Friday, November 3, 2017

NAK JADI PEJUANG RAKYAT, BIAR MACAM TUN

Dihina, diburukan, ditarik keistimewaan dan pelbagai, hingga ke peringkat paling tinggi... Tapi semua itu menjadikan Tun makin kuat, makin dihormati, makin disayang rakyat...

Tun tak perlu bayar satu sen pun untuk mendapat penghargaan tersebut dan kaum jahiliyah yang memburukannya akan terus dihantui...

Tun sudah pun menang walaupun belum bertanding..



Dosa Tun hanya kerana menentang rasuah..



5 comments:

  1. Ini mcm plan mau kasi habis Tun M. Apa2 jadi kepada beliau kita akan ganyang Najib dan kuncu2 nya.

    ReplyDelete
  2. Seorg guru melukis satu garisan dipapan hitam, lalu disuruh akan muridnya membuat garisan nampak pendek. Satu persatu muridnya bangun lalu memadam sedikit demi sedikit supaya garisan akan kelihatan lagi pendek, kecuali seorg murid melukis satu garisan yg lagi panjang berdekatan garisan asal. Dgn sendiri garisan garisan asal nampak pendek.


    Moral of the story is, najib tidak perlu memburuk burukkan Tun untuk menampakkan dirinya lagi bagus, tetapi sebaliknya hendaklah menjadi lebih baik dari Tun. Jika najib lebih baik dari Tun, dgn sendirinya akan ternampaklah kekurangan pada diri Tun.

    Tetapi apa yg kita kita lihat sekarang ini, najiblah garisan yg pendek itu dan walau apapun beliau cuba lakukan, beliau tetap menjadi garisan yg pendek dimata majoriti rakyat Malaysia!

    ReplyDelete
  3. jilat kd smpai licin hehe

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...