Monday, January 22, 2018

DENGAR PUAK LOBAI SEMBANG, LEMBU PUN BOLEH TERBANG...



Kalau tutup mata, dengar mereka ni sembang, lembu pun boleh terbang..
Hakikatnya, dari sumber yang sedang diviralkan mereka bakal merantau hingga ke Kelantan untuk ehsan menang dengan memperkudakan calon tempatan dan memperbodohkan akar umbi.

Jika mereka ditolak di kawasan sendiri, kenapa ahli dan penyokong tempatan Kelantan jadi mangsa untuk dikorbankan.

Apapun biarlah urusan cemas dan celaru itu mereka sendiri selesaikan. Akhlak buruk pentingkan diri sudah tentu makan diri.



Mana datangnya nak menang 40 kerusi kalau semua pakat² lari ke Kelantan.

26 comments:

  1. Replies
    1. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffar di nomor ini HUBUNGI WHATSAPP 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau  KLIK DI SINI

      Delete
  2. Rasa menang tu tinggi. Kat tempat sendiri kena tolak majoriti beribu walaupun ular kawasan. Cari tempat menang majoriti besar. Kira tolak ahli amanah, tolak ahli pkr, tolak ppbm, kira boleh menang majoriti tipis. Tu kalu ahli pas masih guna lutut. Kalu guna kepala otak bukan botak, impian jer la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut suka merekalah nak undi sapa pun. Yg kau meroyan apa hal? Kau ingat kau je ada otak? Org kampung tak ada? Kau pun asal kampus jugak. Entah-entah asal tepi hutan.

      Delete
  3. 130 KERUSI KOMPOM DAH PAS BERTANDING
    TUMPUAN UTAMA SELANGOR DARUL PLURALIS
    HIMPONAN FASTAKIM 2.4 ASSMIN DAH PENING
    2 BOLAN SAJA PAS TU ASSMIN JDI SAMBAL BILIS

    ..... TAHNIAH FASTAKIM 2.4 SEPULOH RIBU HADIR.. SELAMAT JALAN SELANGOR DARUL PLURALISMA MURTAD....

    PKR DAH GOYANG TELO DI SELANGOR. ...

    Kikikikiki..
    KLUENGMEN ARR YOU OKEY TONITE...?

    ReplyDelete
  4. Ikutkan PRU13 yang lalu..BN nyaris menang kat Kelantan ni. Ramai pengundi yang dok Kelantan ni dah nak swing undi BN. Camner pun, semua nya berubah bila pengundi dari luar Kelantan balik mengundi di Kelantan. Mereka ni biasanya lebih celik kepada maklumat. PRU14 ni tak mustahil pengundi luar ni akan memainkan peranan menentukan sapa yang akan menang di Kelantan.

    ReplyDelete
  5. Pirahhhh kau keluangman. Dulu bkn main kau penyokong diaorg. Skrg lain la pulak.
    Dasar lidah babo la kau ini.
    Atau munkin kau babi peliharaan dapigs laknatullah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu sokong PAS?
      Aku sejak lahir ahli seumur hidup DAP

      Kahkahkah

      Delete
    2. Ahli seumur hidup DAP? Patutlah tak bersunat lagi.

      Delete
    3. Bukan sebelum ni kau fanatik BN ke, bukan kau ke yang tlg TUN sumbat NUAR ke penjara, bukan kau ker yang kutuk DAP.

      Bila masa kau ahli DAP?

      Pening, dengar sembang kau ni memang betul ler jangan ata lembu rambut TUN HASMAH pun boleh terbang.


      Delete
    4. Sokongan masih sama seperti dulu..tidak pernah berubah.
      Sokongan bukan atas nama parti ataupemimpin, atas nama kebenaran..

      Parti Dan pemimpin silih berganti, datang dan pergi..kebenaran abadi kekal.

      Dalam menilai kebenaran antara DAP Dan Najib.. Najib wajar berundur demi parti bangsa ugama dan negara tetapi dia membelakanginya, apa pilihan yang Ada (?) Sokong Tun.

      DAP sama seperti MCA dan MIC, yang boleh dikawal oleh Perlembagaan Negara.

      Jika ada yang takut dan terpedaya dengan Najib dan Umno bahawa DAP itu bahaya, itu salah sendiri, otak yang gagal berfungsi memahami sistem demokrasi berpalimen Dan raja berpelembagaan. Islam dibawah bidang kuasa sultan raja melayu, Ada siapa yang berani mencuit???

