Friday, June 10, 2011

Ustaz Kazim permata yang dibuang...


http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2011/06/ustaz-kazim-alias-dipecat-dari-pas.html

PAS yang sepatutnya memelihara' asset' sebegini telah mengambil tindakan yang terburu buru dengan memecat Ustaz Kazim semata mata kerana ustaz tersebut menyatakan yang benar . Apakah PAS sudah keliru dan tidak dapat menilai yang mana satu kaca yang mana satu permata.

Dalam ketika PAS menyatakan UMNO bimbang dengan Negara Kebajikan dan Mat Sabu rupa-rupanya mereka lebih chempera, kalut, gelabah puyoh dengan perubahan yang mereka sendiri buat. Bahang sokongan yang tiba tiba berkurangan cukup merisaukan kerana PAS sudah kehilangan 'modal' untuk memperalatkan 'Islam' dalam kempen politik.

Agaknya tergagap gagap ahli2 dan cabang PAS di kampong nak terangkan kepada penyokong mereka apa sebenarnya yang sudah berlaku di atas sedangkan sebelum ini PAS dilihat tidak berkompromi dengan mana mana usaha untuk mengurangkan Islam PAS.

1 comment:

  1. dua-dua ust. kazim bantai...so there's no reason kata dia belah nu dia belahni.....aku orang belah ni tapi had dia cakap tu banyak kena kat diri sendiri contoh suka kata kat orang, rasa diri baik orang lain semua tak betui, bungkus lauk kenduri walaupun orang ramai lagi, buang sampah masa ceramah itu semua islam tak suruh tapi kita buat...nak buat macamana memang kita banyak dosa nasib baik ada orang tolong habaq kat kita

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...