Thursday, January 28, 2010

KJ perlu diberi jawatan..


KJ disaran letak jawatan...siapa yang berani bercakap? baca laporan lebih terperinci..
http://parpukari.blogspot.com/2010/01/akhirnya-exco-pemuda-umno.html


Kalau setakat 'ada telor', rasanya telor tu pun macam tuannya juga iaitu 'ayam', telor ayam pun datang dari satu lubang dengan najis, maka pi mai pi mai jadilah 'seperti hangat hangat tahi ayam'.

Dalam Mjlis Tertinggi, Zahid Hamidi dan Nazri (terlupa le pulak samada mangkuk hayun ni ada ke tidak dalam MT) tentunya benteng terakhir memeprtahankan KJ.

Ada kemungkinan isu meminta KJ meletak jawatan adalah sekadar 'ugutan dalaman' signal dari pihak atasan dan berakhir dengan KJ bersumpah setia dengan Najib, saya yang menurut perintah, sekaligus isu ini akan kembali tenteram untuk UMNO memperlihatkan parti mereka tidak ada masalah dalaman.

Apapun Mukhriz suka atau tidak akan dikaitkan sebagai 'dalang'? Jom lawati blog pro KJ...

Alasan lemah syahwat Ketua Pemuda dalam menggerakkan Pemuda kerana tidak berjawatan adalah selari dengan saranan Zahid bahawa Kj perlu dipertimbangkan ke jawatan kabinet dalam satu forum Pemuda di Janda Baik baru baru ini.

Siapa kata i tak ok..lihat di bawah..i masih berbunyi maaa...

January 28, 2010
KENYATAAN BERSAMA PEMUDA BARISAN NASIONAL DAN PEMUDA PAKATAN RAKYAT
Hari ini menyaksikan satu lakaran sejarah di mana keseluruhan pimpinan sayap-sayap pemuda bagi parti-parti politik di dalam Barisan Nasional dan juga Pakatan Rakyat bersepakat untuk mengeluarkan satu kenyatan bersama bagi mengutuk insiden-insiden serangan ke atas rumah-rumah ibadat. Saya selaku Pengerusi Pemuda Barisan Nasional mengucapkan syabas dan terima kasih di atas persefahaman dan persetujuan yang.......http://www.malaysiakini.com/v6/link.php?http%3A%2F%2Fwww.rembau.net.my%2Fnews_list.asp%3Fuid%3D1004


Seperti juga Anwar, KJ mungkin lebih serasi, selesa, sesuai dan tampak hebat jika bercakap dalam satu rumpun atau diperingkat nasional dan global berbanding di peringkat cawangan, bahagian atau kepada exco exco pemuda yang rata ratanya mudah dicucuk hidung. (geli rasanya kot kalau di peringkat kampungan dan tempatan)

11 comments:

  1. adalah baik KJ tidak dinaikan sebagai menteri mahupun timbalan menteri. biarkan Kj memperbaiki golongan pemuda parti. ini bukan masa untuk berlumba-lumba menjadi menteri. KJ belum layak lagi menjawat jawatan tertinggi ini kerana kematangannya masih belum ada. nak mentafsir kenyataan pihak lain pun masih lemah sehingga memakan beliau sendiri.

    ReplyDelete
  2. KJ berjuang untuk jawatan??? Di mana letaknya jiwa Melayu KJ?

    ReplyDelete
  3. ni lah akibatnya bila berpayung kat pak mertua yang dah kena singkir tu...pas ni menantu lak ikut jalan pak mertua...dulu masa pak mertua ada kuasa, dia perasan dia yang jadi PM...skrg ni jadi "PM" gak tapi bukan Perdana Menteri, cuma PM yang ni maksudnya " PEGI MAMPUS " ngan politik kau...masa buat orang dulu kau tak ingat...kau ingat pak mertua kau berkuasa sampai kiamat...hehehheehh...padan muka kau

    ReplyDelete
  4. KJ nak jadi menteri atau timbalan menteri utk memberi projek2 yg telah dijanjikan kpd delegasi2 Pemuda yg telah melantiknya dulu.
    Bila KJ tiada jawatan maka tiadalah projek2 utk Pemuda. Itu yg buat Pemuda tidak puas hati dgn KJ.
    Lebih baik buang KJ dan lantik orang lain yg mungkin akan diberi jawatan menteri atau timbalan menteri. Jadi dapatlah Pemuda mencari makan.
    Ini semua adalah taktik utk menjaga tembolok sendiri!

    ReplyDelete
  5. Aku sokong semua di atas, media cyber tu lawa ek!

    ReplyDelete
  6. Salam! KJ kan sahabat karib Anwar, tujuannya berada di posisi pemuda untuk melemahkan pentadbiran Dato Sri Najib dan memenangkan PR dalam PRU umum akan datang. Menang kp pemuda pun rasuah perwakilan dengan tiket toto. Woi Wan Badak ngko hilang mana, KJ dah tak bagi gaji kot. Nampaknya aku terpaksa menghidupkan NGO belia menggerakkan pemuda jika KJ terus memegang kp pemuda. Pemuda Baling semua hantu KJ termasuk ketua bahagiannya Azeez Rahim. Adios.

    ReplyDelete
  7. TOK..suka tak suka dia menang tok
    mahathir menang 48 undi 1987 pun menang jugak
    KJ ni kita bagi jawatan..masalahnya parti UMNO lain sikit
    menang mkt makan angin je
    yang menjual roti jala pun dapat jadi menteri
    tok, kena bersetuju "KUASA MEMILIH UMNO DATANG DARI AKAR UMBI,bila langkawi tolak sanusi ,mahathir ambil juda jadi MB kedah,lepas tu kedah lingkup

    salam

    ReplyDelete
  8. x payah lah nak jadi pembangkang , dah kalah pertandingan nak juga rebut jawatan itu , tuduh rasuah lah , isu itu sebelum KJ meneng pun dia dah dituduh , ini semua sebbab nak kasi mukhriz menang , tapi pemuda tetap pilih KJ. bermakna dia tolak Mukhriz ketempat ketiga , sebab apa , sebab parpukari bodoh tak tahu main isu, dia tahu tgk awek aja, huh gambar org lain pun dia peraya awek tuh cantik, minah ciber tuh gemuk. kalau daj kalah , kalah lah apa lagi nak , bila dah kalah tak ada kerja minta kerja ngan bapak, bapak jumpa najib , dapat jadi tim menteri. snmr nya tak layak. , nak tahu baca sini

    ReplyDelete
  9. Takde ke orang nak siasat KJ? Dengar citer PA dia pun kaya raya...

    ReplyDelete
  10. KJ patutnya kena turun ke grass root, buat kerja kerja underground. yes once dh terpijak tahi, memang lah kaki busuk, dan silap haribulan kena sama dulu taik tu.tapi takpe, inilah adat dalam politik.semua orang ada buat silap.kita sebagai orang melayu, maafkan lah dia.bagi dia peluang.tak guna bermusuhan sesama sendiri.sekarang adalah masa yg baik untuk jahanam kan parti liwat semalaya dan parti seks bebas semalaysia.

    salam dari amenhetop

    ReplyDelete