      Delete
    5. Yang DAP asyik berkata pasal agama ISLAM dan SULTAN tu apa kes pulak? Cakap tak serupa bikin la kelautmen. Syukurlah dah buang bacaan rabbifirli di muka blog kau ni. Moderator letak bacaan rabbifirli, tapi biarkan pembaca mencaci dan mengutuk. Mendatangkan fitnah kepada agama sendiri. Sebenarnya, kalau kau suka mana2 kebenaran, ada cara yg lebih baik dari membiarkan orang rancak mencaci atas penulisan yang kau buat. Semoga kau sentiasa menemui apa yang dihajatkan.

      Delete
  6. Lembu boleh terbang belum ada kes lagi. Tapi kalau babi boleh terbang, dah banyak kes.

    ReplyDelete
  7. politik punya pasal babi yg kena kahkahkah!Monday, January 22, 2018 7:07:00 AM

    Beruntungnya penceroboh tanah di Malaysia, dengan syarat atas nama agama


    ISU ini amat sensitif kerana melibatkan campur tangan pihak istana dan sensitiviti agama. Hakikatnya, tanah telah diceroboh. Pedang hanya mampu berkongsi beberapa komen di Facebook berkenaan isu ini.
    “Beruntungnya penceroboh tanah di Malaysia, dengan syarat atas nama agama. Tidak dihukum, bahkan dapat tanah dan duit lagi.”
    “Hakikat yang pening difikir. Dah dapat tanah baru untuk pindah. Tapi tapak lama makin aktif. Tapak baru makin meriah. Double untung.”
    “Buat ‘ikut dan’ aja depa ni. Jumpa pokok tang mana-mana, ikat kain, bertahun-tahunlah duk tang tu. Lepaih ni kena ada enakmen ‘ikat kain secara haram di batang pokok atas tanah orang’, itupun kalau pemerintah berani ambil tindakanlah.”
    “Di sekitar negeri xxxxx ,depa buat binaan di reserve jalan.. menjadi-jadi.. bila peniaga Melayu berniaga tepi jalan cukup laju dihalau dan dirobohkan kedai-kedai.”
    “Manual dah hilang ni. Manual digunakan sekarang manual hawa nafsu.”
    Kata Pedang: Hakikat yang terlalu pedih untuk ditelan.

    Kata Pedang adalah segmen lidah pengarang Ismaweb.net. Pandangan Kata Pedang tidak mewakili pendirian rasmi Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), sebuah pertubuhan Islam dan Melayu sederhana.
    celahgelegar at 9:21 PM

    ReplyDelete
  8. http://mymassa.blogspot.my/2018/01/muhyiddin-kecewa-ingatkan-keluar-umno.html?m=1

    JIDINNNN OOOH JIDIN.... DENGAN MAMAK KUTTY PUNYA SEMBANG AKHIRNYA JIDIN GIGIT JARI... BARU KO TAHU PENANGAN PEMIMPIN DARI UTARA.... FAKTA PEMIMPIN UTARA KALAU SEMBANG KENCANG BABI NANGOI CIPAN PUN BOLE TERBANG....

    NASIB KO LA JIDIN....!!!

    KIKIKIKIKI....

    ReplyDelete
  9. "jika ada yang takut dan terpedaya dengan najib dan Umno bahawa Dap itu bahaya,itu salah sendiri,otak gagal berfungsi memahami sistem demokrasi berparlimen dan raja berpelembagaan."

    Bukan main kencang kluang menulis dia ingat orang orang tak tahu yang dia tu taksub Dr.Mahathir.

    Membandingkan kuasa Umno dan Bunga dalam kerajaan Pakatan sangatlah jauh beza nya.Kalau setakat bertanding pun hanya 55 kerusi apalah sangat yang mampu dilakukan oleh Bunga untuk mengekang pengaruh Dap yang bertanding dengan jumlah kerusi yang sama tapi hampir disemua yang sure menang.

    Tinggi2 pun Bunga boleh menang 35 kerusi.Pengaruh Dap akan berlipat lagi dengan PAN,parti ternakan nya.Walaupun Dr Mahathir adalah PM nya apalah sangat yang mampu dilakukan oleh seorang yang sudah tersangat tua untuk memimpin kerajaan yang didalam nya gerombolan Dap adalah wakil terbanyak.

    Kalau kerajaan Perak hari tu adalah bukti kerakusan Dap dengan barisan exco kanan nya,ini kerajaan pusat yang bertimbun-timbun khazanah nya.Cuba anda bayangkan kluang apa yang akan dilakukan oleh mereka!

