Wednesday, November 29, 2017

KAWASAN PARLIMEN MANA YANG PALING GRACE UNTUK ROSMAH..



Kalau PM minta awak bertanding, terima je lah..
Lagi pun dah alang alang.

16 comments:

  1. Mana lagi kalau bukan PUTRAJAYA............Mesti pembangkang hilang
    duit pertaruhan!....................hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..
      Punya lembab sikepala bapak smp laki dia nk kena btau bahawasanya kepala bapak tidak dipegang kontol.

      Kah kah kah..
      Mcm mn dgn berita dari RPK pasal peguam negara lantikan kepala bapak pow toke china.
      Adakah peguam negara tidak memegang kontol kepala bapak bila kata nk buka semula kertas siasatan 1MDB?

      Kah kah kah..
      Ramai dh kena pecat yg mati pun ada tapi jho low masih bebas. Benarkah kontol kepala bapak juga diikat tepi sama dgn kontol jho low?

      Kah kah kah..
      Bebudak powerbank pasir mane nk hadam ni semua. Kena tipu pun masih nk julang sikepala bapak.

      Delete
    2. Kah kah kah kah kah

      Salak le hari hari cai.. Bukit tetap tak runtuh sebab kau bodoe.

      3 thn kau gong gong je..mesti 1MDB.. Gong gong lg..mesti 1MDB jugak.. Tp Najib tetap PM Malaysia.. Ye tak cai bengap??

      Ko tak perasan ke cai.. 3 thn kau menyalak tunjuk bodoe je.. Sebab Najib tetap tak pernah didakwa cai.. Kau tuduh dn fitnah segala macam selama 3 thn.. Pergh.. Lama tu.. 3thn cai.. Apa hasilnya kerja keras menyalak dn terus menyalak kau ni cai??? Utk dapat dedak haram je tu.. Najib masih tak tumbang tumbang.. Ye tak?

      Sebabnya.. Kau memang bodoe.. Kah kah kah kah kah.. Kau rembat dn main hadam je ape yg Tuan Macai kau hamburkn tanpa nk berfikir...

      Selamanya kau buat keja bodoe sebab kau mmg bengap.. Klau betul le sgala tuduhan yg kau nyatakn tu..dh tentu kami dulu yg dlm UMNO ni dh kambuskn Najib.. Tp sori ye.. Kami tak main dn pakai tuduhan air liur ye.. Macai bengap dn bodoe je yg akn lakukn benda bebal selama bertahun tahun tanpa hasilnya.. Nk dakwa Najib pun tak boleh dn tak mampu..

      Kah kah kah kah kah

      Yg kena tipu tu adalah cai cai bengap yg taksub tahap babun mempercayai auta dan temberang Tuan Macai 22% tu. 3 tahun membebalkn diri menyalak 1MDB tanpa apa apa hasil.. 3tahun tuuuuuuu...

      Kah kah kah kah kah

      Delete
    3. Dah tak lama..lepas pru kau menyalak le puas2 kat sungai buluh..

      Kikkik3

      Delete
    4. Kah kah kah kah kah

      Ye ke? Dapat ke? Kuatnya fantasi dan ilussi macai sekor ni.

      Tp yg pastinya.. Kau dan puak bengap kau pasti akn kembali memberukkn diri di jalan jalan raya utk aksi aksi sarkas akrobat berguling guling kuak dada dn kuak lentang utk memanifestasikn penyakit "Denial Syndrome" tahap kronik. Sure Beruk pun pasti malu melihat aksi korang yg terlebih keberukkn.. Aku Pasti..

      Kah kah kah kah kah

      Delete
  2. "Birkin" Ros nampaknya macam "Gucci" Grace? Nak ganti suami jadi PM dan Presideng UMNO? Panaaaaaas!!!

    ReplyDelete
  3. Kalau dah jenis dengki tu....tak de cerita pun di buat buat cerita.
    Ini lah jenis penyokong tegar parti tumpang semangkok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengki?
      Kikikiki

      Of kos lah ada koleksi handbag berkin yg konon berkat menabung dari kecik. Mampu beli bila najib dh jdk pm.
      Duit src pulak termasuk akaun najib dan tershopping kt hawaii diwaktu pantai timur dilanda banjir besar.
      Najib balik msia naik pesawat tentera rosmah plk naik jet yg dibayar kerajaan msia utk samb shopping diamerika plk.

      Delete
  4. Keluar tajuk sikit ye.... hari ini (30hb Nov 2017), lapuran RCI mengenai kerugian forex BNM telah dibentangkan ke parliament. Mengikut lapuran tersebut ada percanggahan maklumat yg diberi oleh three stooges (Tun M, Anwar dan Daim), lepas ni akan berlaku lah perang besar antara three stooges ini. Dia tuduh dia... dia tuduh dia akan berlaku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jihad hanya satu..
      Hapuskan lanun

      Delete
    2. Kah kah kah kah kah

      Tu pasal le kau bengap tak sudah..
      Jihad kau satu je utk hapuskn lanun?? Jd tak heran la bila kau peluk dn satu jamaah dgn puak perlekeh dan kianat Islam.. Ni ajaran ostat Doe ke?

      Delete
  5. Rezeki masing2 Dia punya rezeki dia makan, lu punya rezeki lu makan, nak hilang hasad dengki

    ReplyDelete
  6. Rosmah tak perlu malu malu anjing alang alang dah menyebok dengan orang politik, cakap politik, campur politik..teruslah main politik.

    Jadi pemimpin, jadi PM..tak salah pun.

    ReplyDelete
  7. ANOK SEDARA PENGANGGOR TERHEBAT
    4 JUTA CASH SPRM BERJAYA REMBAT
    ASSMIN TUNGGU MASA NAK BERANGKAT
    PECAH REKOD MB SELANGOR PALING SINGKAT

    KIKIKIKIKI... TUNGGU NAK MAMPOS ASAMIN... 3 BOLAN JER LAGI.....


    INI KALI....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikik

      12 juta by hand di selatan jangan lupa.

      Delete
  8. Anak sedara jer pun. Yg org ada anak tiri tu lg byk... Kencang Beb. Mencurah mcm air terjun... Huuuuu sejuk...

    ReplyDelete