang membuat fitnah persepsi mengenai 1Mdb tak ada bukti tak ada fakta masuka mahkamah TUN jawab hanya hearsay tu bukan peluru persepsi ker banggang.

      Tak salah kalau dah anak buah yang penggangur boleh ada duit 4 juta rumah harga 2 juta kereta ratusan ribu hobi mewah gila... Bukan UMNO yang buat lapuran tapi makcik dia yg lapurkan.

      Woiiii nak jadi melayu tak payah pergi universiti.

      Dulu tok nenek kita lebih melayu dari kamu semua sejahtera jer Tanah Melayu pasal kauorang ni dah libral sangat tu yg sampai lupa asal usul kutuk bangsa sendiri ludah warisan tok nenek kauorang sendiri makan hasil haram . Menangis tok nenek kauorang kalau mereka masih hidup nengok anak cucu tak kenal lagi Bangsa Melayu.

      Delete
    5. "Menangis tok nenek kauorang kalau mereka masih hidup nengok anak cucu tak kenal lagi Bangsa Melayu."

      Sepatutnya;

      "Menangis tok nenek kauorang kalau mereka masih hidup nengok anak
      cucu bersyhubha dengan kepala bapak kepada lanun se malaysia."

      Delete
  14. Cencaluk kau tak gi pau ke..puteri kata ada pesta sex seiring, dah siasat?
    Bukan armada yang cakap, puteri sendiri cakap...

    Oh lupa cencaluk bukan perwakilan..kena lah jaga blog kalau pecacai..

    ReplyDelete
  15. Cebcaluk tu nmpk semangat lain sikit.
    Apakah sibinyai no dari unit Cai Pasir biaaa arau Cai SpamTaek yg baru tu.
    Kalu setakat ini sj, udoh2 ler..hampaeh. Hoi Umno ,hantar la yg ada akai sikit.

    ReplyDelete
  16. Aku percaya PH sukar tawan puterajaya..
    Selangor pun kena rampas..

    Dengan syarat umno ada sepasang "selebriti" seperti di atas di setiap negeri..

    Pecacai tolong sampaikan dan war warkan..

    ReplyDelete
  17. Hari tu hantar usin..
    Lepas tu suharli..
    Ni cencaluk pula ..

    Kikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat kau banggang aku dah lama kat blog ni cuma masa terhad kebelakangan ni tu yg tak lepak mkn ais krim kat sini jgn marah

      Kalau semua diatas setakan komen mcm babi terbang ruginya TUN tabur dedak baik bagi nasi basi jer tak ada kualiti menjawab ala. lepaskan batuk ditamgga jer.

      Delete
    2. "ruginya TUN tabur dedak baik bagi nasi basi jer tak ada kualiti menjawab ala."

      Sepatutnya;

      ruginya kepala bapak kepada penyamun se malaysia tabur dedak baik bagi nasi basi jer tak ada kualiti menjawab ala.

      p.s

      Bila ajak bersumpah adakah, samada penyokong Tun atau Najib terima imbuhan,habuan korang tak nak, beri pelbagai alasan....

      Delete
    3. Bulan lagenda 22 tahun ke bapak segalam penyamun rompak duit perwaja, rompak duit proton mengenyangkan anak buah dia, rompak forex jer 31 billion, belum lagi plus, TNB, BBMB dan banyak lagi

      Heran aku kau tak tau cerita tu semuanya ada fakta ada bukti ada audit bukan hanyandengar2 kata orang mcm yg lagenda tu dengar cerita orang lain terus seret masuk mahkamah kan dah malu bila masuk tak boleh nak jawab.

      Pembanggang memang nampak sangat banggangnya.

      Tu Aisssmin krim banyak mengkayakan anak buah, PA di Hilman kaya raya bukan perompak ke bukan penyamun nak panggil apa agaknya tu kan oh... Tu semua duit sedekah, duit tabungan pandai betul pembanggang kan bila kena batang hidung tabungan kalau orang lain bukti tak ada fakta tak ada saksi pun tak ada boleh lak kata perompak.... Tui...Tui... Tui... Khak tuiii pembangan memang taraf selipar jamban ler kauorang ni

      Delete
    4. Hilang Suharli & Geng Najib, tiba2 menjelma pulak Cencaluk yer....???

      Biasa dia, bijaknya dia......!!

      Delete
  18. 1 komen 20 sen

    100 komen X 20 sen = RM20
    Wow...kaya kaya kaya lah kau cencaluk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akuntak harap dedak mcm kau. Kau merangkak meminta dedak dari leganda 22.