    Adalah tak masuk akal untuk memperjudikan nasib terutama nya kuasa politik orang melayu dengan menyerahkan kuasa kepada Pakatan hanya semata-mata untuk memenuhi nafsu seorang yang bernama Dr.Mahathir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jiwa dan hati perut kd ni tengah serabut, otak kecut, maka pemikiran kelaut. Kalaulah kd ni ada mata yg boleh nampak, apa agaknya perubahan persekitaran yg dia boleh lihat. Kemana sahaja sekarang ni projek berjalan tak berhenti. Pembangunan prasarana mana pernah terhenti. Kalau kd fikir hanya zaman tun sahaja pembangunan berjalan, nampak sgt kd ni duduk jadi kodok bawah tempurung. Nanti ada la akal kd kata di penang, pembangunan olwh dap lg rancak. Hahahaha...betul rancak, sampai duit dah bertukar tangan beratus juta tapi projek apa haram tak jalan. Berapa dalam terowong bawah laut dh dikorek kd, selain kos jutaan ringgit dah dikorek dan difaraid sesama sendiri. Mengundi ph bermakna mengundi kerosakan kepada agama Islam dan bangsa melayu. Melayu yg ada dlm ph adalah melayu yg tiada jati diri dan jiwa penuh dendam. Sori la nk undi ph, kalau terpaksa baik rosakkan undi.

      Delete
  10. Alamak, sebok cerita pasal taksub mahathir dan jumlah kerusi - dihujungnya takut DAP.

    Mentaliti macam ni lah yang dap dan umno suka - mudah ditakut dan dibodohkan.

    Penting PH menang..gabungan melayu pkr amanah dan bersatu akan kuasai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yakin sangatlah tu kononnya ph boleh menang. Jgn fikir blog popular kau ni ramai tukang komen pro ph maka ph menang solid. Majoriti pengundi tak baca blogpun, tak makan dedak, tak makan fitnah tapi tahu bekas pemimpin mana yg kuat amalkan kronisme, faraid pink form, kuku besi dan kuat dendam. Utk yg paham ajelah, tak paham kau punya pasal.

      Delete
  11. Konon2 kt sabah ada sekutu baru yg tubuh parti baharu bernama warisan. Alahai, jangan fikir rakyat sabah bodoh berdengung sampai tak tahu pemimpin mana khianat rakyat sabah. Semasa dalam kerajaan, dana utk sabah dan sarawak sebanyak 15 bilion telah habis dibelanjakan, tapi apa dan mana hasilnya? Selesaikah masalah letrik dan air luar bandar sabah? Jenis pemimpin khianat rakyat begini nak terhegeh-hegeh tagih sokongan rakyar sabah...kirim salam. So, tak kemana keyakinan kau kd, sebab akhirnya ph dan parti talibarut di sabah akan kecundang juga. +-x÷, kerajaan sekarang menjanjikan yang lebih baik berbanding tawaran gula2 tak logik opponent.. dendam tak akan kemana, tak kenyangpun rakyat kalau pelahap dendam.

    ReplyDelete
  12. "Penting PH menang..gabungan melayu pkr amanah dan bersatu akan kuasai.."

    Alahai melayu-melayu dalam tiga parti ni bersatu? sedangkan melayu dalam satu parti pun tak boleh bersatu ada hati kau nak bersembang macam tu kluang.Betul la orang kata kau penelan dedak nombor satu.Asal saja Dr.Mahathir semua nya cantik bagi kau.Bakar parti sendiri pun cantik.Nak menjawab pun elok2 la sikit jangan nampak sangat yang kita tu semakin bodoh.Kau tak pernah jumpa Anina dan kak midah ke selepas tu.....

    ReplyDelete
  13. Yang masuk BERSATU untuk dedak, minta maaf, memang tak ada.

    Yang keluar BERSATU sudah jadi sampah, umno boleh pungut dan taja sidang akhbar di hotel mewah.

    Ada kami kesah.

    ReplyDelete
  14. Tiga parti melayu dalam pakatan nak bersatu dan kuasai.....permulaan lawak jenaka yang paling ummp diawal tahun baru ini....nukilan The Kluangmen

    ReplyDelete
  15. Patutlah KD and blogger sewaktu dengannya failed Biology! Bila masa Lembu boleh terbang!! Darwinist pun tak ada buat teori Lembu Terbang!
    Patutlak otak bebudak penjilat MahaKUTTY otak macam Lembu!

    ReplyDelete
  16. Sekoq pun tak nampak lobai sebagai pemimpin. Nama saja parti islam tapi perangai haram menjadah. Kalu sembang perasan hebat sangat. Semua orang jahil. Boleh cakap arab skit habis geng kampong hampa tipu. Tak pernah jumpa parti politik paling kotoq dlm msia. Buruk rupa buruk perangai. Sekoq pun tak bleh pakai. Ada hati tanding 130 kerusi. Perasan lebih. Pirahhh

    ReplyDelete