Saturday, June 18, 2011

DAP menghampiri matlamat..





PULAU PINANG 17 Jun - Kerajaan DAP Pulau Pinang akur dengan keputusan supaya 'pilihan raya masjid' yang sepatutnya diadakan buat pertama kali di negeri ini esok ditangguhkan.

Exco Agama, Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna negeri, Abdul Malik Kassim berkata, berikutan titah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin mengenai perkara itu, maka proses pemilihan tersebut ditangguhkan.

"Saya selaku Exco Hal Ehwal Agama Kerajaan Negeri Pulau Pinang telah diberitahu melalui telefon oleh Yang Dipertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP), Ellias Zakaria bahawa hasil daripada satu pertemuan yang diadakan di Istana Negara pagi ini, Yang di-Pertuan Agong menitahkan pemilihan jawatankuasa kariah masjid ditangguhkan buat sementara waktu.

..............


DAP hampir mencapai matlamatnya, cubaan demi cubaan dibuat untuk menggugat perpaduan Melayu dan Islam dalam pelbagai kaedah. Kejayaan terbesar setakat ini ialah memesongkan PAS dari Negara Islam kepada Negara Kebajikan.


Pilihanraya Masjid walaupun sekali imbas ia ditangguhkan atas perintah DYMM Yang di Pertuan Agong tetapi ia tidak dibantah seratus peratus oleh orang Islam Pulau Pinang, cubaan halus ini berjaya menampakkan keregangan antara Sultan dan Orang Melayu Islam, apatah lagi orang Melayu Islam Pulau Pinang tidak biasa dengan kesetiaan kepada Sultan kerana mereka tidak pernah bersultan dan beraja.


Di hari hari mendatang, lihatlah apa lagi kapir laknatullah ini akan buat untuk terus memecahkan lagi Melayu dan Islam???
Mereka PASti berjaya selagi ada manusia Melayu dan Islam yang tidak insaf dan peka kepada niat jahat ini.

PAS akan menjadi alat dan agen untuk DAP bagi matlamat ini.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...