      Setakat 1,000 aku tak pandang ler. Setahun aku bayar cukai pendapatan pun dah RM11,000 ribu bayangkan berapa aku dapat sebulan .

      Kerja aku dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 ptg cuti jumaat dan sabtu so tau aku area mana di Malaysia ni. Menjadi pengacau tblog ni hanya hobi aku jer.... Kebetulan cuti tahuna. Banyak lagi so tibai rekeks ler...

      Jangan pandang orang sebelah mata. Dedak bukan teast aku... Sorry ...

      Semua aku buat tuk anak cucu aku supaya tak jadi seperti di singapura dan Indonesia....


      Delete
    2. Yer ke tuu...bak kata mantan presiden Indonesia SBY...'Saya Belum Yakin'.

      Delete
  19. Cencaluk perisa Taek , nk tanya sikit.
    Apa pendapat kau ttg bantuan Najib kpd AMARIKA baru2 ni?
    Aku bangga sebab,atas keikhlasan itu, Amarika telah pulih, sehingga mampu pindahkam kedutaan ke Baitulmaqadis.
    Hebat Malaysia dibawah Najib.
    Tapiaku heran. Sebab apa Najib atau Menteru2 Umno tidak ucap tahniah kpd Trump atas pemindahan itu.
    Hidu Umno,
    Maut Melayu.
    pas restu dgn jual jampi mentera.
    UMNOPAS yg SCREW MELAYU.

    Lagi satu,
    Mana tv3 suku...takkan tak mau counter komen AG USA smlm.
    Sbb apa malaysia x mau hantar wakil ke Forum World Bank berkaitan Klepto tu.


    Takut Makcik pakcik,anak muda tahu Malaysia kerr?

    Cencaluk,
    anda ada 15 minit utj yakinkan sy isi borang masok umno,mula dari...sekarang.

    ReplyDelete
  20. Ni cencalok bangang mari kat mana pulak ni??...boleh dikatakan separoh dari komen posting KD hari ini terisi dengan komen2 karut marut sibangang cencalok ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku banggang ke kau banggang dok sokong parti yang ahlinya setiap minggu keluar parti.

      Dok sokong DAP yang buli rakan Parti sendiri

      Sokong lagi .... Silap hari bulan kau pulak kena jual nanti.

      Sekurang kurangnya aku memihak dan menyokong parti yang ada ahli 3.6 juta walaupun aku bukan ahli yang pastinya aku akan undi UMNO yang ahlinya bertambah bukannya keluar parti setiap minggu.

      Sekarang siapa banggang ...????

      Delete
    2. Kau tanya aku jawab le, kau yang bangang..

      Ada orang keluar masuk..kau tetap jadi beruk atas pagar..

      Aku ahli umno, keluar parti tak ada nak bust press conference tak bising satu dunia..aku keluar atas rela, bosan lihat pemimpin penyamun..

      PH tak bayar aku untuk keluar umno, PH tak tempah bilik untuk aku buat confrence dan PH tak terhegeh hegeh mengajak masuk parti...sokong atas celik hati.

      Aku tuljs ni pun ikhlas..tak ada dedak mcm kau

      Delete
    3. Tiap yg masuk mesti kena keluar, tak boleh mati lemas dibuatnya. Dah hukum/adat alam, tak gitu....??

      Delete
  21. Tak payah ler nak lidah bercabang kalau org PH keluar parti ada jer yang kata UMNO suport press semua ni bukan peluru persepsi ke nak tunjukkan kononnya UMNO ni jahat sangat sedangkan LIM KIT SIAL suruh semua ahli DP mendekati ahli UMNO untuk di tabur fitnah dan memburukkan UMNO bukan satu kerja jahat ker.

    Memanglah kau tak heboh sebab kau tu tunggul tak guna dlm UMNO tak payah kata nak kuar aku boleh tolong terajang jer kau dari UMNO.

    Sekarang semua perompak, penyamun, kelepot tak kelepot, pengkhianat dan kainperca buruk DLM UMNO dah BERAMBUS sebab tu ler UMNO nampak lebih KUKUH lebih BERNYAWA sebab semua bangkai dan zombi dlm UMNO dah berbondong-bondong keluar untuk memeriahkan PH pula supaya. Baguslah berebut dan bertikam ler sesama sendiri. SELAMAT TIKAM MENIKAM DAN SELAMAT JADI DURI DLM DAGING.

    ReplyDelete
  22. Mujur & syukur dapat petunjuk, saya tinggalkan UMNO sejurus PRU 13 melihat keputusan terburuk dalam catatan sejarah dan mula berfikir adakah ini petanda UMNO pimpinan Najib tidak direstui oleh Illahi.

    ReplyDelete