Friday, January 1, 2016

PM baru...

Alangkah seronoknya hidup di Malaysia jika tanpa isu 1MDB ..

Alangkah lega sikit kehidupan kalau GST sekadar 2% dan hanya pada produk dan service tertentu sahaja...

Nasib baik lah majoriti menteri dan.pemimpin pandai buat lawak bodoh - terhiburlah juga...

Dan tentu paling best kalau 2016 dapat PM baru, tetapi janganlah Zahid !!!

12 comments:

  1. Demi maruah negara.... itu yang sebenarnya. Mungkin kerajaan sekarang berpegang pada tarikh luput. Maknanya masih ada bulan, minggu, hari, jam dan saat untuk memerintah. Apa pun keputusan ditangan juri. Tapi jangan terlepas pandang kepada kuasa yang ada pada juri awam........ Yang arif rakyat mahu tahu bagaimana perolehan seorang Perdana Menteri menerima ribu juta ringgit.

    ReplyDelete
  2. Siapa naik sama aje.. selagi bolih pulun.. pulun... kalau kita naik pun ... kita pulun.

    ReplyDelete
  3. Kita naikkan MAT SABUN yg cium...."bibir PARTI PAN....orang"Hemm, bucuknya tapi "bestnya"

    ReplyDelete
  4. Amin...mudah-mudahan kita dapat PM baru. Yg bersih dan yg berciri Islam sebenar. Yg sekrg ni nampak bergelumang dgn skandal.

    ReplyDelete
  5. bolih kita pilih batman jadi pm..

    ReplyDelete
  6. awal tahun dah berangan....kalau mimpi boleh ampun lagi takder sapa bleh kawal.. tun ngagn mohyidin yg senyap wahhhhh Ini tahun.... PM tak bertukar pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sesiapa yang mahu Najib Berundur begitu sahaja?
      Ada sesiapa yang mahu Najib berhenti macam tu sahaja.
      Ada sesiapa yang mahu lupakan begitu sahaja apa yang Najib lakukan dan katakan?

      Delete
  7. Buat masa ni najib adlh yg terbaik.Tun madet kejahatan makin terserlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib terbaik.. Haha
      Penat nk layan dedakman troll..
      Selagi xde fakta dan hujan xpyh approve la komen sampah mcm ni

      Delete
  8. Kalau dah berkuasa nak pulun....boleh tapi agak-agaklah. Yang penting sejahterakan rakyat dulu. Win Win situation maaa....



    ReplyDelete
  9. PRU 14, akan berlaku perubahan.....Rakyat adalah Juri....Percayalaaaa

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SIAPA YANG PALING BERKUASA POLITIK DI MALAYSIA

Dari segi politik tentulah Zahid hamidi yang PALING BERKUASA, tetapi kekuatannya mastermind  bersandar kepada Najib. Ismail hanya berkuasa d...