Saturday, January 30, 2010

??? Tun M akan ikut jejak Hishamuddin..







Tun Dr Mahathir menghunuskan keris dalam majlis PERKASA Selangor..



1. Apakah Tun selepas ini akan mengikut jejak Hishamuddin untuk memohon maaf kepada semua rakyat Malaysia khususnya kepada kaum lain..



2. Apakah selepas ini ada laporan polis akan dibuat oleh DAP atau NGO terhadap Tun kerana bersikap mengancam keselamatan negara dan perkauman..
Kita tunggu dan lihat...

Sabtu April 26, 2008
Hishamuddin mohon maaf hunus keris
KUALA LUMPUR: Ketua Pemuda Umno, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein hari ini memohon maaf kepada orang Melayu dan bukan Melayu berhubung isu keris yang dihunusnya, dua tahun lalu.
"Saya harap, isu ini tidak berbangkit lagilah, Datuk Seri Hishammuddin telah buat sesuatu yang sangat prihatin dan mulia, maknanya dia sanggup meminta minta maaf walaupun ada pihak mengatakan memang bukan niat dia hendak isytihar perang ataupun disabitkan sebarang tindakan yang bersifat perkauman," kata Najib, yang juga Timbalan Presiden Umno kepada pemberita di sini, Sabtu.Najib berkata demikian ketika diminta mengulas tindakan Hishammuddin semalam yang memohon maaf atas tindakannya menghunus dan mencium keris pada perhimpunan agung Umno sebelum ini yang dikatakan turut menjadi punca prestasi buruk Barisan Nasional pada pilihan raya umum lepas.

5 comments:

  1. Dalam sungguh bro....perghhh...he he he

    ReplyDelete
  2. Tun M seorang 'diktator' yang tegas.Tak mungkin dan tak perlu nak minta maaf pun kalau ada suara2 komunis yang cari pasal.

    Sebenarnya cara pemerintahan 'diktator' tun M lah yang paling sesuai kalau pun bukan yang paling baik untuk mentadbir negara yang berbilang kaum spt Malaysia.Kebebasan bersuara yang berlebihanlah yang membuatkan golongan pendatang naik kepala.

    ReplyDelete
  3. Kebebasaan mencuri dan menyalak ala anjing membuatkan pemimpin UMNO naik kepala. siapa2 tak menghalang bapa segala rasuah untuk turun bertanding. Setahu aku segala prk yang bertuankan mahadey ni berakhir dengan kekalahaan.

    ReplyDelete
  4. siapa pula anon bodoh ni.....mengarut je macam orang frust tengok melayu bersatu..ini mesti melayu juga...melayu yang hilang jatidiri!!

    ReplyDelete