Wednesday, November 29, 2017

MEREKA YANG KUAT FITNAH TUN DR MAHATHIR SATU DEMI SATU KUNCALANA DAN TERBARAI DENGAN SKANDAL DAN PELBAGAI ISU..

Tak yah sebut le nama, siapa dan apa yang berlaku.

Pejam mata pun boleh nampak....

Yang belum sampai habuan, tunggu je lah...









# Tun tidaklah sempurna tapi sebagai negarawan sekadar menasihat dan menegur " jangan korup jangan zalim" tetapi dikutuk diburuk tanpa sempadan oleh parti asalnya sendiri memanglah biadap.
Rakyat hanya taksub pada perjuangannya.

8 comments:

  1. Salam. Itulah sikap yang gagal dibuang olih pemimpin Melayu dalam diri mereka.Bongkak, sombong, iri hati dan takut kepada KEBENARAN telah menghancurkan Islam yang dianutinya.

    ReplyDelete
  2. KIKIKIKI.. ENTRI HILANG AKAL LAGI.... BODOSSS. ..

    TUN DI CACI TUA RENTUNG TERBAKAR
    SAPA LAH PINYA KIRJA ITU MACAM
    JASA 22 TAHUN KAMI DAH PUN BAYAR
    INI MAMAK MUDAH LUPA ....KIRA AMACAM...?


    KIKIKIKI... BERAMBOSSSS CUKUP 22 TAHUN SAJA... THE REST ... BERAMBOSSSS DAN SILA MENINGGAL



    BARUA DAP@SINGAPORK PENSABOTAJ EKONOMI NEGARA ....... PRU SINGAPORK...... TUNGGU KAMI DATANG. ..




    INI KALI HAAAHH....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nk ksi tendang itu kepala bapak tiri reza aziz yg juga kleptokrat penipu lahanat shj.

      Tp budak power bank pasir punya konar jauh betul.
      Bebudak power bank pasir xmarah psl slow learner sbb depa pun bkn mngaji abes.

      Xde keje jdk cacai puji najis siang dan malam

      Delete
    2. Kiki kaka keke! Beruk mat pork x der idea nak komen ker? Kesian! Naper x mampos jer? Lagi bagus...nyusahkan melayu jer kau ni!

      Delete
    3. betul 344.
      Geng cai pelesupasir mmg slow learner. Selgi ketua bagi makan Taek, terus dilahap.
      Selagi Taek 1mdb tak selesai..
      Selagi Hadi tak menyanyi mahkahmah Albert Hall...
      Selagi melayu amal system amok tak boleh bawa bincang, taat totok,jamud agamanya ...selgi tu lah.
      600 tahun bodoh.
      60 tahun bangang.
      Generasi cai pelesupasir adalah petualang yg ingin extend kebodohan melayu 6000 tahun lagi

      Delete
    4. Yang selalu kiki kakaka kekeke tu ler melaun melayu barua kata org...yg hidup makan sisa2 najis kepala bapak lanun dia. Biasa dah jupe kutu2 mcm nie..pikiran singkat tapi perasan mcm kepala benak dia pandai...cakap serupa itu tong najis..ketuk2 bunyi mcm berisi tapi kasi bukak nengok penuh najis nanah campur cacing kerawit. Kasi la apa saja...haram ke halal ke pasti dia akan melahap. Cibai lahanat la ada melayu mcm nie menepek kat sini. Ingatkan dh ada sarang melepak kt mykemut aka mykmu takde la nak mengacau mcm langau kt sini.Utk melayu2 lahanat nie salam barua drp aku...semoga barua kau tu menjadi warisan hingga ke anak cucu.

      Delete
  3. Dalam Pakatan Harapan rupanya ada dua parti yang bertaraf "tumpang semangkok" rupanya. Tumpang semangkok sebagai jalan pintas untuk dapatkan sokongan dan untuk mudah glamour.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kisah la berapa parti nak tumpang berapa mangkuk pun, janji undi tak pergi ke mangkuk hanyun klepet duit 1mdb dah ler!

      Delete