Monday, June 13, 2011

Ambiga baruakan Melayu...

Melayu biawak mana nak mati demi Ambiga ??!! Mana dia pahlawan India dan Cina??


"Perhimpunan BERSIH akan diteruskan tanpa mengambil kira apa kata sesetengah pihak ataupun laporan polis yang dibuat. Kami tidak akan berganjak dengan ugutan kerana kami memiliki pahlawan Melayu yang sedia bertempur,” kata Ambiga.

Perkasa dan Ibrahim Ali sewajarnya tidak campur soal BERSIH lebih lebih lagi ia tidak menggugat Melayu secara langsung, ia sangat berbeza ketika Perkasa wajar mempertahankan Utusan dari AMK. Lebih lebih lagi yang akan menyertainya kelak ialah sebangsa dan seugama cuma berbeza fahaman politik (syiah dan khawarij). Cina dan India tentulah hanya disertai oleh pemimpin mereka yang akan hanya berada dalam kedudukan 'selamat' jika berlaku sesuatu.

Perkasa jangan mencari sebab dipersalahkan atau dikambinghitamkan oleh mana mana pihak jika terjadi sesuatu. Perkasa wajar jadi pemerhati yang bijak.

Soal BERSIH biarlah kerajaan dan Hishammudin selesaikan, rakyat juga nak tengok sejauh mana 'bijaknya' kerajaan menguruskan krisis ini
. Apakah benar Najib masih mampu mengawal kestabilan negara? apa persepsi anda???

Tetapi kalau PERKASA nak ajar 'Ambiga' supaya jangan fikir Melayu sudah hilang taring, elok juga pamirkan sesuatu biar punggung mereka terasa panas..

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...